Халіфат буде вирішувати проблеми освіти, переслідуючи усунення головних причин, а не вирішувати їх наслідки

Пакистан
Друкарня

Прес-реліз

Одним із доказів поразки пакистанського режиму і його зневаги у турботі про справи людей є велика кількість криз. Так однією із криз став сектор освіти. Криза даного сектору вимусила Верховний суд прийняти 13.12.2018 рішення про зниження плати за навчання у приватних школах на 20%, бо оплата за навчання в приватних школах стала високою. Суд постановив повернути половину оплати, яка була взята в літні канікули. Тим не менш, незважаючи на подібні постанови, режим зазнає краху у вирішенні проблем освіти, бо він не займається причинами,які створили дані проблеми, а бореться з їх наслідками. Адже проблема приватних шкіл — не в їх розцінках за освіту, а проблема полягає у відсутності державної освіти, де повинно бути адекватне фінансування і підтримка з боку держави.

Що стосується державного утворення при сьогоднішньому режимі, то воно знаходиться в жахливому стані, немає кваліфікованих спеціалістів, учбові приміщення не відвідають стандартам, що вимушує батьків відправляти дітей у приватні школи, де часто картина ненабагато краще.

Демократія зазнала краху у забезпеченні людей державним утворенням. Наприклад, у справжній час тільки в одній провінції Пенджаб, яка є найбільш щільнонаселеним містом, нараховується 54 тисячі приватних шкіл. Ці школи є комерційними організаціями, які прагнуть отримати прибуток, у той же час усі комерційні організації страждають від підвищених податків і росту інфляції. Тому інвестори або вкладають фінанси в інші сектора, або знижують заробітну плату і скорочують надаваємі послуги.

Сказав Посланець Аллаха ﷺ:

كُلُّكُمْ رَاعٍ وَمَسْؤولٌ عَنْ رَعِيَّتِهِ، فَالْإِمَامُ رَاعٍ وَهُوَ مَسْؤولٌ عَنْ رَعِيَّتِهِ

«Кожен із вас — пастух, і кожен несе відповідальність за свою паству. Імам — так само пастух, і він несе відповідальність за свою паству» (Бухарі), —

Чого немає в демократії, адже це суперечить її сутності.

Що стосується Халіфату, то у першу чергу усю відповідальність за поразку він візьме на себе. Адже правитель повинен забезпечити якісну освіту, повинен фінансувати даний сектор належним чином. Також Халіфат буде запроваджувати економічну систему Ісламу, при якій держава, отримуючи величезні прибутки від громадської власності (енергія, корисні копалини) і державних проектів (виробництва,будівництва і т.п.), буде фінансувати ті чи інші сектори належним чином. Халіфат повністю відмовиться обслуговувати колоніальні займи, відсотки від яких влада Пакистану виплачувала не один раз. Буде призупинена безупинна інфляція за допомогою введення золотої і срібної системи.

Таким чином буде відроджена динамічна культура Ісламу, яка на протязі сторіч була маяком знань, виховала покоління муджтахідів і винахідників, які розвинули галузі математики, медицини, фікху і арабської мови.

Що стосується арабської мови, то вона була офіційною мовою Халіфату, мовою знань, мовою освічених чоловіків і жінок в усьому світі, а міста Халіфату були місцем, куди стікалась європейська еліта для отримання освіти.


Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Пакистані
Вівторок, 11 Рабі уль-ахіра 1440 р.х.
19/1440
18.12.2018 р.

Головне меню