Захід та покладання вини на інших

Європа
Друкарня

Покладати свої помилки на іншого означає звинувачувати його у неприпустимій поведінці, яку маєш сам, або характеризувати його негативними рисами, які притаманні тобі самому.

Наприклад, агресор свої агресорські настрої вішає на іншу людину, а згодом зображає усе так,нібито та вдень і вночі замислює проти нього недобре, аби тільки якомога нашкодити йому. Таким чином, людина, яка звинуватила у своїх недоліках іншу людину, згодом починає вірити у власну брехню, додаючи кожну брутальну дію або будь-які негідні якості до іншого, тим самим забуваючи самого себе, бо він вважає себе чистим від усіх вад.

 

Грунтуючись на такій психології, нам стає зрозумілим,що спонукає деяких окремих осіб або груп відчувати ненависть до інших або додавати їм вади, повністю виправдовуючи себе.

У звязку з цим, ми, наприклад, у змозі зрозуміти заяву німецького міністра по справах родини, літніх людей та молоді Хрестини Шредер, яка пояснює готовність мусульманської молоді у Німеччини до здійснення актів насильства наявністю культурних коренів, тим самим вона має на увазі твою приналежність до Ісламу, що означає: в тобі, за її думкою, існує вроджена схильність до насильства.

У цьому контексті ми також можемо зрозуміти населення Швейцарії, яке схвалило ініціативу по вигнанню іноземців з країни, які коять тяжкі злочини.

Таким чином, Захід почав скидати кожен свій промах та слабкість на іноземців, тобто на мусульман. А чи не замислювався Захід, як уряд так і народ в цілому,про поразку своєї системи з точки зору світогляду, поглядів,соціального боку, політичній у розумінні інших, замість того,щоб перекладати свою слабкість на інших.

Захід доволі ясно нам каже: нема проблеми у нашій системі або у нашому народі, проблема є у самих мусульманах.

Так легко західне сприйняття знаходить логічне виправдання, щоб зняти з себе відповідальність та прийняти закони, які протирічать основам їх же культури та просвіти.

Німецький погляд диктує нам погляд християнської демократичної партії, що мусульманин (релігійно практичний або ні) якщо коїть насильство, то до цього його штовхає його релігія Іслам, бо це релігія насильства. Стосовно істинного німця, то він не схильний до насильства, а якщо від нього ідуть насильницькі дії, то це не через його просвіту іудейсько-християнську (як це позначила Меркель), а через іншу причину, наприклад,  психічного розладу.

Швейцарський погляд диктує нам, що корінний громадянин Швейцарії має платонічні риси. Він ідеальний,непогрішимий, не краде, не вбиває, не відхиляється від сплати податків, не є шахраєм заради отримання соціальної допомоги.

Стосовно ж мусульманина – це громадянин другого гатунку, він може красти, вбивати, відхилятися від сплати податків, шахраювати, тому необхідно очистити «ідеальне суспільство» від його зла.  

Усе це нагадує вислів одного філософа Марка Туллій Цицерона: «Чим більше законів, тим менше правосуддя»  (The more laws  the less justice). Якщо ж правосуддя в якій-небудь країні зникає, розвалюється і сама державність.

І якщо одного разу Мартін Лютер Кінг сказав: «Несправедливість, яка проявляється будь де, загрожує справедливості скрізь». (Injustice anywhere is a threat to justice everywhere), то ми кажемо: «Якщо десь зміцнилась тиранія, то десь обов´язково з´явиться справедливість».

Обов´язково з´явиться держава Халіфат, держава справедливості. Тоді весь світ побачить те, як не мусульмани у цій країні будуть мати рівні права  та обов´язки з мусульманами. Західне правило про справедливість проголошує:  «Вони повинні мати менше прав, аніж ми, а обов´язків більше», тоді, як річ, про справедливость в Ісламі сказано:  «Вони мають ті ж права, що і ми, і на них ті ж обов´язки, що і на нас». Всевишній Аллах сказав:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُونُوا قَوَّامِينَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ ۖ وَلَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَىٰ أَلَّا تَعْدِلُوا ۚ اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَىٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ

«О ті, які увірували! Будьте стійкими заради Аллаха, даючи свідчення беспристрасно, і хай ненависть людей не штовхне вас до несправедливості. Будьте справедливі, бо це ближче до богобоязненості. Бійтеся Аллаха,бо Аллах знає про те, що ви робите». (5:8)  



Шакір Асим
нформаційний представник
Хізб ут-Тахрір у німецькомовних країнах
№ 031
1 мухаррама 1432 р.х.
07/12/2010