Спростування статті на тему “Ісламізація суданської опозиції”

Судан
Друкарня

Любий брате, редактор газети” Хартум”. Ас-саляму алейкум ва рахматуллахі ва баракятух!

Ми прочитали у вашій газеті “Хартум” під номером (8517) за четвер, 15 Рабі уль-авваль 1435 х., що відповідає 16 січня 2014 р., статтю професора Ясіна Хасана Башира під назвою “Ісламізація суданської опозиції”, у якій автор намагався спростувати Ісламські партії і рухи, у тому числі і Хізб ут-Тахрір. Він сказав, що ці партії та рухи виступають проти режиму з позиції політичного Ісламу, який він описав як гасла, які не мають чітко визначених програм, а тому і зосередили увагу на зіпсованості правителів. На протязі усієї статті він несе думку про те, що недолік полягає в методі політичного Ісламу, який він описав як ілюзію, вимагати зусиль і розумової праці для закладення чітких обрисів суданської політичної думки.

 

 

Ми не збираємося говорити від імені Ісламських груп і партій, згаданих письменником, але хотіли б спростувати те, що стосується нас, оскільки він зазначив Хізб ут-Тахрір у числі тих же Ісламських політичних рухів і партій. Ми відповімо на підняті ним питання наступним чином:

По-перше: Ми в Хізб ут-Тахрір/вілаят Судану не є опозицією цього режиму, однак ми відчитуємо його на основі Ісламу, адже в Ісламі не може існувати уряд і опозиція. Навпаки, правитель в Ісламі — це слуга Умми, який виконує закони Шаріату, пов'язані з правлінням, політикою тощо. Умма ж індивідуально і колективно відчитує правителя, якщо він припускає упущення в піклуванні над нею, або відхилився від прямого шляху. Посланець Аллаха ﷺ сказав: «Пан шахідів Хамза ібн Абдульмутталіб, а також чоловік, яка встав перед несправедливим правителем, наказуючи добро і засуджуючи погане, за що і був убитий». Опозиція ж може існувати у вигаданих правових системах, де люди погодилися з відділенням релігії від політики, і, зробивши себе богами чи напівбогами, взялися видавати закони для людей. А опозиція і уряд у світлі цих систем є двома сторонами медалі, де метою першої є посісти місце уряду, вистежуючи його помилки, і метою аж ніяк не є виправити його чи відчитати.

По-друге: Ми не відчитуємо режим, відштовхуючись від зіпсованості особистостей у ньому. Навпаки, наш звіт у відношенні до нього був, є і залишиться до тих пір, поки не встановиться Ісламська держава (Халіфат) на основі Ісламської доктрини. Цим відрізняється існуюча сьогодні система Судану в усіх сферах правління і політики: немає ані правління, побудованого на Ісламі, ані економіки, ані зовнішньої політики. Це тому, що правління базується на західному республіканському демократичному фундаменті (вигаданим людиною). Економіка прив'язана до міжнародних лихварських банків, які ведуть нас по шляху загибелі. Зовнішня політика залежить від так званого Міжнародного білля, контрольованого Великими Західними країнами (Америка, Англія, Франція та інші з країн невір'я). Саме дякуючи такій зовнішній політиці було відділено Південний Судан і вже підготовані до роздроблення і розриву інші регіони країни. Достатньо того, що ми все іще судимо по конституції злощасної Найвашської угоди, яка проводилася під повним диктуванням Заходу, і немає в ній ані найменшої частки Ісламу. Іслам це не просто гасла, навпаки, це закони або прямо взяті з Книги Аллаха і Сунни Його Посланця ﷺ або виведені з них за допомогою правильного іджтіхаду. Тому питання полягає не у приході ісламістів до влади, а у приході Ісламу до влади. Положення же в усьому світі сьогодні таке, що Ісламу у владі немає. А якщо деякі ісламісти і опинилися у владі, то вони правлять по тим же вигаданим західним системам, як це відбувається в Судані, Тунісі, Туреччині...

Криза, мій брате письменнику, дійсно політична. Існуюча плутанина і безлад аж ніяк не тому, що ми правимо по Ісламу, а навпаки, будучи мусульманами, ми правимо не тим, що послав Аллах. Тому і стався розрив між нашою Ісламською ідеологічною доктриною і між системами та законами для життя, які ми стали брати з іншої ідеології.

По-третє: Обвинувачення автора методу політичного Ісламу в тому, що він становить собою ілюзію і нестабільність, і що це просто так гасла, які не мають чітко визначених програм у правлінні, політиці, економіці тощо — то це серйозне обвинувачення! Подібні слова не говорять навіть вороги Ісламу! Тоді як же їх може говорити мусульманин, що промовляє свідчення (шахаду)?! Ми не станемо думати нічого поганого про письменника, і скажемо, що він не знає, що Іслам це не священницька релігія, а образ життя у різних його сферах. Оскільки обвинувачення Ісламу в нестабільності в законах, пов'язаних з політикою, економікою, соціальною сферою тощо — це обвинувачення його у неповноцінності. Аллах же завершив цю релігію і немає такого випадку, реальності або положення, на які б Іслам не зміг дати рішення. Дізнався його той, хто дізнався і залишився у невігластві від нього той, хто залишився. Всевишній Аллах сказав:

الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الإسْلامَ دِينًا

«Сьогодні Я заради вас удосконалив вашу релігію, довів до кінця Мою милість до вас і схвалив для вас у якості релігії Іслам» (5:3),

А також сказав:


وَنَزَّلْنَا عَلَيْكَ الْكِتَابَ تِبْيَانًا لِكُلِّ شَيْءٍ وَهُدًى وَرَحْمَةً وَبُشْرَى لِلْمُسْلِمِينَ

«Ми послали тобі Питання для роз'яснення усілякої речі, як керівництво до прямого шляху, милість і добру звістку для мусульман» (16:89).

І це означає, що для всього в Ісламі є рішення.

Він був справедливим правителем, керівником, якому ниспосилалися Ісламські закони в усьому, що стосується систем для життя з політики, економіки, соціальної сфери тощо. І він роз'яснив своїм сподвижникам і всім людям, що політична система після нього - це Праведний Халіфат за методом пророкування. Посланець Аллаха ﷺ сказав:  «(Раніше) ізраїльтянами правили пророки, і кожного разу, як помирав один пророк, його місце займав інший. (Якщо ж говорити про мене, то) воістину, після мене пророків вже не буде, але будуть халіфи, і їх буде багато». [Люди] спитали: «Що ж ти звелиш нам?» [Пророк ﷺ] сказав: «Будьте вірні присязі, (даній) першому (з тих, кому принесуть клятву на вірність), і дотримуйтеся їх права, а Аллах обов'язково спитає з них за усе те, що Він їм ввірив».

Цьому послідували Праведні халіфи після нього, виконуючи закони Ісламу в області правління і політики, економіки, соціальної сфери тощо, і вони не брали ані в кого жодного закону. Навпаки, Ісламська держава на протязі більше ніж трьох століть залишалося першою країною в політичному, економічній, військовій, науковій і культурній сферах... І рухнула вона лише тоді, коли відмовилася від деяких законів Ісламу, дозволивши законам невір'я увійти в її території. Вона рухнула руками невірних колоністів і їх маріонеток з числа мусульман, які були зачаровані Заходом і його культурою. Потім мусульман спіткало те, у чому ми сьогодні знаходимося сьогодні: їх країни розділені на велику кількість мізерних паперових держав, якими правлять маріонетки, які не бояться Аллаха у відповідальності за Умму, а навпаки, бояться своїх панів у невірних західних країнах.
Потім знайшлись ті, хто узявся узгоджувати між Ісламом і західним секуляризмом, додавши солі на рану!

А тому ось питання, яке ми спрямовуємо нашому брату, автору статті: як може Аллах наказувати нам судити тим, що Він ниспослав, якщо в тому, що Він ниспослав, не буде систем для життя і законів, які будуть виконуватися над нами, і ми будемо правити ними?! Хіба не сказав Всевишній у Своїй Великій Книзі:

وَمَنْ لَمْ يَحْكُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ فَأُولَئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ

«Ті ж, які не приймають рішень згідно з тим, що ниспослав Аллах, є невіруючими» (5:44).

Хіба не говорить Аллах:

فَلا وَرَبِّكَ لا يُؤْمِنُونَ حَتَّى يُحَكِّمُوكَ فِيمَا شَجَرَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ لا يَجِدُوا فِي أَنْفُسِهِمْ حَرَجًا مِمَّا قَضَيْتَ وَيُسَلِّمُوا تَسْلِيمًا

«Але ні — клянусь твоїм Господом! Вони не увірують, доки не виберуть тебе суддею у всьому тому, що заплутано між ними, не перестануть відчувати в душі занепокоєння від твого рішення і не підкоряться повністю» (4:65).

Хіба не говорить наш Господь у Своїй Великій Книзі:

وَأَنِ احْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَلا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَنْ يَفْتِنُوكَ عَنْ بَعْضِ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَاعْلَمْ أَنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُصِيبَهُمْ بِبَعْضِ ذُنُوبِهِمْ وَإِنَّ كَثِيرًا مِنَ النَّاسِ لَفَاسِقُونَ

«Суди між ними згідно з тим, що послав Аллах, не потурай їх бажанням і стережися їх, щоб вони не відвернули тебе від частини того, що ниспослав тобі Аллах. Якщо ж вони відвернуться, то знай, що Аллах бажає покарати їх за деякі з їх гріхів, Воістину, багато з людей є нечестивцями» (5:49)?!

Аллах вище того, щоб наказувати нам те, чого немає у дійсності, або наказувати нам ілюзії, як про це висловився автор статті. Тому ми заявляємо, що метод Ісламу у правлінні і політиці є яскравою, як сонце опівдні, дійсністю. Всевишній сказав:

فَإِنَّهَا لا تَعْمَى الأبْصَارُ وَلَكِنْ تَعْمَى الْقُلُوبُ الَّتِي فِي الصُّدُورِ

«Воістину, сліпнуть не очі, а сліпнуть серця, що знаходяться в грудях» (22:46).

І якщо б письменник був серйозним і справжнім дослідником істини, то він дослідив би Іслам найглибшим чином, як він цього зажадав від інших. Тоді б він досяг безперечної істини в тому, що Іслам — це вірування і поклоніння, взаємовідносини, покарання і повноцінний образ життя від Аллаха Проникливого, Відаючого.

Ми в Хізб ут-Тахрір  тієї позиції, що мусульманин - дзеркало свого брата, закликаємо нашого брата письменника до дослідження Ісламу у якості повноцінної програми. І ми підготували цю програму для всіх сфер життя на основі Ісламу в подробицях, виданих Хізбом у його книгах і брошурах. Ми закликаємо його дослідити їх і прийняти, якщо порахує це істиною, або роз'яснити помилки, якщо він знайде їх. І це є його обов'язком як мусульманина, і нашим обов'язком як політичного Хізбу. Партії, яка прагне до відновлення Ісламського образу життя шляхом встановлення Другого Праведного Халіфату за методом пророкування, щоб Умма повстала від свавілля і взяла у свої руки кермо сучасного заблукалого світу, щоб привести його до добра і справедливості.

Ми іще раз підкреслюємо для нашого брата, що суданство (об'єднання суданців на основі патріотизму), до якого закликають ісламські партії і рухи для визначення конкретних ідей на цій основі - є ілюзією. Оскільки “суданство” не є ідеєю, з якої витікає система. Навпаки, це лиш опис людей, які проживають у конкретній географічній області. І Судан, як і інші країни потребує правильної ідеології, на основі якої люди будуть будувати своє життя і організовувати свої справи.

Ми, жителі Судану - мусульмани. А тому велика Ісламська ідеологія повинна бути нашим джерелом, з якого витікають і будуються на ній усі системи для життя: політична, економічна, соціальна тощо. Це і є виходом з положення для Судану і для інших Ісламських країн, і навіть більше того, для всього світу. Всевишній Аллах обіцяв утвердити цю релігію не для тих, хто підіймає ісламські гасла і відступає від його законів і систем, а навпаки, для щирих і правдивих, які несуть Іслам як послання прямого шляху і світла; які знають його закони, дотримуються його методу в усьому — малому і великому. Всевишній сказав:

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الأرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَى لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا

«Аллах обіцяв тим і вас, які увірували і робили праведні діяння, що Він обов'язково зробить їх намісниками на землі, подібно до того, як Він зробив намісниками тих, хто був до них. Він обов’язково  обдарує їх можливістю сповідувати їх релігію, яку Він схвалив для них, і змінить їх страх на безпеку» (24:55).

Ми просимо Аллаха вести нас прямим шляхом.


Ібрахім Усман (Абу Халіл)
Офіційний представник Хізб ут-Тахрір Судан
№ H.T.S. 05/2014
Субота, 17 Рабі уль-авваль 1435 р.х.
18/01/2014