Єдність мусульман — це доленосна проблема, щодо якої неприпустима недбалість

Статті
Друкарня

Умма та її армії повинні встановити питання єдності своєю метою

Конфлікт між істиною і брехнею почався з проголошення держави Ісламу в Медині і відправки посланців до царів, закликаючи їх до Ісламу і підкоренню владі Ісламської Держави, після чого були споряджені армії новоутвореної держави для боротьби з державами того часу. Ісламська Держава почала відрізати землі цих держав шматок за шматком доти, поки Перська імперія не зникла з лиця землі, а Римська імперія не покинула Єгипет, Шам і Північну Африку. Іслам об’єднав народи міцними вузами так, що вони стали однією Уммою. Кожен ривок Ісламської Держави і кожне нове відкриття означало занепад могутності Заходу, представленого у той час Римською державою. Ненависть Заходу до Ісламської Держави, яка стала найпершим і найсильнішим ворогом Західного світу і цивілізації, зростала.

Війни і хрестові походи були скеровані проти Ісламу як частина невпинної боротьби у спробі зруйнувати Ісламську Державу, зломити міць Умми і розбити її на частини, щоб отримати контроль над кожним мусульманським народом окремо. І після поразки хрестових походів одного за іншим перед міццю мусульман і ісламської віри, яка об’єднала їх серця і ряди в одній державі,Захід не міг боротись з Уммою напряму, навіть у миті слабкості і занепаду мусульман. Захід почав уважно вивчати Умму, щоб з’ясувати секрет її сили, а потім знайти способи, щоб її послабити і знищити. Він дійшов висновку, що сила Умми полягає у її вірі і в тому, що ця віра є основою мислення мусульман і основою життєвих норм, формуючих образ їх життя, а також сила мусульман полягає у наявності держави Халіфат, який захищає цю віру, застосовує ці норми і поширює Іслам у світ шляхом давату і джихаду.

Перемога Заходу означає знищення держави, відрив Ісламу від влади і розділення його спадщини. Щоб виграти війну проти Умми, Захід відділив мусульман від ісламської віри, щоб, залишаючись мусульманами, вони не мислили на основі Ісламу, щоб Іслам не був для Умми точкою зору у житті. Усе це було зроблено заради отримання можливості запанувати над Уммою і зруйнувати її державу, а потім примусити мусульман вдатися до західних законів і конституцій. Останні два сторіччя Захід вдень і вночі будував підступи, поки його зусилля не увінчались руйнуванням Ісламської держави, висилкою халіфа і скасуванням Халіфату руками Мустафи Кемаля. Але неможна заперечувати і той факт, що головною причиною таких результатів став ідейний занепад Умми у той час.

І ось вже сто років Умма живе без держави і халіфа. На протязі ста років мусульмани терплять приниження, утискання, насильство, грабування ресурсів, окупацію землі і осквернення святинь. Збулись слова Пророка ﷺ:

يُوشِكُ الْأُمَمُ أَنْ تَدَاعَى عَلَيْكُمْ كَمَا تَدَاعَى الْأَكَلَةُ إِلَى قَصْعَتِهَا، فَقَالَ قَائِلٌ: وَمِنْ قِلَّةٍ نَحْنُ يَوْمَئِذٍ؟ قَالَ:بَلْ أَنْتُمْ يَوْمَئِذٍ كَثِيرٌ وَلَكِنَّكُمْ غُثَاءٌ كَغُثَاءِ السَّيْلِ، وَلَيَنْزَعَنَّ اللَّهُ مِنْ صُدُورِ عَدُوِّكُمْ الْمَهَابَةَ مِنْكُمْ، وَلَيَقْذِفَنَّ اللَّهُ فِي قُلُوبِكُمْ الْوَهْنَ. فَقَالَ قَائِلٌ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، وَمَا الْوَهْنُ؟ قَالَ: حُبُّ الدُّنْيَا وَكَرَاهِيَةُ الْمَوْتِ

«Близько той час, коли общини будуть разом накидатись на вас подібно тому, як їдці запрошують один одного до трапези!». Хтось спитав: «Це трапиться через те, що нас тоді буде мало?». Пророк ﷺ сказав: «Навпаки, у той день вас буде багато, але ви будете подібні муті, розсіяної у потоці, і Аллах зробить так, що страх перед вами покине серця ваших ворогів, а в ваші серця Аллах поселить слабкість». Хтось спитав: «О, Посланець Аллаха, а що це за слабкість?» Він ﷺ відповів: «Любов до світу цьому і ненависть до смерті» (Абу Дауд).

Жодна подія в Уммі не відбувалась без того, щоб Посланець Аллаха ﷺ не пророчив про це, попереджаючи і застерігаючи. Як він попередив при приниження, яке ми переживаємо зараз, так само ж він передвіщав і те, що влада Ісламу неодмінно покриє кожен куточок землі. Пророк ﷺ сказав:

لَيَبْلُغَنَّ هَذَا الْأَمْرُ مَا بَلَغَ اللَّيْلُ وَالنَّهَارُ، وَلَا يَتْرُكُ اللَّهُ بَيْتَ مَدَرٍ وَلَا وَبَرٍ إِلَّا أَدْخَلَهُ اللَّهُ هَذَا الدِّينَ، بِعِزِّ عَزِيزٍ أَوْ بِذُلِّ ذَلِيلٍ، عِزّاً يُعِزُّ اللَّهُ بِهِ الْإِسْلَامَ، وَذُلّاً يُذِلُّ اللَّهُ بِهِ الْكُفْرَ

«Воістину,ця справа обов’язково досягне усілякої місцевості, куди досягають день і ніч, і Аллах не залишить житла, будь воно із глини чи шкури, в яке Він не введе цю релігію за допомогою величі могутнього и приниженням низького — велич, з якою Аллах звеличить Іслам, і приниженням, з яким Аллах принизить невір’я» (Ахмад).

Влада Умми неодмінно пошириться по світу після відновлення Праведного Халіфату за методом пророцтва, як це обіцяв Аллах і пророчив Його Посланець ﷺ. У хадісі сказано:

تَكُونُ النُّبُوَّةُ فِيكُمْ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ، ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا، ثُمَّ تَكُونُ خِلَافَةٌ عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ فَتَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ، ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ يَرْفَعَهَا، ثُمَّ تَكُونُ مُلْكاً عَاضّاً فَيَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ يَكُونَ، ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا، ثُمَّ تَكُونُ مُلْكاً جَبْرِيَّةً فَتَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ، ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا، ثُمَّ تَكُونُ خِلَافَةً عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ. ثُمَّ سَكَتَ

«Ви живете у часи пророцтва стільки, скільки побажає Аллах, а потім Він забере його, і буде Халіфат за методом пророцтва, і він продовжиться стільки, скільки побажає Аллах, а потім Аллах забере його. Потім буде несправедливе царство, і триватиме воно стільки, скільки побажає Аллах, а потім він забере його. Потім буде тиранія, і триватиме вона стільки, скільки побажає Аллах, а потім він забере її. А потім знов буде Халіфат за методом пророцтва», — а потім він замовчав» (Ахмад).

Держава мусульман буде за методом пророцтва, як з точки зору управління, так і з точки зору встановлення. Вона об’єднає усі мусульманські народи. Обіцянка Аллаха неодмінно збувається, адже Аллах не порушує своїх обіцянок. Природа боротьби істини і брехні є такою, що істина неодмінно переможе. Це означає неминуче повернення Халіфату і влади Умми

Поява рухів, заклопотаних відродженням Умми — яскраве свідчення того, що Умма жива і усіма силами намагається повернути належне їй по праву і відняте у неї силами Заходу. Але це відбудеться тільки при виконанні двох умов: відновлення Халіфату за методом пророцтва і об’єднання Умми у затишку держави, яка поведе мусульман до битви проти Заходу,примусивши ворогів принижено повернутись у свої нори, якщо, звичайно, у них залишаться нори. Умма не може залишити жодної країни, не донісши туди послання Ісламу і не підкоривши її справедливим законам Шаріату. Таке розуміння було у Рубаі ібн Аміра, який виразив це у своїх словах: «Аллах послав нас, щоб звільнити, кого Він побажає, із рабства інших людей і привести їх до рабству перед одним Аллахом,щоб вивести їх із тісняви цього життя до широти світу цього і світу Майбутнього ».

Умма повинна утворити державу, щоб отримати можливість робити те, що їй поставив в обов’язок Аллах, а саме — донести Іслам до людей і показати їм справедливість Ісламу на практиці, застосувавши над ними закони Шаріату. І тоді люди почнуть натовпами входити в релігію Аллаха. Ця держава повинна бути встановлена по тому ж шляху, по якому її встановив Посланець Аллаха ﷺ, щоб вона по праву називалась Халіфатом з методом пророцтва. В Уммі є група, яка заснована на тих принципах, в які вірить Умма. Вона намагається направити Умму і нагадати їй про важливість і обов’язковість встановлення держави Ісламу. Вона веде свою діяльність серед Умми і разом з нею, щоб зруйнувати ті ідеї і концепції які привніс Захід.

Ця група закликає відвернутись від Заходу, його ідей, агентів і просвіти, і звертається до володарів сили і впливу із числа мусульман, щоб ті допомогли у справі повноцінного застосування Ісламу в Праведному Халіфаті за методом пророцтва. Посланець Аллаха ﷺ забезпечив Умму усім необхідним для створення групи. Ця ж група цілком віддалась ідеям Ісламу. Вона вивела із Ісламу ті ідеї, які необхідні, щоб повернути свою владу. На сьогоднішній день бракує лише однієї ланки — в Уммі повинні з’явитись такі люди,які зроблять те ж саме, що зробили перші ансари, які принесли присягу при Акабі і уклали договір, через що шайтан закричав в увесь голос. Ансари допомогли Посланцю Аллаха ﷺ і надали можливість встановлення Халіфату, за допомогою якого Аллах звеличив Іслам і мусульман.

Ми звертаємось до усієї Умми, і особливо — до офіцерів мусульманських армій, нагадуючи, що їх обов’язок полягає не в захисті правителів-зрадників, не в захисті інтересів Заходу в мусульманських країнах, не в забезпеченні безпеки єврейського утворення і не в захисті кордонів, прокреслених Заходом між мусульманами, а в тому, щоб захистити Умму та її інтереси, оберігати Іслам і допомогти в його застосуванні. Але найголовнішим обов’язком на даний час є позбавлення від усілякої вірності нинішнім правителям, скинення їх влади, усунення усіляких кордонів, які поділили Умму на дрібні державні утворення, а потім об’єднання мусульман в одній державі. Тим самим вони нададуть допомогу Аллаху,Його Посланцю ﷺ і тій групі, яка давно іде до цієї мети. Це те, що зробить їх ансарами, як ними стали Саад, Асад і Усайд. Не упустіть можливості стати помічниками релігії!

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ

«О ті, які увірували! Відповідайте Аллаху і Посланцю, коли він закликає вас до того, що дарує вам життя. Знайте, що Аллах — між людиною та її серцем, і що ви будете зібрані до Нього» (8:24).

#أقيموا_الخلافة
#ReturnTheKhilafah
#YenidenHilafet
#خلافت_کو_قائم_کرو

 

Спеціально для радіо Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Саід Фадль, член інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір в Єгипті
10 Раджаба 1442 р.х.
22.02.2021 р.

Головне меню