Єгипет знімає з мілини корабель, хоча сам йде на дно

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

Контейнеровоз «EverGiven», який сів на мілину і тим самим перекрив Суецький канал на шість днів, потряс світову економіку і позбавив сну капіталістів.

Що стосується народу Єгипту, то він ніяк не відчув на собі збиток від перекриття Суецького каналу, оскільки прибуток від нього осідає в кишенях інших. В даному випадку основний збиток поніс Захід, оскільки працюючий канал дозволяє скорочувати відстань і ризики. А також збитки понесли і єгипетські агенти, які отримують прибуток від проходу кораблів. Що стосується народу Єгипту, то йому дістається лише дуже стара інфраструктура, громадський транспорт, який розвалюється, зокрема — поїзди, і маленька жилплоща … За ті шість днів, що контейнеровоз сидів на мілині, трапилось зіткнення двох пасажирських поїздів на півдні Єгипту, в ходе якого загинули десятки людей і постраждали сотні.

Ніхто не квапився надати їм належну допомогу і увезти тіла загиблих, але при цьому, коли контейнеровоз сів на мілину, усі сили були кинуті на рішення даної проблеми, адже економіка Заходу стала нести величезні збитки. В результаті родичі загиблих були вимушені благати спецслужби, щоб були увезені тіла загиблих, інакше вони залишаться під відкритим небом. Правда полягає у тому, що сьогодні життя людей ламаного гроша не варті.

Поки контейнеровоз везе багатства поневолених народів, поки народ Єгипту утопає у зубожінні і розрусі, а його влада щоденно трубить про свій героїзм по подоланню будь-яких труднощів і про те, що вона здатна даті відсіч будь-якому, хто посягає на її інтерес, зокрема — на її права відносно вод Нилу, у цей же час Ефіопія в однобічному порядку готується до другому заповненню своєї греблі. Відповідь, яку Єгипет може запропонувати Ефіопії — це бомбардування Синаю, знесення домів його жителів і бомбардування Лівії, щоб надати допомогу своєму союзнику генералу Хафтару і його хазяям із Білого дому. А також арешт тих, хто буде намагатись пролити світло на поточні події в Єгипті, зокрема — на зіткнення двох поїздів.

Усе це відбувається у країні,у якої є техніка для знесення домів людей, але при цьому немає техніки для швидкого усунення затору у Суецькому каналі. У країні, де влада не поворухне пальцем для порятунку людей, але при цьому готова кинути сили для розправи з тими, хто вийде на протести, як це відбувалось під час розгрому таборів прибічників скинутого президента Мухаммада Мурсі у 2013 році.

Голова управління Суецького каналу генерал-лейтенант Усама Рабі заявив, що збиток від перекриття каналу може досягти 1 млрд. доларів. Інтернет-видання alarabiya.net опублікувало, що пізніше, виступаючи на телебаченні, він заявив: «Буде підрахований збиток від пошкоджень і втрат, а також витрати на земснаряди. Оцінка дійде до 1 млрд. доларів, навіть трохи більше. І це право країни». До цього на прес-конференції 27.03.2021 він заявляв, що збиток складе від 12 до 14 млн. доларів на день.

Це означає, що збитки управління Суецького каналу у виді зборів за тиждень склали 84-98 млн. доларів, і це не рахуючи збори з кораблів, які змінили свій курс через затор у бік мису Доброї Надії. Це означає, що прибуток за тиждень може досягати 100 млн. доларів. Звідси виникає питання: куди уходять такі величезні засоби? Адже очевидно, що ці засоби не ідуть на вдосконалення каналу, ремонт його устаткування, оснащення необхідною технікою і засобами для швидкого усунення подібних аварій, не витрачаються на дороги, мости, на іншу інфраструктуру. Дані засоби не витрачаються на будівництво нової столиці, куди у випадку небезпеки з боку народу Єгипту хоче втекти голова режиму.

Криза в Суецькому каналі не відіб’ється на житті звичайних жителів. Це доводить, що канал не впливає на їх повсякденне життя, а отож, вони можуть жити і без нього. Даний канал лише розділяє землі мусульман і перешкоджає розвитку прибуткової торгівлі, а отож — розвитку Єгипту. Адже якщо канал був би закритий, то простір між Червоним і Середземним морями перетворився б у торговий, промисловий регіон, де проходили б світові торгові операції. А отож, країни цього регіону і Єгипет були б найбагатшими країнами. Проте відсутність в Єгипті влади, яка бажає добра своєму народу, приводить до того, що народ вимушений знаходитись у такому положенні.

Затор в Суецькому каналі і його вплив на світову економіку демонструють потенціал Єгипту як частини Умми, демонструють, наскільки великим є вплив Умми на світову економіку. А що говорити, коли усі мусульманські території будуть під опікою однієї Ісламської Держави?! Тоді б світ неминуче змінився, а страждання людей, викликані капіталізмом і його послідовниками, зникли.

Насправді, Єгипет не має потреби в Суецькому каналі, більше того, його закриття призвело б до процвітання Єгипту як крупного центру світової торгівлі, як це було у минулому. Єгипет володіє великими запасами корисних копалин, великими людськими ресурсами. Єдине, чого у нього немає, це — щирого, свідомого керівництва. Керівництва, яке б мало політичний проект, скерований на турботу про людей, скерований на гідне використання потенціалу Єгипту. Даним проектом є проект Другого Праведного Халіфату.

Члени Хізб ут-Тахрір є щирими, свідомими чоловіками, як здатні запровадити проект Другого Праведного Халіфату, проте це можливо, якщо армія Єгипту надасть йому свою підтримку. Раніше армія Єгипту завжди вставала на сторону Ісламу і його послідовників.

Ми просимо Аллаха відновити колишню славу ансарів, ми просимо Його, щоб Єгипет став однією із перлин у короні Ісламської Держави. О, Аллах, прискор цей час!

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ

«О, ті, які увірували! Відповідайте Аллаху і Посланцю, коли він закликає вас до того, що дару вам життя» (8:24).

 

Газета «Ар-Рая»
Саід Фадль
Член інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір в Єгипті
25 Шабана 1442 р.х.
07.04.2021 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая