Закят є фардом, о шейх аль-Азхару, збирання і розподіл державою також є фардом!

Новини та коментарі
Друкарня

Новина:

Газети та супутникове телебачення Єгипту сьогодні, у понеділок 15 червня 2014 року розповсюдили новину, що Д. Аббас Шуман, довірена особа шейхів аль-Азхару, сказав на каналі «Махур» у програмі «Голос народу»:

 «Воістину, проект підготування «Бейту-закят» не учора народився. Цю ідею запропонував іще доктор Ахмад Тайб, шейх Аль-Азхару, три місяці тому сформував комітет для дослідження Бейту-закят і садака Єгипту, за аналогією з кувейтським Бейту-закят та іншими подібними установами у низці арабських держав».

Шуман запевнив що «Бейту-закят не буде працювати ані під яким урядом, а буде підкорятися Аль-Азхару безпосередньо, комітет утвердить цей проект таким чином, щоб майно дійшло до бідних та нужденних у закяті у кожній провінції», зауваживши, що даний проект було запропоновано президентові країни Абд аль-Фаттаху Сісі у час його вчорашньої зустрічі з шейхом Аль-Азхару, і як тільки той почув про цей проект, одразу ж його підписав, благословив його і зажадав почати його виконання».

Коментар:

Аллах Всевишній говорить у Його Книзі:

خُذْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ صَدَقَةً تُطَهِّرُهُمْ وَتُزَكِّيهِمْ بِهَا وَصَلِّ عَلَيْهِمْ ۖ إِنَّ صَلَاتَكَ سَكَنٌ لَهُمْ ۗ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ

«Бери з їх майна пожертвування, щоб ними очистити і піднести їх. Молися за них, адже твої молитви – заспокоєння для них. Воістину, Аллах – Чуючий, Знаючий» (9:103)

Обов’язковість закяту стоїть третьою з п’яти стовпів Ісламу, про які говориться в хадісі Посланця Аллаха, мир йому і милість Аллаха:

بني الإسلام على خمس: شهادة أن لا إله إلا الله، وأن محمدا رسول الله، وإقام الصلاة، وإيتاء الزكاة، وحج البيت، وصوم رمضان

«Іслам зведений на п’яти: свідчення, що немає бога окрім Аллаха і Мухаммад – Посланець Аллаха, виконання намазу, виплата закяту, хадж до Дому і піст у Рамадані».

Так, закят обов’язковий. Він є з числа обов’язків у релігії і це відомо, так. Але, о шейх аль-Азхару, хіба не є відомим, що так само з обов’язків у цій релігії є шлях збирання і шлях виплати, витрати, шлях розподілу закяту, що ці шляхи також обов’язкові для усіх мусульман і цим займається їх держава, Ісламська Держава, держава Халіфат?!

Виплата закяту здійснюється не за вибором. Як якщо виплачує його той, хто хоче з числа мусульман, а хто не хоче, той не виплачує. Навпаки, це обов’язок, через який Ісламська держава б’ється з тими мусульманами, які не захотіли підкоритися йому в обов’язковості виплати закяту Державі, або ж відмовилися у певному регіоні і зміцнилися у ньому. На подобу того, як Абу Бакр і сподвижники билися з тими, хто не виплачував закят, оскільки той, хто чинить опір виплаті закяту, з нього він забирається силою.

Тому вчені Ісламу погодилися на тому, що хто заперечує закят, той скоює невір’я. Також вчені погодилися на тому, що якщо народ зібрався і змовився на тому, щоб перешкодити закяту, то є обов’язковим на імамі мусульман битися з цими людьми, допоки не повернуться у лоно Ісламу, на подобу того, як вчинив благородний сподвижник Найправдивіший Абу Бакр, Праведний Халіф, хай буде вдоволений ним Аллах, який бився з тими, хто перешкодив закяту, кажучи: «Клянусь Аллахом, якщо вони мені не будуть віддавати верблюжу вуздечку, яку давали Посланцю Аллаха то я буду неодмінно битися з ними через це», а за іншою версією він сказав: «Клянусь Аллахом, якщо вони не будуть віддавати мені козеня, якого вони віддавали Посланцю Аллаха, то я буду неодмінно битися з ними через це». Це була метафора про найменше перешкоджання закяту. Також про нього, хай буде вдоволений ним Аллах, передається що коли араби перестали виплачувати закят, то він сказав величні слова: «Припинилося ниспослання одкровення, але релігія продовжує залишатися. Хіба зменшиться релігія поки я живий?».

В кого ти запитуєш дозволу, шейху Аль-Азхару? До якої держави і до президента якої держави ти лояльний?! На тебе було покладено встати обличчям проти тиранів, які захищають державу невір’я, впровадженої демократії, ти повинен був стояти як висока скеля і закликали до Умми Ісламу, яка позаду тебе: «Хіба зменшиться релігія, поки ми живі?!». Наскільки зменшилася релігія зі знищенням держави Халіфат і зникненням його з життя?!

О шейх аль-Азхару, чому ви робите обов’язковими податки, які не узаконив Аллах над мусульманами, примушуєте їх і караєте за відмову виплачувати їх, обертаючи їх ореолом святості і хибного націоналізму? Зрештою ці гроші йдуть виключно у кишені корупціонерів, які сіють нечестя на землі з числа правителів, їх свити і наближених капіталістів. Або це від того, що ти бачиш, як обов’язковість закяту суперечить свободі віросповідання, яка гнівить Захід, але не мусульман Єгипту? Або це від того, що ти бачиш правителів, яких бояться люди, при тому що Аллах більш гідний того, щоб Його боялися?!

Воістину, закят – це один з економічних ресурсів в Ісламі, у якого свій шаріатський спосіб витрати і цим займається держава Халіфат, вона запитує за ці кошти із закяту і звітує за них, якщо вони були витрачені не за призначенням або у суперечності шаріатові.

О шейх аль-Азхару, цей ресурс має високе положення поряд із іншими економічними законами в Ісламі, який застосовує Держава Халіфат, - а не республіканська демократична держава невір’я, - у справі усунення проблеми бідності в суспільстві до повного викоренення цього явища.

О шейх Аль-Азхару, хіба ти не чув слова Аллаха Всевишнього:

إِنَّمَا الصَّدَقَاتُ لِلْفُقَرَاءِ وَالْمَسَاكِينِ وَالْعَامِلِينَ عَلَيْهَا وَالْمُؤَلَّفَةِ قُلُوبُهُمْ وَفِي الرِّقَابِ وَالْغَارِمِينَ وَفِي سَبِيلِ اللَّهِ وَابْنِ السَّبِيلِ ۖ فَرِيضَةً مِنَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ

«Пожертвування призначені для незаможних та бідних, для тих, хто займається їх збором і розподілом, і для тих, чиї серця хочуть завоювати, для викупу рабів, для боржників, для витрат на шляху Аллаха і для подорожніх. Таким є припис Аллаха. Воістину, Аллах – Знаючий, Мудрий» (9:60)

Закят, шлях його збирання і витрати, усе це фард від Аллаха…і не може Ісламська держава витрачати від коштів закяту майно, окрім як на ці вісім категорій, як би не потребувала держава цього майна. Хіба залишиться після цього бідняк, або жебрак, або боржник? Хіба це не приводить до активності майна в економічному циклі держави? Хіба це не зберігає гідність людини, коли людина що отримує це майно, не відчуває себе стиснено, не відчувають бідняки, жебраки, боржники і подорожні нужди? Хіба це не забезпечує для людей можливість знайти тих, на користь кого виплатити закят, як це роблять праведники щороку, а їх багато, щоб вони змогли виплатити закят обов’язковий для них, який правильно розподілиться?

І на останок, о шейх Аль-Азхару… о вчені благородного Аль-Азхару, хай Аллах допоможе вам у вашій релігії, хай Аллах допоможе Державі Ісламу, державі Халіфату…
Хіба ви не чули слова Аллаха Всевишнього:

أَلَمْ يَأْنِ لِلَّذِينَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِكْرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَلَا يَكُونُوا كَالَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِنْ قَبْلُ فَطَالَ عَلَيْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ ۖ وَكَثِيرٌ مِنْهُمْ فَاسِقُونَ

«Хіба не прийшов час для того, щоб серця віруючих змирилися за згадування Аллаха і того, що ниспослано з істини, і щоб не уподібнювалися тим, яким Писання було даровано раніше, чиї серця зачерствіли по спливанню тривалого часу  і багато з яких є нечестивцями?» (57:16)


Спеціально для радіо Центрального офісу Хізб ут-Тахрір
Аля уд-Дін Аз-Зенатій
Голова комітету центру із зв’язку Хізб ут-Тахрір в Єгипті
21 Шабан 1435 р.х.
19.06.2014 р.х.