5 лютого 2013р. Палата громад проголосувала за закон, який легалізує одностатеві шлюби у Британії. Закон був прийнятий при 400 голосів за і 175 проти.
Депутати мусульманського віросповідання, такі як Садикъ Хан, Рушанара Алі, Саджід Джавід, Шабана Махмуд и Анас Сарвар,поруч із деякими іншими політиками, які намагаються отримати підтримку мусульманської спільноти, проголосували за закон.
Деякі з цих політиків зустрічаються з мусульманською спільнотою, вітають мусульманським привітанням та випинають свої мусульманські імена та походження. Проте, коли вони перебувають у компанії своїх колег політиків та ЗМІ, то змагаються один з одним, доводячи, що є найзапеклішими прибічниками Заходу. Деякі люди представляють цих депутатів, як, наприклад, за якими повинна прямувати мусульманська молодь. Хоча це не має нічого спільного з істиною.
Проблема полягає у системі:
Британія, подібно до інших західних держав, є країною, де закони та звичаї засновані на світських ліберальних цінностях. Ця система така, що бажання людини, а не Творця, визначає те, що є істиною, а що брехнею. Їх демократична система полягає у тому, що народ за допомогою обраних членів парламенту визначає, що є добре, а що є погане, що є моральним, а що є аморальним, і усе це за допомогою вибору більшості. У демократії відсутні будь-які принципи або критерії визначення, що правильно, а що ні, усе залежить від настроїв у суспільстві у якийсь певно визначений час. Декілька десятиріч тому назад гомосексуалізм вважався у Британії нелегальним. Сьогодні, він не законний, але гомосексуалістам дозволяється одружуватися з повним дотриманням процедур, які мали місце стовно гетеросексуальних пар!
Причина цього у тому, що у даній політичній системі закони видає людина. Це та система, відносно якої попереджали нас Аллах та Його Посланець ﷺ подібно тому, як сказано у наступних словах Аллаха ﷻ:
اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللَّهِ وَالْمَسِيحَ
«Вони визнали господами окрім Аллаха своїх первосвящеників та монахів» (9:31)
Коли Посланець Аллаха ﷺ зачитував цей аят, Аді ібн Хатім сказав:
«О, Посланець Аллаха, адже вони ж не поклоняються своїм священикам та монахам!» Тоді він спитав: «Саме так. Хіба вони не забороняють те, що дозволено Аллахом, і не дозволяють те, що заборонив Аллах, і за ними слідують у цьому? У цьому і полягає поклоніння їм». (Переданий Ахмадом та Тірмізі).
У будь-якій демократичній країні саме парламент взяв на себе роль робити дозволене забороненим, а заборонене – дозволеним. Отож, депутати є тими, хто узаконює та стає на заваді тому, що Аллах ﷻ є вищим законодавцем.
Тезис про підтримку Ісламу за допомогою зіпсованої системи є оманою:
Деякі представники мусульманської спільноти, що вкрай дивує, просувають ідею про те, що мусульмани повинні використовувати цю систему, яка зробила усі заборонені речі дозволеними, у спробі захистити або підтримати ісламські цінності або інтереси мусульманської спільноти.
Коли хтось бачить приклади цих т.з. «мусульманських політиків», він здивований тим, як можна бути переконаним у цьому. Деякі з них заявляли під час кампанії по отриманню голосів мусульман, що вони входять у систему для просунення справ Ісламу та інтересів мусульман. Але, навіть, якщо б це було правдою, сьогодні вкрай очевидно те, що їх цінності змінились, коли вони стали частиною системи, до такої крайності, що вони тепер схвалюють одностатеві стосунки, які Аллах зробив одним із найтяжчих гріхів, за які Він ﷻ знищив плем’я Лута (а.с.). Ми у Хізб ут-Тахрір завжди відстоювали позицію, що мусульманин депутат повинен відмовитися від Ісламу, якщо він увійде до цієї системи, і, отож, цей шлях ніколи не прийнятний для участі у ньому мусульман.
Серйозний виклик мусульманам у Великобританії.
Дорогі брати та сестри. Ми повинні зрозуміти, що ця політична система, яка заснована на секуляризмі та демократії,ніколи не захистить Іслам та не принесе якого-небудь добра для мусульман та мусульманської спільноти. Останній приклад у повному обсязі обнажив це.
Викликом для нас є проблема збереження наших ісламських цінностей у родинах, дітях та нашій спільноті, у той час як ми живемо у цьому суспільстві. Це однозначно не досяжне за допомогою голосування за мусульман депутатів, які після входження до системи зобов’язуються цінностями цієї системи та лояльністю до своїх світських кяфірських партій.
Замість цього мусульманська спільнота потребує у здійсненні декількох очевидних кроків:
1. Ясно розуміти, що в Ісламі Аллах ﷻ є Законодавцем та визначає, що є дозволеним, а що забороненим.
Це є нашою акъидою (доктриною). Не залежно від того, як змінюються закони, це положення не може змінитися у свідомості мусульманина, і мусульманська спільнота повинна міцно триматися за харам та халял як критерій правильності та помилковості. Наша релігія не подібна християнству, яке змінилось до невпізнання з часом. Те, що встановлено Аллахом як харам та халял залишається таким до Судного дня.
الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلَامَ دِينًا
«Сьогодні Я заради вас вдосконалив вашу релігію, довів до кінця Мою милість до вас та схвалив для вас у якості релігії Іслам». (5:3)
2. Зберігати наші ісламські цінності у наших мечетях, медресе та мусульманських школах.
Буде наївним вірити обіцянкам політиків захистити мечеті та церкви від обов’язку проводити одностатеві шлюбні церемонії. Католицькі агентства по усиновленню були вимушені зачинитися на підґрунті законів про рівноправ’я, тому що вони відмовлялися визнати усиновлення з боку одностатевих пар. Останні закони, проведені через парламент, без сумнівів почнуть давати взнаки на наших інститутах.
Мусульманська спільнота має потребує освідомлення щодо подібних законів та впливі кяфірської спільноти на нас, таким чином, щоб батьки, лідери спільнот, імами та комітети мечетей могли гарантувати, щоб подібна неісламська практика не вважалась нормальною у наших інститутах та спільнотах. Ігнорування цієї проблеми – означає сприяння визнанню даної неісламської практики, яка заборонена Аллахом ﷺ.
3. Ми не лише повинні гарантувати захист наших спільнот від подібних неісламських думок, цінностей та практик, але також нести заклик до Ісламу у широке неісламське суспільство навколо нас. Мусульмани не лише повинні мати таку переконаність в Ісламі, яка дозволяла б їм пояснювати Іслам не мусульманам та закликати їх прийняти його. І на це є дві причини.
Перша, це суспільство, яке саме волає про рішення для своїх зростаючих проблем. Розвал родини, розлучення, домашнє та сексуальне насильство, депресія, розбещення суспільства – усе це плоди образу життя, який заснований на «свободі», яка полягає у тому, щоб робити усе, що заманеться, і прагнути до необмежених веселощів та матеріальних задоволень. Матеріальний прогрес, якого досяг Захід, не повинен зробити нас сліпими перед соціальним хаосом, який домінує над суспільством. Іслам має рішення для соціального краху у суспільстві, і ми як суспільство повинні нести заклик до Ісламу, слідуючи прикладу Посланця Аллаха ﷺ.
Друге, не робити яких-небудь зусиль означає дозволити нашій спільноті змінюватись під тиском цінностей суспільства навколо нас. У простій ізоляції для нас нема ніякого порятунку. Єдиний захист – це взаємодія з цим суспільством на ісламські основі. Якщо ми не набудемо успіху у цій справі, наше суспільство підпаде від вплив цінностей західного суспільства як ніколи. Те, що починається одностатевими шлюбами, перелюбством, алкоголем та наркотиками, закінчиться залишенням батьків та ісламського способу життя, подібно до того, як це зробило більшість християн з християнством.
Посланець Аллаха ﷺ сказав:
«Будуть розв’язані вузлики Ісламу один за одним, кожний раз, коли розв’яжуть один, будуть хапатися за наступний. Першим розв’яжуть правління, а останнім молитву» (Хакім, Ахмад).
Вузол правління Ісламом був розв’язаний десятиріччя назад, сьогодні ж іде боротьба за те, щоб розв’язати вузол основ релігії. Мусульмани в усьому світі намагаються відновити вузол правління Ісламом – Ісламський Халіфат. Настав час нам, тим хто живе на Заході, зрозуміти, що боротьба, яка іде тут, скерована на змінення Ісламу і стати активними у запобіганні цьому. Це можливо, дорогі брати та сестри, шляхом утворення міцної переконаності у тому, що Іслам є повною релігією, яка може вирішити усі наші проблеми у 21-сторіччі, більше того, саме Іслам містить рішення для проблем, з якими сьогодні стикається усе суспільство.
Тому ми закликаємо нашу громаду припинити марні спроби по входженню мусульман до парламенту і почати вживати крайні необхідні зусилля по побудові фортеці мусульманських думок та цінностей у наших спільнотах.
قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ ۚ فَمَن يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ
«Прямий шлях вже відрізнився від омани. Хто не вірить у тагута, а вірить в Аллаха, той ухопився за найнадійнішу рукоять, яка ніколи не зламається. Аллах Чуючий,Знаючий» (2:256).
Хізб ут-Тахрір
Британія
3 Рабі ус-Сані 1434 р.х.
13.02.2013