Концепція відродження — шаріатське і законодавче питання, яке виходить із світогляду

Судан
Друкарня

У ході проведення другої щорічної конференції правлячої партії «Національний Конгрес» керівник відділу культури та суспільних відносин Інтісар Абу Наджима підтвердив інформаційному агентству Судану участь у цій конференції деякого числа закордонних мислителів, як, наприклад, представників комуністичних партій Китаю та В’єтнаму.

Він повідав про те, що конференція також познайомиться з досвідом реалізації проектів відродження та розвитку країн світу, з задокументованою практикою участі в’єтнамської жінки у прогресивних реформах, а також повідомив, що на першому засіданні буде розглянута проблема міжкультурної інтеграції з метою розвитку людського потенціалу.

У контексті цієї конференції ми, зі свого боку, хочемо пролити світло на деякі обставини:

Відділ культури та суспільних відносин правлячої партії повинен обмежуватись у формулюванні своїх ідей та культурних установок доктриною (акидою) Умми, не виходячи за межі Ісламу, який вимагає поширення його законів на суспільство та державу, тому що ця партія має владу серед мусульман, які свідчать про Божественність та Панування Всевишнього Аллаха. Що стосується вивчення досвіду атеїстів та невіруючих для утворення культурного зближення з ними у справі розвитку, переступаючи при цьому через найбільший досвід, що забезпечив такі результати, які перенесли Аравійський півострів з положення культур, які плентаються у хвості каравану, у положення ідейно-культурного флагмана, який веде світ до прогресу. Ми говоримо, що це означає зухвалість по відношенню до релігії Аллаха Всевишнього понад того, що це представляє собою авантюрну спробу, здатну принести народу Судану лише гіркі плоди людського досвіду, притаманного немусульманським народам, що борсаються у трясовині життя. На відміну від них, мусульмани звеличені прямим шляхом, милістю та доводом від їх Господа.

Поняття розвитку в ідейному та культурному аспектах розглядається у кожному суспільстві виключного з точки зору своєї самобутності, що відображає комплекс його переконань про життя. І ці аспекти не терплять культурних запозичень, змішування та «взаємозбагачення », тому що таке «взаємозбагачення» означає на ділі втрату суспільством власної ідентичності, тому що неможливо перейняти що-небудь із культурних аспектів іншого суспільства, зберігши при цьому власну відмінну ідентичність.

Ми, жіночий відділ Хізб ут-Тахрір у Судані, висуваємо ідейно-культурний проект відродження, розроблений виключно на основі законів Ісламу. І ми вимагаємо від правлячої партії боятись Аллаха та втілити Його Шаріат у суспільстві у якості божественного керівництва у справі перетворення для того, щоб добитись відродження та вдосконалення цього суспільства. Якщо ця партія прагне до реального відродження, яке позбавить нас від криз цього життя та покарання у Наступному, то це здійсненне за допомогою наступного:

Перше: реалізація Ісламу у повному обсязі у суспільстві та державі у якості шаріатських постанов з гарантованим втіленням як поклоніння Тому, Хто розпоряджається прожитком рабів, і як наближення до Аллаху, Господу світів.

Друге: ми застерігаємо правлячу партію від відмови втілення Шаріату Аллаха у якості шляху розвитку словами Пречистого та Всемогутнього:

فَلْيَحْذَرِ الَّذِينَ يُخَالِفُونَ عَنْ أَمْرِهِ أَن تُصِيبَهُمْ فِتْنَةٌ أَوْ يُصِيبَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ

«Нехай же стережуться ті, які противляться його волі, як би їх не спіткала спокуса або не спіткали їх тяжкі страждання» (24:63),

فَارْتَقِبْ إِنَّهُم مُّرْتَقِبُونَ

«Зачекай же, адже вони теж чекають» (44:59).

Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір у Судані
Офіційна представниця жіночого відділу Хізб ут-Тахрір у Судані
Неділя, 29 Рабі уль-авваль, 1439 р.х.
17/12/2017 р.