Чому у контексті вбивства католицького священика здійснюють нападки на Іслам?

Східная Африка
Друкарня

Після розстрілу католицького священика церкви святого Джозефа у Занзібар батька Евариста Муші, який відбувся вранці о неділі, ми у Хізб ут-Тахрір у Східній Африці хочемо прояснити наступне:

На превеликий жаль ці подія, судячи з усього, очікувалась з боку політиків та деяких християнських лідерів для подальшого просунення глобальної ненависті та ворожого порядку денного проти мусульман та Ісламу. Що стосується політиків, вкрай прозорим є те, що деякі з них замість того, щоб вжити заходів стовно нездатності захистити життя людей та їх багатства, стали просувати свої висновки про те, що дана пригода є актом тероризму. Це є спробою утворити громадську думку, яка пов’язувала  б дану подію з Ісламом та мусульманами. Тим не менш, у цей же час вони відсторонилися та залишили на другий план той факт, що пригода відбулася серед біла дня та у безпосередній близькості від поліцейського посту. Також вони не стали вживати заходів у відношенні провалу капіталістичної системи, яка збільшує розрив поміж бідними та багатими, який, врешті решт, штовхає людей в обійми відчаю, недовіри та ворожості один до одного.   

Що стосується лідерів церков, то вони, замість того, щоб розглядати Іслам у ракурсі ідеологічних дебатів, приховують свою слабкість, наживаючись на даній події, для подальшого розпалення глобальної ненависті, розробленої Заходом проти Ісламу та мусульман, так само як для спричинення тиску на розслідування у своїх інтересах та інтересах своїх політичних хазяїв. Окрім цього, дана подія демонструє сильно вкорінену хворобу зарозумілості християн у Танзанії, тому що поодинокий випадок притягнув увагу держави та призвів до безпрецедентного кроку – запрошенню закордонних слідчих, у той час як, з іншого боку декілька мусульманських активістів і досі томляться у в’язницях без можливості вийти під заставу, а уряд залишається байдужим та недбалим до їх вимог.  

Ми у Хізб ут-Тахрір хочемо з повною ясністю заявити, що вбивство міністрів та релігійних лідерів, підпал монастирів та церков заборонені в Ісламі. Загальновідомим фактом є те, що за усю історію Ісламу, держава Халіфат правильно ставилася до не мусульман до такого ступеню, що сьогодні вони продовжують існувати у мусульманських країнах.

Наприкінці, ми закликаємо справедливих та свідомих із числа християн прийняти Іслам. Якщо ж вони поки що не переконані в Ісламі, вони повинні стерегтися пасток Заходу, зокрема, Америки, які полягають у нескінченних прихованих планах проти мусульман та Ісламу. Америка – це нація, чиєю єдиною метою є поневолення маленьких націй, розграбування природних ресурсів та внесення розколу у суспільство. Ми нагадуємо християнам та усім не мусульманам, що Іслам неминуче буде домінувати у світі та буде обходитись з ними зі справедливістю та чудовим чином, аналогічно до того, як це мало місце у минулому. У 638р. нашої ери, коли патріарх Сафроніус здав Палестину ісламські державі, халіф Умар (р.а.) написав листа-угоду до народу Аелії, який містив наступні слова:

В ім’я Аллаха Милостивого Милосердного.

Ця угода, яку Умар, раб Аллаха та ватажок віруючих, укладає з народом Аелії. Він надає безпеку для їх життів, майна, церков та хрестів. Їх церкви не будуть зруйновані, і не будуть зменшені, так само як подібне не торкнеться їх майна. Вони не можуть бути примушеними у питанні своєї релігії, так само як нікому з них не повинна робитись шкода.

Так, якщо подібна справедливість надається Ісламом не мусульманам, то, що буде, якщо вони приймуть Іслам? Настав час, щоб вони використали унікальну можливість негайного прийняття Ісламу.
 
Масуд Мсаллем
Заступник офіційного представника.
Хізб ут-Тахрір у Східній Африці.
Понеділок, 21 Рабі''уль Ахир 1434
4 Березня 2013