Колоніалізм є невід’ємною частиною капіталістичної ідеології, а вірніше — методом її проведення у життя.
Тому для докорінного позбавлення від колоніалізму не існує іншого шляху, окрім боротьби проти капіталістичної ідеології та її знищення. Внаслідок цього необхідно докладати зусилля для повного знищення капіталістичної ідеології. Дійсно, комунізм досяг деякого успіху у позбавленні від колоніалізму та у боротьбі проти капіталістичної ідеології. Проте комунізм діяв за допомогою помилкової ідеї та вів недостатню боротьбу.
Комунізм виступив проти доктрини секуляризму (відокремлення релігії від держави) за допомогою доктрини матеріалістичної еволюції, яка є помилковою та такою, що суперечить природі людини. Тому ця доктрина не була сприйнята капіталістичними суспільствами, більше того, вона не спричинила впливу на образ життя індивідів, які почали сповідувати її. Справа у тому, що для людини, яка сповідує матеріалістичну доктрину, не видається складним застосування доктрини відокремлення релігії від держави. Цю доктрину може сповідувати як людина, що визнає існування Аллаха, так і людина, яка заперечує Його існування, оскільки вона не означає ані атеїзм, ані віру. Вона означає незастосування релігії у справах держави. Це ж, у свою чергу, не спричиняє впливу на поведінку того, хто сповідує доктрину матеріалізму. Звідси ми бачимо, що комуністична доктрина не спричинила впливу на капіталістичні суспільства і не викликала в них яких-небудь змінень. Боротьба комунізму проти капіталізму почалась з ідей Карла Маркса та ідей тих комуністичних філософів, які прийшли після нього.
Комунізм зміг знайти своїх прибічників із числа індивідів та груп людей, але він не зміг зробити так, щоб народи цілком та повністю, згідно тільки лише вивченням та дослідженням, сповідували комунізм. Більше того, комуністичний метод у втіленні комунізму у комуністичній державі був помилковим та утопічним. Помилковість цього методу полягає у тому, що він визначає побудову держави методом для досягнення повної ліквідації капіталізму. Утопічність же даного методу полягає у тому, що він має на меті здійснити світову революцію, яка, згідно комуністичному вченню, повинна розпочатись з розвинених у промисловому плані народів, а потім охопити увесь світ. З цієї причини Ленін під приводом інтерпретації цього методу був вимушений порушити його. Він заснував комуністичні державу у Росії, яка на той час відставала від Європи у промисловому плані. Тим не менш, Ленін заснував комуністичну державу лише у самій Росії. Потім, після третини сторіччя, до влади у СРСР прийшли наступники Леніна, і вони уклали союз з Америкою — найбільшою колоніальною державою, тобто, по суті, вони уклали союз з колоніалізмом. У результаті цього союзу комунізм та його головна держава були остаточно зруйновані, тим самим не здійснивши свої цілі.
Тому необхідно знайти нове рішення у протистоянні капіталізму та ліквідації колоніалізму. Для боротьби проти капіталістичної ідеології та знищення колоніалізму необхідний інший засіб. Не існує іншого рішення, окрім Ісламу, який здатен зробити це. Це єдине рішення заради усунення колоніалізму та знищення капіталізму. Рішення Ісламу будується на наданні перед світовою спільнотою всеохоплюючої ідеї про Всесвіт, людину та життя заради її публічного обговорення та внесення її у пакт міжнародної спільноти, яка стежить за добровільним дотриманням міжнародних норм. Це світове обговорення всеохоплюючої думки про Всесвіт, людину та життя змінить поняття, анулює ті із них, які є неправильними, та виправить міжнародні норми. Колоніалізм виходить із певного погляду на життя. Тому, поки не буде змінений цей погляд, неможна буде позбавитись від колоніалізму. Так, вірно, що міжнародна громадська думка, що сформувалась в усьому світі проти колоніалізму, спричинила на нього вплив. Проте вона не покінчила з ним і навіть не послабила його присутності. Колоніалізм змінив лише свою форму та спосіб.
Країни Африки, Азії та Латинської Америки, які були колоніями, продовжують залишатись такими, незважаючи на те, що отримали незалежність. Ці колонії можуть набути свободи тільки лише шляхом революцій, шляхом локальних та міжнародних війн. Проте поки існуючі у світі наддержави сповідують колоніалізм як ідею та використовують свої сили у цьому напрямку, немає іншого шляху для знищення колоніалізму у світі, окрім як знищення самої ідеї колоніалізму у розумах її прихильників як похідної їх світогляду. Так, правильно, що необхідно вести фізичну боротьбу проти колоніалізму і далі скеровувати громадську думку проти нього, а також примножувати зусилля у цьому напрямку. Тим не менш, це не буде дійовим засобом. Дійовим засобом для досягнення цієї мети є надання всеохоплюючої думки про Всесвіт, людину та життя на світове обговорення. Усі народи повинні розглядати цю думку, яку треба обговорювати на міжнародному рівні між усіма державами, і зокрема — у міжнародній спільноті. Саме це і є єдиним та ефективним вирішенням проблеми колоніалізму. У практичному ж виді це можливо вирішити лише з встановленням на міжнародній арені потужної Ісламської Держави.
Із книги «Політична концепція Хізб ут-Тахрір».
Огляд новин «Ар-Рая»
11.07.2018