Система правління в Ісламі – це система Халіфат, яку поставив в обов’язок Господь світів. І це не республіка та не демократія
Газета «Єгипет Сьогодні» о четвер, 21.11.2013, опублікувала перший чернетковий проект конституції для Комісії із 50-ти представників громадянського суспільства. І незважаючи на це, коректування відбулися по більшості із статей, ось тільки дана конституція не сильно відрізняється від попередньої конституції та тієї, що була до неї, у тому що усі ці конституції є невір’ям, вигадані для системи невір’я, які протирічать системі правління в Ісламі. Це тому, що панування (гегемонія) в них не належить Шаріату, навпаки, вона належить народу. Тобто народ в ній має право видавати закони: дозволяти та забороняти,бачити красивим та потворним. І незважаючи на змінення, внесені до Конституції 2012, стаття 1, наприклад, залишилась колишньою тільки з деякими просуваннями та стриманнями, проте зміст статті один, що Єгипет – країна з республіканською демократичною системою правління.
Ми знаємо, що призначені члени «Комісії» не були призначені у пошуку системи правління згідно з доктриною жителів Кінани, а саме Ісламом. Тим не менш, вони не тільки проявили байдужість, але і взялися шукати та критикувати конституцію, яку прийняли та прикрасили «Брати» деякою «Ісламською ретушшю», яка не годує та не позбавляє від голоду, і ніяк не робить із їх конституції Ісламську конституцію. Вони взялися за неї, щоб зірвати з неї усю ту ретуш, тобто зірвати з неї фіговий листок, якого бажали для своєї конституції деякі із тих, хто прираховує себе до ісламських рухів, коли вони іще були у «Комісії ста», коли вони вивели для нас у той час конституцію, що не дуже відрізнялася від конституції 1971.
Ми у Хізб ут-Тахрір роз’яснюємо для мусульман Єгипту та для усіх мусульманських країн форму правління в Ісламі, щоб усі знали – однаково: «комісія п’ятидесятників» сьогодні або «сотників» учора, або тим, хто стоїть за ними – що республіканська демократична система, яку вони затвердили у своїй першій статті, це не система правління в Ісламі, якою задоволений Аллах, Господь світів, цієї Умми.
Система правління в Ісламі – це система Халіфат. Халіфат – по Шаріату – це верховне керівництво усіх мусульман на землі для втілення ісламських шаріатських законів та поширення ісламського заклику в усьому світі. Його вид переданий у шаріатських текстах, на яких і повинна будуватись Ісламська держава, як вона була заснована Посланцем Аллаха ﷺ у Сонцесяйній Медині, і чому слідували благородні сподвижники після нього. З цим поглядом прийшли докази із Корану та Сунни, а також одностайності сподвижників. Цьому не протирічив в Уммі жоден, окрім тих, хто виховувався у невірній колонізаторській просвіті, який розвалив Халіфат та розірвав країни мусульман.
Тому ми говоримо, що система правління в Ісламі не республіканська, і не демократична, тому що республіканська демократична система є винаходом людини та будується на принципі відокремлення релігії від життя, у якій панування належить народу. Народ у ній має право правління та право законодавства; має право привести правителя до правління і має право зняти його; має право прийняття Конституції та законів, тобто дозволяти та забороняти. У той час як система правління в Ісламі будується на Ісламській доктрині та на шаріатських законах, які витікають із неї. Панування в ній належить Шаріату, а не народу; і не має права законодавства в ній ані народ, ані халіф.
Законодавцем в ній є один Аллах. Проте Іслам надав владу Уммі, тобто надав їй право вибору правителя: Умма вибирає, кого забажає, щоб він правив нею Ісламом, і в цьому вона дає присягу. І доти, доки халіф дотримується Шаріату та втілює закони Ісламу – він залишається халіфом, скільки б не тривало його правління. Коли ж він порушив втілення законів Ісламу, завершується час його правління, не важливо, чи тривало воно день або місяць після приходу до влади, і він повинен бути усунутий. Звідси ми бачимо, що існує велике протиріччя між двома системами в основах і в тому образі, в якому стоїть кожна із них. А тому абсолютно не дозволено говорити, що система правління в Ісламі – це республіканська система, або що Іслам визнає демократію.
Як висновок , система правління в Ісламі – це система Халіфат. І одностайна згода на єдності Халіфату, єдності держави та неприпустимості присяги, окрім як тільки одному халіфу. У цьому повністю згодні імами та муджтахіди та інші вчені.
О, мусульмани Єгипту, земель Кінани!
Найкраще для вас – це здійснення цієї великої мети, перед якою усі жертви замалі! І для вас найкраще цей божественний подарунок, з яким завершаться усі лиха та проблеми! Ми у Хізб ут-Тахрір розкрили перед вами повне уявлення про систему правління в Ісламі, якою правили Імами праведності та наші господа Абу Бакр, Омар, Осман та Алі, нехай буде Аллах задоволений ними усіма. Ми повністю роз’яснили його структуру та подробиці його адміністрації, і вивели для Умми повну конституцію для майбутньої Держави Халіфат з волі Аллаха, опираючись у кожній його статті на Книгу Аллаха та Сунну Його Посланця, і на те, що вони вказали із одностайності сподвижників та шаріатського порівняння (кияс), і зібрали докази на кожну статтю у Проекті цієї Конституції.
Тому вашим обов’язком після такої зцілювальної заяви є дотримуватися того, що наказав вам ваш Господь, лише у руках Якого ваша велич та допомога. Так не приймайте ніякої іншої системи, представленої вам, навіть якщо вона буде з чудовим обличчям та очищеною з боку її мужів, або видимості до мужів, нехай навіть якщо їх п’ятдесят або навіть досягає ста. Не погоджуйтесь, щоб над вами здіймались яскраві гасла, навіть якщо зачіпають згадування Ісламу, якщо їх зміст веде до демократії та правлінню не системою Ісламу.
وَأَنِ احْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَلا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَنْ يَفْتِنُوكَ عَنْ بَعْضِ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَاعْلَمْ أَنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُصِيبَهُمْ بِبَعْضِ ذُنُوبِهِمْ وَإِنَّ كَثِيرًا مِنَ النَّاسِ لَفَاسِقُونَ أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْمًا لِقَوْمٍ يُوقِنُونَ
«Суди між ними згідно тому, що ниспослав Аллах, не потурай їх бажанням та стережись їх, щоб вони не відсторонили тебе від частини того, що ниспослав тобі Аллах. Якщо ж вони відвернуться, то знай, що Аллах бажає покарати їх за деякі із їх гріхів. Воістину, багато хто з людей є нечестивцями. Невже вони шукають суду часів невігластва? Чиї рішення можуть бути краще рішень Аллаха для людей переконаних?» (5:49,50).
Шаріф Зайд
Голова Інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір Єгипет
№ 13/30
Субота, 20 Мухаррам 1435 р.х.
23/11/2013