Капіталізм суперечить Ісламу і породжує кризи

Статті
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Капіталістична доктрина виникла у середньовічній Європі після тривалої боротьби між королями і мислителями. Королі використовували релігію як засіб для експлуатації і пригноблення народів, стверджуючи, що вони є намісниками Бога на землі, а духовенство вони використовували для підкорення людей.

Так почалось зіткнення королів з власними народами. У ході цієї боротьби з’явились філософи і мислителі, частина яких повністю заперечувала релігію, а інша частина визнавала, але закликала до відокремлення релігії від громадського життя і, як наслідок, від держави і правління. Це стало компромісним рішенням між двома протиборчими сторонами. Так народилась на світ внаслідок боротьби капіталістична доктрина як ідейна база, по принципу якої почали вирішуватись усі життєві проблеми людей. Саме до цієї ідеї Захід закликає решту усього світу. Країни Заходу проводять ідейні нападки на ісламські землі і поширюють серед мусульман свої погляди, щоб їх ідеологія стала домінуючою в ісламському світі.

Після того, як Заходу вдалось знайти точку опори в ісламських землях і нав’язати своє ідейне панування над розумами мусульман, він почав уперто працювати над тим, щоб перетворити дітей мусульман в охоронців своєї ідеології і вчителів своєї «школи». Так він отримає іще більше можливостей.

Проте ніхто і подумати не міг, що колись бажання колонізатора стане метою або навіть вимогою, заповітною мрією багатьох синів Ісламської Умми.

Як приклад для подражання мусульмани взяли собі західну людину, залишивши ісламські вірування, культуру та ідентичність.

Що може бути гірше, аніж прийняття мусульманами західного світогляду і західного устрою життя?! Мусульмани почали боротись і жертвувати заради досягнення цілей, встановлених Заходом, а почуття мусульман пробуджуються тільки при згадуванні західних концепцій. Навіть рухи і організації, які ведуть діяльність в Уммі, побудовані на принципах демократії і секуляризму, а мусульманські вулиці піднімають гасла «свободи», «демократії», «націоналізму» і тому подібне.

Усе ж таки, мусульмани не приймали ці чужді ідеї і гасла до тих пір, поки їх не обернули в обманливі обгортки, наприклад, демократію — в обгортку ради-шура, ідею свобод — в обгортку суверенітету, звільнення і незалежності.

Капіталізм зі своєю демократією, яка застосовується у політиці, економіці і соціальному житті, непридатний служити універсальною і глобальною системою, оскільки він побудований на компромісному рішенні і не надає ніякого значення ніяким цінностям, окрім матеріальної вигоди. Капіталізм став причиною криз і війн по усьому світу Усе людство, особливо ісламський світ мир, почало стрімко провалюватись у безодню в усіх відношеннях. Більшість людей на земній кулі страждає від бідності, невігластва, відсутності безпеки, від злочинів, високої вартості медицини і навчання, від нестачі грошей для покриття основних потреб, таких як їжа, одяг і житло, не говорячи вже про другорядні потреби.

Окрім того, мусульманські країни постійно палають вогнем військових конфліктів, через що люди масово гинуть і втрачають оселі. Усе це дозволяє колонізатору нав’язувати свої політичні, економічні і військові порядки.

Мусульмани живуть у гірших умовах при рясності підземних і наземних багатств, завдяки яким Умма може випередити усі інші нації і народи в усіх відношеннях. Але для цього є одна умова, а саме — наявність загальної для усіх мусульман Ісламської Держави, яка застосує Шаріат і буде закликати до Ісламу решту людства.

З тих пір, як Захід за допомогою зрадників із числа арабів і турок зруйнував Халіфат 28 Раджаба 1342 року хіджри, Умма Ісламу занурилась у зубожіння і лиха. І сьогодні вона вимушена зустрічати соту річницю його руйнування.

Мусульмани повинні прагнути до вдоволення Аллаха, звільнити людство і врятувати народи від зла капіталізму, привівши їх до світла Ісламу. Для цього треба допомогти у справі встановлення Другого Праведного Халіфату за методом пророцтва, який обіцяний Аллахом і Його Посланцем (с.а.с.). Хізб ут-Тахрір вже давно озадачився цим питанням і рухається до поставленої цілі, так допоможіть же йому у цьому!

 

Спеціально для Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Самі Мухаджирі
6 Раджаба 1442 р.х.
18.02.2021 р.