بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
О суботі 15 грудня буде представлений проект конституції Єгипту, який підготував установчий комітет для прийняття ради на всезагальному референдумі. І якщо він отримує більшість голосів – а саме це і очікується – то стане конституцією для усього Єгипту. Є очевидним те, що народ Єгипту поділився на два боки: одні вважають, що ця конституція є найкращим варіантом, який приведе країну до Ісламської державності, або ж поведе Єгипет по шляху повного втілення Ісламу, як вони заявляють про це, а тому вони проголосують «так». Інші ж вважають, що ця конституція не виражає думку решти усіх політичних сил, і не представляють дійсність усього суспільства, тому вони проголосують проти неї. І, не зважаючи на те, що ми роз’яснювали у своїх попередніх пресс-релізах на основі шаріатського доказу протиріччя Ісламу багатьох із основних пунктів цієї конституції, ми знов спостерігаємо як «ісламські» сили продовжують збирати людей, щоб вони позитивно проголосували за неї, і представляють її людям нібито вона «утворилась поміж послідом і кров’ю та чистим молоком, приємним для тих, хто п’є» (16:66) немовби ця конституція є кращим з того, чого досяг Єгипет за останні сто років.
І, незважаючи на уявну користь, про яку думають деякі, то нам, як мусульманам, варто обмежуватися законами Аллаха, і те, що наказав Аллах і є користю! А тому ми у Хізб ут-Тахрір об’являємо: не припустимо проводити голосування по конституції ! І коїть гріх той, хто закликає до голосування, і коїть гріх той, хто голосує!
Це тому, що рішення про речі з точки зору дозволеності та заборонності, і про поступки з точки зору обов’язковості або заборонності, рекомендованості або несхвалення, або ж дозволеності належать лише одному Аллаху. І людина не має жодного права на це. І якщо Аллах заборонив лихварство, наприклад, то нам не дозволено шляхом голосування вирішувати, чи дозволимо ми це, чи заборонимо! І якщо Аллах велів робити молитву, зробив її обов’язковою , то нам не дозволено шляхом голосування зобов’язувати до неї або забороняти її або дозволяти її! І якщо Аллах заборонив спиртне (хамр) та зробив його нечистю (наджас), то нам не дозволено шляхом голосування вибирати, чи дозволимо його у готелях та ресторанах та у громадських місцях. Так стережіться, і ще раз стережіться того, щоб ми не потрапили до пастки і до нас не пасували слова Аллаха:
وَلا تَقُولُوا لِمَا تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَذَا حَلالٌ وَهَذَا حَرَامٌ لِتَفْتَرُوا عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لا يُفْلِحُونَ
«Не промовляйте своїми вустами брехню, стверджуючи, що це дозволено, а те заборонено, і не наводьте наклеп на Аллаха. Воістину, не набудуть успіху ті, які намовлять на Аллаха» (16:116).
قُلْ أَرَأَيْتُمْ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ لَكُمْ مِنْ رِزْقٍ فَجَعَلْتُمْ مِنْهُ حَرَامًا وَحَلالا قُلْ آللَّهُ أَذِنَ لَكُمْ أَمْ عَلَى اللَّهِ تَفْتَرُونَ
«Скажи: «Що ви скажете про уділ, який ниспослав вам Аллах і частину якого ви об’явили забороненою, а частину дозволеною?» Скажи: «Аллах дозволив вам це або ж ви робите наклеп на Аллаха?»» (10:59).
І Іслам не прийшов з окремими законами, які стосуються лише лихварства або молитви і т.д., навпаки, він прийшов з рішенням на усі вчинки людини. Не залишивши жодного проміжку, окрім як з рішенням для нього, Всевишній сказав:
الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الإسْلامَ دِينًا
«Сьогодні Я заради вас вдосконалив вашу релігію, довів до кінця Мою милість до вас та схвалив для вас у якості релігії Іслам» (5:3).
Тому не дозволено нам приймати будь-яке рішення у будь-якому вчинку людини шляхом голосування, навпаки, ми приймаємо через шаріатський доказ із Корану та Сунни, або того, на що вказали із одностайної згоди сахабов та шаріатського къияса. І якщо шаріатський доказ проголошує, що рішенням стосовно якогось вчинку є дозволеність, тобто надання вибору, то у такому випадку нам дозволено шляхом голосування прийняти рішення – будемо ми його виконувати чи ні. Проте, якщо відомо, що вчинок є обов’язковим або забороненим, то питання стає вирішеним і нема місця голосуванню.
Конституція є загальним положенням, вона показує форму держави та роботу усій влади у ній. Вона – система основи, по якій відбуваються усі справи людей в усіх сферах, починаючи від економічних та соціальних, до політичних та інших. У цьому випадку тим більше конституція повинна бути взята із Корану та Сунни, а не шляхом голосування ані при будь-яких обставинах.
Також не дозволено іти на вибори, щоб голосувати «ні», тому що у цьому є визнання принципу голосування по положенням, у яких голосування неприпустимо по Шаріату. Всевишній казав:
وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْرًا أَنْ يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَمَنْ يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلالا مُبِينًا
«Для віруючого чоловіка та віруючої жінки нема вибору при прийнятті ними рішення, якщо Аллах та Його Посланець вже прийняли рішення. А хто ослухається Аллаха та Його Посланця, той впав у явну оману» (33:36).
Тому коїть гріх той, хто іде на голосування, навіть якщо його голос «ні».
Ті ж, які виправдовуються швидкою користю, щоб проголосувати за конституцію, то ми говоримо їм: нема користі у тому, що заборонив Аллах, і Іслам не приймає половинних рішень! Або ми втілюємо Іслам повністю, і нехай буде задоволений нами Аллах, Його Посланець (с.а.в.) та віруючі, і ми набудемо успіху тим самим, та піднесемося у цьому та Наступному життях, або відходимо від нього, нехай навіть на краплину, і нас спіткає приниження у цьому житті та велике покарання у Наступному! Всевишній сказав:
أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاءُ مَنْ يَفْعَلُ ذَلِكَ مِنْكُمْ إِلا خِزْيٌ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يُرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ
«Невже ви станете вірувати в одну частину Писання та заперечувати іншу частину? Воздаянням тому, хто коїть подібне, буде ганьба у мирському житті, а у День Воскресіння вони будуть піддані іще більшим мукам. Аллах не перебуває в омані про те, що ви коїте» (2:85).
Це і є сьогоднішній день, і це положення триватиме доти, доки ми будемо продовжувати залишати частину писання. Посланцю (с.а.в.) також було надано з боку Курайша компромісне рішення , і йому запропонували стати королем усіх арабів, проте він відкинув і не прийняв нічого, окрім як законодавство, яке належить одному лише Аллаху. Він терпів, доки Аллах не дозволив йому прийняти правління у Медині повністю, після того як Іслам там став впливати на громадську думку. І він набув успіху, утворивши найпотужнішу державу того часу.
Також і ми, якщо будемо щирі з Аллахом і повністю роз’яснимо людям в усіх частинах Кінану обов’язковість встановлення Праведного Халіфату, щоб дійсно зміцнитися у втіленні Шаріату Аллаха, і коли ця думка дійсно стане впливати на громадську думку, тоді жодна сила не зможе завадити його встановленню, так само як жодна сила у світі не зможе протриматися, коли громадська думка нищівно скине її.
О, мусульмани! О, жителі Єгипту!
Ми у Хізб ут-Тахрір закликаємо вас викинути цю конституцію, яка не пропонує вам нічого, а навпаки відтягне багато чого. Закликаємо вас відкинути голосування та зібратися навколо нас і працювати разом з нами з усією серйозністю та завзяттям, щоб Держава Халіфат стала громадською думкою в усіх частинах країни. Щоб вона виходила із громадської думки про його обов’язковість, тоді встановиться Халіфат, як це було до того, і стане великим та сильним по волі Аллаха, і жодна сила у світі не зможе встояти перед ним. Ми закликаємо вас до перемоги Аллаха, , мусульмани!
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ
«О ті, які увірували! Якщо ви допоможете Аллаху, то і Він допоможе вам і зміцнить твої стопи» (47:7).
Хізб ут-Тахрір
Єгипет
29 Мухаррам 1434 р.х.
13/12/2012