Представники Хізб ут-Тахрір Судан відповідають на звернення (виступ) Аль-Башіра, провівши відкритий політичний форум
Серед присутніх журналістів, політиків та зацікавлених осіб відбулося зібрання людей у Великій державній залі «Шахід аз-Зубейр». Гості взяли участь у конференції, яку організував Хізб ут-Тахрір Судан о суботі, 5 Джумада аль-ахіра 1435 р.х., що відповідає 05.04.2014, під назвою: «Діалог та політичні питання Судану на важелях Ісламу: Свобода – Мир – Бідність». На цій конференції зачитали свої доповіді викладачі Башір Ахмад, Назір Мухаммад та Сулейман Дасіс, члени ради керівництва у Судані.
Конференцію відкрив викладач Башір Ахмад з розкриття прихованих цілей, початих з ідеї свобод, про які згадувалось у промові президента республіки, як ліків від політичної кризи, з якою стикнулась країна. Доповідач вказав на появу ідей свобод на Заході у середні віки, коли там правила церква, яка своїм іменем утискала людей. У результаті цього з’явились угрупування, які заперечують владу церкви. З цієї причини виникли ідейні та криваві конфлікти між ними протягом довгих років, що врешті решт була від’єднана від політики повністю. Це перетворилось на справі в ідею про чотири свободи: свобода релігії, свобода думки, свобода власності та свобода особистості.
На завершення свого виступу доповідач розкрив несумісність цієї ідеї з розумною реальністю та її протиріччя законами ісламського шаріату, тому що вона несумісна з поняттям поклоніння, яке є серцем релігії та її опорою.
Після нього виступив доповідач, викладач Назір Мухаммад Хусейн з доповіддю, в якій він засуджував один із стовпів промови президента республіки. Президент представив як серединну політику миру, вказуючи на низку переговорів, якими прославився Судан, і які були розмічені світовими державами іще за довгі роки до цих подій. Початком цього було закладено на круглим столом у 1965 р., коли проходила конференція у Каукадаме, і закінчилось це на переговорах у Досі та Аддіс-Абебе. Були поставлені крапки у наступних фактах:
1. Прийняття принципу сідати за стіл переговорів з кожним, хто має зброю заради досягнення політичних цілей, розцінюється як найбільш великий злочин проти Умми та зрада по відношенню до неї. Освіта із злочинних банд героїв та відкривачів – це найбільш великий злочин та велика зрада.
2. Ідея національного діалогу, заснованого на доктрині компромісу не приносить істинного виправлення, адже абсолютно не відповідає дійсності. Адже, якщо протиборчі боки підуть назустріч один одному на початку з різноманітним поглядами для чогось середнього між ними, що має на увазі собою те, що кожен із боків зречеться від деяких своїх колишніх позицій на користь спільного компромісного виходу, то, врешті решт усе це буде порожнім як з точки зору розуму, так і з точки зору шаріату.
3. Воістину, серединна політика у Судані має погану модель, яка веде до порожнього діалогу та переговорам. Тому приклад модель під назвою «Найваша», яка привела до відокремлення півдня Судану від його півночі. І навіть решта частини країни, залишилась на старті до подальшого спроектованого дроблення.
Після цього доповідач завершив свою промову словами про обов’язок вдаватися до суду великого Ісламу, підтримувати братський зв’язок в Ісламі, покращувати турботу про справи людей, застосовувати шаріатську систему покарань, яка буде підтверджувати владу держави та забезпечувати безпеку, яку усі шукають.
Наприкінці викладач Сулейман Дасіс виступив з доповіддю про бідність, в якій повідав про проведену аналітичну роботу про положення голоду та зубожіння, які вразили народ. Він вказав на низку причин, які призвели до збідніння країни та народу, серед яких наступні:
1. Прямі та опосередковані податки, необґрунтовані збори засобів, які відбуваються згідно з законом батога.
2. Нехтування сільськогосподарським сектором та руйнування виробництва.
3. Поширення корупції в інфраструктур, адміністраціях та фінансах.
Доповідач з питання корупції у фінансовому секторі привів дані з вказанням суми грошей, які здобуваються в узаконеному порядку згідно з капіталістичною системою, яка приймає закони та правила для протиправного захоплення майна людей. Це і є основна причина проблем. Також доповідач пояснив суть наявності корумпованих особистостей, привівши тому приклади. Після завершення своєї промови Дасіс запропонував до застосування низку дій, які відстоює Хізб ут-Тахрір, закликав тих, хто зібрався, до їх реалізації, працюючи у затишку Ісламської Держави – Праведної Держави Халіфат.
Варто відзначити, що під час інтерактивного семінару, запропонованого громадськості, був заданий цілий ряд питань, які ставили з полум’яним ентузіазмом. І аудиторія відповідала на це такбірами та радісними голосами.
Після завершення семінару навколо доповідачів зібрався великий натовп із числа людей, присутніх на конференції, які проявляли інтерес, радіючи тим молодим відповідальним юнакам, яких назвали просвіченим керівництвом.
Ібрахім Усман (Абу Халіл)
Офіційний представник Хізб ут-Тахрір у Судані
Понеділок, 07 Джумада ас-сані 1435 р.х.
07.04.2014
№ H.T.S. 16/2014