«Жіночі модні тенденції загрожують суспільству моральним розпадом », – цими словами суданський президент Башір звернувся із закликом до виробництва скромного вбрання, критикуючи вульгарні наряди!
Він зазначив, що одяг сьогоднішніх жінок викликає тривогу у суданських родинах, і закликав текстильні фабрики звертати увагу, у першу чергу, на підйом національних традицій . Про усе це суданський президент сказав у своєму виступі на відкритті нової фабрики «Сур» по пошиву військового одягу у промисловій зоні північної частини суданської столиці Хартум 8 січня 2017 року.
Можна було б прийняти ці слова до уваги, якщо б їх говорив оратор перед своєю публікою, щоб розбурхати почуття людей, або ведучий радіо-або телепередачі, щоб звернути на себе увагу слухачів або глядачів, або вчитель школи під час навчання та виховання дітей,або імам мечеті під час опису людям реальності втрати моральних якостей та цінностей . Проте чути ці слова від президента та правителя, який знає суть рішення та причину усіх лих, але при цьому нічого не робить, щоб змінити це порочне явище та покінчити з ним, неприйнятно.
Неприйнятно, коли президент у якості президента говорить про цю небезпеку, яка загрожує моральним якостям людей та веде до морального розпаду суспільства, а потім не робить жодних дій на державному рівні, оскільки у свої основі правитель – це пастир, який виконує, а не обурюється, а потім сидить мовчки без дій. Йому не належить плакати та скаржитись на упущення у справах, які покладені на нього і за які він буде нести відповідь у Судний день. Адже нема сумнівів у тому, що голова уряду наділений повноваженнями наказувати та забороняти, і народ не буде ослухатися його, якщо він буде щиро старатися втілити божественний закон, ниспосланий Посланцю Аллаха ﷺ. Проте, у дійсності, це не входить до пріоритетів даного режиму та його уряду . Хіба не сам голова цього режиму, президент Башір, виступаючи перед парламентом 3 жовтня 2016 року, закликав до сучасної демократичної держави і заявив : «Діалог – це і є проект побудови сучасної демократичної держави»? Варто нагадати деяким, що передбачуваний президентом діалог, що акцентує увагу на питанні свободи особистості – ніщо інше , як американська диктовка. І ми неодноразово роз’яснювали, що під словом «свобода» у західному розумінні не мається на увазі лише розкріпачення. Навпаки, це – західна ідея, яка означає. Що людина повинна звільнитись від усіх обмежень і не дотримуватись шаріатських законі. І можливо, моральний розклад, який нами спостерігається, розпуста, і деградація є природнім плодом так званої «свободи особистості». Адже ніхто не стане заперечувати тому, до якої порочності привела народ свобода особистості на Заході. Реальність говорить сама за себе, і питання з цього приводу – зайві.
Іслам вирішив питання належного вбрання жінки та детально пояснив його параметри в ісламському праві (фикхі). Є аяти та хадіси, які пояснюють це важливе питання. Всевишній Аллах, говорить:
وَقُل لِّلۡمُؤۡمِنَٰتِ يَغۡضُضۡنَ مِنۡ أَبۡصَٰرِهِنَّ وَيَحۡفَظۡنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبۡدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنۡهَاۖ وَلۡيَضۡرِبۡنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّۖ
«Скажи віруючим жінкам, щоб вони опускали свої погляди та берегли свої статеві органи. Нехай вони не виставляють напоказ своїх прикрас, за винятком тих, які видні, і нехай прикривають своїми покривалами виріз на грудях » (24:31),
يَٰٓأَيُّهَا ٱلنَّبِيُّ قُل لِّأَزۡوَٰجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَآءِ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ يُدۡنِينَ عَلَيۡهِنَّ مِن جَلَٰبِيبِهِنَّۚ ذَٰلِكَ أَدۡنَىٰٓ أَن يُعۡرَفۡنَ فَلَا يُؤۡذَيۡنَۗ وَكَانَ ٱللَّهُ غَفُورٗارَّحِيمٗا
«О Пророк! Скажи твоїм дружинам, твоїм донькам та жінкам віруючих чоловіків, щоб вони опускали на себе (або зближали на себе) свої покривала . Так їх буде легше впізнавати (відрізняти від рабинь та повій) і не піддадуть образам. Аллах – Прощаючий, Милосердний» (33:59).
Від Аіши, матері правовірних, передається, що Посланець Аллаха ﷺ говорив: ««Коли дівчина досягає повноліття, то буде правильним, щоб у неї було видно лише це», – і він вказав на обличчя та кісті рук» (аль-Байхаки).
Якщо президент серйозний у своїх словах, то йому варто застосувати Іслам та встановити Халіфат. І це йому під силу, особливо якщо врахувати, що у цьому йому допоможуть мужі, яких ані торгівля, ані купівля-продаж не відволікають від поминання Аллаха; вони не звертають уваги на докори людей та працюють над встановленням ісламського правління серед людей, бажаючи знайти лише вдоволення Єдиного Аллаха, щоб благородно прожити це мирське життя та вдостоїтися кращої нагороди на тому світі. До встановлення цього Праведного Халіфату за метолом пророцтва закликає Хізб ут-Тахрір. Це і є обіцянка Аллаха та блага звістка Його Посланця ﷺ. Лише за допомогою нього можна виправити та упорядкувати поведінку, а також піднести мораль людей, оскільки Ісламська Держава прищепляє людям моральні якості та захищає їх, працюючи над поширенням ідей та законів Ісламу, а також впливає на їх поняття, щоб піднести їх на високі рівні , адже поняття людини формують її особистість та поведінку. Так давайте відкинемо демократію з усіма її зловонними ідеями, такими як свобода і тому подібне . Давайте підемо назустріч до відмінної системи Халіфату в усіх сферах, у законодавстві, практиці та вирішенні криз, а також у досягненні вдоволення Господа світів!
Ібрахім Усман (Абу Халіль)
Офіційний представник Хізб ут-Тахрір у Судані
14 Рабіъус-сані 1438 р.х.
12.01.2017 р.