Колоніалізм і конфлікт у Південному Таїланді затягнувся через те, що націоналізм збільшив розумове напруження серед своїх жінок

Новини та коментарі
Друкарня

بسم الله الرحمن الرحيم

Новина:

5 травня 2014, мережа жіночих новин Women News Network (WNN) сповідомила, що маргінальна позиція жінок і відсутність медичних послуг приречує багатьох жінок, яких торкнувся конфлікт, на те, що їм нема куди звернутися за допомогою і працевлаштуванням у випадку вбивства їх чоловіків. кількість вдів у регіоні складає 3000 осіб. Багато з них борються з душевною травмою. Згідно зі статистикою командування операцій внутрішньої безпеки (ISOC), військовим підрозділом, відповідальним за безпеку у регіоні, принаймні 5,926 осіб було вбито за останні 10 років з боку служб безпеки і з боку повстанців, які борються за розширену автономію у провінціях Паттані, Яли, Наратхівата і Сонгкхла. Провінції з більшістю населення мусульман входили у склад незалежного султанату Паттані до того, як він був анексований Таїландом у 1909 році, і з того часу регіон був свідком періодичних хвилювань. «На півдні жінки частіше за все не мають права голосу. Вони повинні залишатися вдома і дбати про родину. І нічого більше», - каже  Нілапаіджит, чий чоловік, адвокат з прав людини, зникнув 10 років тому.

Коментар:

Повстання у Південному Таїланді є сепаратистським хвилюванням, що має місце у регіоні Паттані, у якому домінує етнос Малаї і який фактично складається з чотирьох південних провінцій Таїланду: Сонгкхла, Паттані, Наратхіват і Яла. Звідси дух опору переселився до інших регіонів. Даний конфлікт почався у 1930 після революції в Таїланді, де система тайської Абсолютної монархії перетворилася у Парламентську Монархічну систему, у членстві якої переважають військові. Зміни у даній системі зробили центральний уряд надмірно радикальним, в особливості у південних районах Таїланду. В епоху правління цієї Парламентської монархічної системи було усунено систему, уповноважену для малайців, які живуть на півдні Таїланду. Після цього заворушення на півдні Таїланду почали виникати між мусульманською і буддистською спільнотами. Не дивлячись на те, що боротьба за відокремлення існувала на протязі десятиліть у цій місцевості, вона вкрай зросла у 2004 році.

Після цих заворушень, офіцери, призначені у Паттані, позбулися чесності і фактично стали переслідувати свої брудні цілі. Це чітко виявляється у присутності таких офіцерів, які вбивають і ґвалтують, виходячи її своєї примхи. Таїландські південні провінції досі знаходяться за межею соціального і економічного розвитку у порівнянні з центральною частиною Бангкоку в Таїланді, не дивлячись на те, що народ Паттані вимушений платити податки на розвиток країни. З економічної точки зору, провінція Паттані є найвідсталішою провінцією в Таїланді. Це пов’язане з несправедливим розподілом фінансів з боку федерального уряду, оскільки він знаходиться під впливом расових і релігійних настроїв. Це проявляється за допомогою збільшуваної розбіжності між мешканцями сільської місцевості і Паттані. Середній прибуток жителів сільської місцевості вище, їх середній прибуток складає 1269 бат у порівнянні з 568 батами, які заробляє мусульманин у Паттані.

Це і є кяфірською системою, насильно виконуваною над ними. Однак даною ситуацією нехтують сусідні країни, навіть Малайзія, не дивлячись на те, що більшість малайців є малайзійцями, які подібні до малайців у Південному Таїланді. Впровадження духу націоналізму у малайзійське суспільство забезпечило продовження страждань тайців і донині. Постійне напруження і психологічний розлад є тим, з чим сьогодні зіштовхуються спільноти у Південному Таїланді, і це буде тривати, допоки не буде знищено націоналістичний бар’єр.

Згідно з повідомленням, десятки тисяч мусульман було вбито і викрадено з того моменту, як розпалилися заворушення. Страждання, з якими зіштовхуються жінки, які залишилися без чоловіків, тому що їх вбили або викрали, були описані у цьому повідомленні новин. Припускається, що 3000 матерів-одиначок схильні до психологічного стресу і душевних травм. Це вказує на масштаб їх страждань, таких як їх сусіди, які мають одне коріння з ними, не надають їм сприяння і допомоги. З причини духу націоналізму суспільство і лідери Малайзії стають сліпими і глухими до їх сліз.

О мусульмани, згадайте хадіс нашого Пророка ﷺ від Джабіра ібн Мутіма: «Не з нас той, хто закликає до асабії (націоналізму чи племінного зв’язку), хто б’ється заради асабії і помирає заради асабії».


Написано для Центрального офісу Хізб ут-Тахрір
Сумайєю Амар
Членом Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір       
16 Раджаб 1435
 2014/05/15

Головне меню