Секуляризація родинних законів є частиною політики прогнилих режимів у мусульманських країнах

Статті
Друкарня

Стаття у межах кампанії «Родина:виклики і рішення Ісламу»

Після того, як Заходу вдалось скасувати Османський Халіфат і сформувати слабкі держави у мусульманських країнах, він подвоїв свої зусилля по секуляризації мусульман у цих державах, щоб вони почали сповідувати капіталізм, як це роблять правлячі режими. Захід витратив мільярди доларів на створення і підтримання місцевих і міжнародних правозахисних організацій (наприклад, феміністські рухи за гендерний фемінізм), щоб у подальшому, використовуючи їх, розробити порочні закони і вести діяльність по їх легалізації через правлячі шайки прогнилих режимів у наших країнах. Метою Заходу стала ісламська родина та її складники. Наприклад, жінку, яка є матір’ю, дружиною і донькою, під приводом особистої свободи, гендерної рівності, репродуктивного здоров’я, призупиненні насильства по відношення до неї... намагаються розбестити.

Занепад очікує культуру Умми, і єдине, що заважає його активності, це страх того, що Умма відкине секуляризм,а також викриє реформістські наміри. Конвенція про ліквідацію усіх форм дискримінації у відношенні жінок («CEDAW») є лише одним прикладом, під яким поставили підписи практично усі арабські країни. У 1981 році Єгипет першим підписав цю конвенцію, останньою же була Палестинська адміністрація, яка підписала її у 2009 році. Держави, які підписали цю конвенцію, зобов’язались надавати щорічний звіт про законодавчі, адміністративні та інші заходи, прийняті для втілення у життя даної конвенції і про успіхи у цій області (як це передбачено 18 статтею  «CEDAW»).

Розглядаючи цілі «CEDAW» та інших міжнародних конвенцій, наприклад, конвенція про права дитини («CRC»), ми знаходимо, що усі вони скеровані проти родини та її складових компонентів. Але ж вони не відповідають людській природі (фітрі) і Шаріату Всевишнього. Ці конвенції:

— гарантують права ЛГБТ-спільнот, не відносячи їх діяння до злочину,

— поширюють сексуальне виховання у школах,

— зміцнюють права дитини шляхом усунення головування батька над нею,

— активізують механізми, які ведуть до зникнення інституту родини та його функцій через оскарження опіки над жінками,

— намагаються інтегрувати жінок-матерів у процес розвитку з метою відволікти від материнських обов’язків.

Феміністські правозахисні організації ведуть наполегливу та активну діяльність, щоб вплинути на прийняття подібних рішень і протягування їх через законодавчі ради. Так у 2003 році при Палестинській адміністрації було засновано міністерство по справам жінок, перед яким була поставлена наступна задача: включити питання гендерної проблематики у різноманітні національні стратегії, програми і плани («‎Arab Thought Forum», 2003, стор. 84).

Це дало поштовх до росту феміністських організацій, що дозволило поширити подібні настрої серед громадськості, а також жало поштовх особам, які приймають рішення, у реалізації підходу гендерної рівності згідно з баченням «CEDAW». Окрім того, Всезагальним союзом палестинських жінок (при співпраці з Координаційним комітетом по покращенню положення жінок) був виданий документ про права жінок, який узгоджується з Пекінською декларацією («Палестинська хроніка», червень 2004, №49).

У свій час розгорнута кампанія за відстоювання палестинського родинного права досягла реалізації своїх деяких вимог у законодавстві:

1) Прийняття у 2005 році Закону №12, який передбачає обов’язковість участі жінки у політичній діяльності та виборах у законодавчі органи.

2) Прийняття у 2003 році Кабінетом міністрів постанови №14 про допустимість працювати жінкам у нічний час з 20.00 до 06.00, якщо це відбувається у готелях, ресторанах, театрах, кінотеатрах, концертних залах, лікарнях, аптеках і т.п.

3) Указ №3/2611, виданий Управлінням з питань громадянства, у якому говориться про необов’язковість згоди чоловіка або опікуна для жіночої статі, щоб отримати  паспорт. У 10 та 11 статтях зміненого закону передбачається, що Палестинська адміністрація повинна негайно приєднатись до міжнародних і регіональних декларацій і угод, які присвячені захисту прав людини, включаючи особисту свободу як гарантоване природне, яке не можу бути порушено (Змінений палестинський закон, веб-сайт «Almoqafa»).

Правові поправки в Єгипті відносно ісламської родини потягли за собою розпусту і сприяли погіршенню на соціальному рівні. 03.06.2012 публіцист Аділь Амір на сайті «diwanalarab.com» у статті «Розпусні закони Єгипту» пише: «95% законів Єгипту суперечать Шаріату, у результаті таке положенні відобразилось на збільшенні цивільних шлюбів, розлучень, розвалу у родині. Сьогодні існують несправедливі закони, замінити які на ісламські вкрай необхідно. Наведемо найважливіші із них:

— закон про розлучення за ініціативою дружини (аль-хульъ), стаття 20 за 2000 рік,

— закон про возз’єднання родини (аль-мураджіа) на протязі 66 днів,

— закон про опіку дітей до 15 років,

— закон про відвідування, який позбавив батька турботи про своїх дітей, заборонив дідусю та бабусі бачитись з онуками, а також тіткам та дядькам бачити своїх племінників,

— закон про освітню опіку, у ньому не вимагається згода чоловіка на подорож дружини, він дозволяє дружині зареєструвати дитину, народжену від іншого, без згадування по-батькові».

Загальна кількість цивільних шлюбів за 2014 рік в Єгипті досягла 88 тисяч. У 2015 році більше чверті мільйону випадків розриву відносин через неправильне використання закону про розлучення за ініціативу дружини (аль-хульъ). Це приводиться згідно опублікованій інформації на сайті «RT» за 06.12.2016 року, під заголовком «Єгипет займає перше місце по кількості розлучень».

Не говорячи вже про те, що режими визначили вісімнадцятиріччя як шлюбний вік, по досягненню якого жінка може вступати у шлюб. Таким є цей закон, який діє в Єгипті і в Йорданії, у останньої це прописано у 7 статі зміненого Закону про особистість (газета «Ар-Рай» 18.07.2017). У справжній час у Палестині ведеться робота по прийняттю подібного закону під приводом боротьби з ранніми шлюбами і розпадом родини.

Що стосується права на гомосексуалізм, то у Палестинській автономії, Йорданії, Єгипті немає закону, який забороняє або прирівнює гомосексуалізм до злочину, якщо це відбувається при обопільній згоді сторін. Так, 23.09.2017 році в Єгипті пройшов фестиваль гомосексуалістів, у якому взяли участь тисячі людей, були підняті прапори ЛГБТ-спільнот, влада ж, у свою чергу, забезпечила безпеку на даному заході. В Йорданії ж було організовано кілька заходів рок-групи «Машру Лейла», найбільший із них пройшов 14.08.2015 рок у Римському амфітеатрі древнього міста Джараш, також буди і інші заходи. Але деякі були заборонені владою, тому що могли спровокувати суспільство на протести. Після того, як вересні 2014 року йорданський принц Зейд Раад аль-Хусейн приступив до виконання обов’язків Верховного комісара ООН по правам людини, він вніс більше 20 пропозицій по забезпеченню правового захисту представникам ЛГБТ-спільнот («ar.ammannet.net» 03.06.2015).

Ми навели лише декілька прикладів того, як прогнилі режими взаємодіють один з одним, щоб ввергнути Умму у культуру розпусти, гріховності і дезінтеграції за допомогою ЗМІ, шкільних програм та заходів, правових поправок, а також підтримки феміністських  правозахисних організацій, — усе це робиться з метою викорінення культури Ісламу, його піднесених, моральних цінностей. А на його місце хочуть встановити культуру «CEDAW» та до неї подібного бруду. Призупинити культурний занепад наших дітей, розвал ісламської родини та чистих ідей суспільства можливо лише з викорененням прогнилих режимів і встановленням на їх руїнах Другого Праведного Халіфату. Халіфат буде нести добро і чистоту, закриє двері зла та тиранії, буде захищати людей і родини від усього, що підриває їх основи, сутність і силу, загрожує їх стабільності і спокою. А ті, які вчиняють несправедливо, скоро дізнаються, куди вони повернуться. Сказав Всевишній:

إِنَّ ٱلَّذِينَ كَفَرُواْ يُنفِقُونَ أَمۡوَٰلَهُمۡ لِيَصُدُّواْ عَن سَبِيلِ ٱللَّهِۚ فَسَيُنفِقُونَهَا ثُمَّ تَكُونُ عَلَيۡهِمۡ حَسۡرَةٗ ثُمَّ يُغۡلَبُونَۗ وَٱلَّذِينَ كَفَرُوٓاْ إِلَىٰ جَهَنَّمَ يُحۡشَرُونَ

«Воістину, невіруючі витрачають своє майно для того, щоб збити інших зі шляху Аллаха. Вони будуть витрачати його а потім будуть жалкувати про це, а услід за тим вони будуть повержені. Невіруючі будуть зібрані у Пеклі» (8:36).

 


Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Мусліма аш-Шамі (Умму Сухайб)
4 Сафара 1440 р.х.
13.10.2018 р.

Головне меню