Лондон, Великобританія, 21 вересня 2011 року. Нещодавня доповідь ЮНІСЕФ, що досліджувала життя дітей у Великобританії, попереджає про те, що батьки в Англії замість належного проведення часу зі своїми дітьми, потоком іграшок та брендових товарів замкнули їх у порочному колі «повсякчасного споживацтва».
Дослідження також вказує на те, що одержимість матеріальним є однією з базових причин масових безладів та мародерства, які охопили Великобританію у минулому місяці, коли молодь шукала у крамницях брендовий одяг та товари. У доповіді, автором якої є доктор Агнес Наірн, академік та експерт по маркетингу, написано: «Батьки у Великобританії замкнені у порочних колах споживацтва, яке вони визнають недоцільним, але їм важко протистояти цьому».
ЮНІСЕФ закликав британський уряд заборонити рекламу, загальною аудиторією якої є діти до 12 років, та упевнити батьків працювати менше на кілька годин, щоб проводити більше часу вдома. Також, влада закликала не зменшувати кількість дитячих майданчиків та інших подібних до цього інфраструктур, а також вказала на літні безлади, які охопили Великобританію, як сучасні наслідки таких рішень.
Султана Парвін, заступник жіночого офіційного представника Хізб-ут-Тахрір у Британії, коментує: «Ці результати просто доводять те, що було очевидно протягом тривалого часу: Британія підірвана зсередини та збилась зі шляху. Доповідь за доповіддю попереджають про хворобливі наслідки неприборкуваної споживацької культури, неминучих наслідках згубної капіталістичної системи, яка не жаліє нікого, обертаючи молодь на жертв своєї жалюгідної суті. Коли мати стурбована тим, як забезпечити останніми технологіями свого трьохлітнього сина, щоб він не став об’єктом посмішок та глузувань з боку своїх однолітків, як вказано у доповіді, стає не дивним зростаюча кількість тих, хто просяк цією бездушною культурою. А мародерство та грабіжництво під час літніх безладів, на жаль, є наступним очікуваним результатом цієї домінуючої деструктивної ідеології.
Заборона певно визначених видів реклами мало як вплине на вирішення проблем, свідками яких ми є. Капіталізм, як річ, не може та не зможе виробити цінності, які були б засновані на людській гідності та повазі. Він розглядає у якості цінності, яка потребує збереження, лише матеріальну цінність. Капіталізм не може собі дозволити приділяти ані часу, ані зусиль, ані належної важливості проблемі зміцнення родинних гніздечок. На жаль, стало загальноприйнятним те, що діти, повернувшись додому, знаходять оселю порожньою через те, що один або обидва з батьків працюють,і, зазвичай, у якості компанії для себе вони мають лише телевізор та Інтернет. Таке середовище знайомить молоді розуми з потужним згубним посланням матеріалізму шляхом щоденної реклами та попкульутри.
Капіталізм по суті відібрав у батьків право вкладати у своїх дітей такі поняття як повага та відповідальність, бо у них просто нема можливості перебувати достатню кількість часу зі своїми дітьми. Невирішеність проблеми забезпечується тим, що природнє почуття провини, яке виникає через брак часу на родину, штовхає батьків прагнути забезпечити своїх дітей останніми технологічними досягненнями, метою яких є компенсувати цей утворений вакуум. Це примусило дорослих влізти з головою у безкінечну погоню, яка розколює родинне гніздечко та прирікає дітей на усвідомлення лише цінності грошей.
Іслам засуджує будь-які цінності, які підривають підґрунтя гармонійного родинного життя. Іслам проповідує такі цінності як родина, суспільство, відповідальність та повагу у якості основи успішного суспільства. І коли Іслам намагається побудувати матеріально розвинене суспільство, неприборкувана споживацька реклама та зображення грошей вищими за усі людські потреби відкидаються як регресивні та шкідливі для суспільства концепції.
Більше того, обом батькам Ісламом призначена роль у тому, що вони повинні забезпечити підростаюче покоління. Духовні та моральні цінності, можливість пізнання є деякими з тих важливих прав, визначених Ісламом, які повинні бути надані кожному членну суспільства. Отож, Іслам зобов’язує батьків та суспільство гарантувати достатню кількість часу для того, щоб виховувати ці цінності у дітей. Таким чином, завдяки цим важливим якостям, суспільства народжують наступні покоління, які можуть побудувати безпечні, морально піднесені та прогресивні суспільства».
Інформаційний
офіс Хизб ут-Тахрір
в Британії
Середа 21 Зуль-Када 1432 г.х.
19.10.2011