Майбутнє — за Ісламом, а «Брати-мусульмани» — це наші єдиновірці

Туніс
Друкарня

Що стосується пригноблювачів, то ми не маємо до них відношення, як і вони не мають відношення до нас

Під час інтерв’ю з депутатом Сафі Саідом у програмі «Подія і обговорення», яка транслювалась каналом «Al-Insen» у п’ятницю 28 Раджаба 1442 року хіджри, що відповідає 12 березня 2021 року, ведуча програми Амані ібн Іса спробувала зв’язати Хізб ут-Тахрір з президентом Туніса Кайсом Саідом у відчайдушній спробі втягти Хізб у тривалий конфлікт між президентом і його опонентами.

Під час професійної об’єктивності ведуча програми могла б зв’язатись з інформаційним офісом Хізб ут-Тахрір в Тунісі, щоб переконатись у правдивості своєї інформації, перш ніж представляти її широкій публіці. Але, здається,, канал «Al-Insеn», не турбуючись щодо своєї професійної репутації, проголосив себе суддею над Хізб ут-Тахрір, а потім назвав цю партію екстремістською і взяв на себе роль лжесвідка, коли спробував ввести громадську думку в обману, зв’язавши Хізб ут-Тахрір з президентом Кайсом Саідом. При цьому на каналі чудово обізнані про те, що Хізб ут-Тахрір заперечував цей зв’язок на прес-конференції перед президентськими виборами 2019 року, а Кайса Саіда на тій же конференції Хізб назвав інструментом і захисником західної системи, коли решта усіх інших були обмануті і захоплені ним.

Хізб ут-Тахрір попросив представників телеканалу «Al-Insen» надати відповідь, але вони у черговий раз підтвердили відсутність об’єктивності і професіоналізму, оскільки обіцяли зв’язатись з офісом партії, але досі не зробили цього. Ми — інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір/Туніс — вважаємо своїм обов’язком вказати наступне:

1. Ведуча програми використала західну класифікацію мусульман, коли охарактеризувала Хізб ут-Тахрір як екстремістську партію, оскільки саме Захід, який ненавидить Іслам, класифікує мусульман як екстремістів і поміркованих. Мусульманин, який дотримується своєї релігії і своєї групи, бажаючи відновити правління Ісламу, об’єднати Ісламську Умму і звільнити Палестину, на Заході вважається екстремістом. Що стосується того, хто приймає західну культуру і рукотворні системи, такі як демократія, і погоджується на примирення з єврейським утворенням, на Заході вважаються поміркованими. Тому ми говоримо, що телеканал «Al-Insen» відштовхується від західної точки зору, коли класифікує мусульман. Аллах говорить:

أَفَنَجْعَلُ الْمُسْلِمِينَ كَالْمُجْرِمِينَ، مَا لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُونَ

«Невже Ми мусульман зрівняємо з грішниками? Що з вами? Як ви судите?» (68:35,36).

2. Хізб ут-Тахрір не надавав і не буде надавати допомогу беззаконникам, які правлять не по Ісламу або які оскаржують право Аллаха на законотворчість. Навпаки, Хізб ут-Тахрір усіма силами намагається скинути їх і встановити на їх руїнах Праведний Халіфат.

3. Праведний Халіфат, до створення якого прагне Хізб ут-Тахрір, — це цивілізаційний проект, який визначає ісламську ідентичність держави і суспільства. Окрім того, створення Ісламської Держави — це вдоволення Аллаха і блага звістка Його Посланця ﷺ. Деякі використовують цей термін як предмет торгу, час від часу демонструючи його, але не застосовуючи у правлінні і законодавстві. При цьому вони борються з тими, хто закликає до Халіфату. Тому немає ніякого зв’язку між тими, хто вважає між тими, хто вважає Халіфат короною усіх велінь Аллаха, і між тими, хто торгує Халіфатом в особистих інтересах.

4. Депутат Сафі Саід під час інтерв’ю заявив про те, що президент Кайс Саід «ближче до Хізб ут-Тахрір, аніж до когось іншого», аргументуючи це тим, що Хізб пересікається з ним у виступах проти конституції, парламенту, виборів і похвалах Халіфату Умара (р.а.). Ми ж говоримо, що слова Сафі Саіда — найчистіша брехня. Президент Кайс Саід вважається одним із розробників цієї світської конституції. Він поклявся, що буде поважати її, і досі дотримується своєї клятви. Навіть якщо він оскаржує деякі положення конституції, то це робиться лише з метою утримати бразди правління в своїх руках, змінивши нинішню напівпарламентську форму правління на президентську, а не через ідеологічну позицію. Що стосується Хізб ут-Тахрір, то це ідеологічна партія, яка ставить метою звільнення країни, зробивши ісламську акиду основою держави, тобто її структур та інститутів, а також конституції і законів.

5. Що стосується виборів, то Хізб ут-Тахрір не відкидає їх як механізм волевиявлення, тому що Іслам схвалив проведення виборів. Більше того, Хізб ут-Тахрір регулярно проводить вибори у найбільший політичний орган в структурі партії — комітет вілаяту, який оновлюється кожні два роки у ході виборів. Окрім того, система правління в Ісламі передбачає, що халіф, який є головою держави, не займає пост Халіфату без вибору і згоди Умми. В майбутньому Халіфаті також будуть проводитись вибори представників народу в Маджлісуль-Умма.

Що стосується виборів в капіталістичній демократичній системі, то Хізб ут-Тахрір не бере участь в них, тому що вони служать інструментом обрання депутатів, які стежать за роботою держави на основі рукотворної конституції, а також видають і стверджують закони. Усе це суперечить Ісламу, тому що законодавцем в Ісламі визнається тільки Аллах. Окрім того, демократичні вибори приносять обличчя тільки західних кіл і є способом демократичної системи відновлювати себе і замінювати зовнішній вигляд, зберігаючи при цьому ядро і сутність.

6. Що стосується ствердження депутата Сафі Саіда про те, що то Хізб ут-Тахрір веде суперництво з рухом «Брати-мусульмани», намагаючись зв’язати це з неприязню президента Кайса Саіда у відношенні руху «Ан-Нахда», то це брехня, яка не має під собою ніяких підстав. Хізб ут-Тахрір вважає ісламські групи частиною Умми і звертається до них з наставляннями. Незважаючи на незгоду з участю цих рухів в рукотворних системах і критику їх лідерів за участь у правлінні невір’я, проте Хізб вважає послідовників ісламських рухів життєво важливою частиною Умми і процесу змін. Вони — наші брати, і ми об’єднані ісламською акидою та ісламським цивілізаційним проектом.

7. Представник Сафі Саід завершив своє інтерв’ю з телеканалом «Al-Insen», заявивши: «Для «Братів-мусульман» усіх видів і для Хізб ут-Тахрір немає місця у майбутньому. Мода на них вийшла. Арабський світ вже пережив комунізм, соціалізм і націоналізм. Тепер хвиля політичного Ісламу розбилась об наші береги». Ми — інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір/Туніс — заявляємо: «Об береги ісламських земель розбиваються ідеї, чужді мусульманам, як комунізм, соціалізм і націоналізм. Сьогодні ми є свідками руйнування капіталізму і демократичної системи правління не тільки в ісламських землях, але і в усьому світі. Незабаром Другий Праведний Халіфат за методом пророцтва покінчить з рештками чуждих ідей і замінить їх Ісламом. Тоді світ осяється промінням ісламського відродження. Аллах говорить:

وَيَقُولُونَ مَتَى هُوَ قُلْ عَسَى أَن يَكُونَ قَرِيباً

«І скажуть: «Коли ж це трапиться?». Скажи: «Можливо, це трапиться дуже скоро!» (17:51).

 

Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір/Туніс
№ 33/1442
Субота, 7 Шабана 1442 р.х.
20.03.2021 р.

Головне меню