بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
З ім’ям Аллаха, Милостивого і Милосердного. Мир та благословення пану Пророків, його сім’ї та усім його соратникам.
Шановні учасники конференції.
Ми раді вітати вас у конференц-залі асоціації юристів, куди ми були змушені перейти, після того, як головний відділ союзу журналістів раптово та необмірковано розірвав укладений з нами контракт, який був укладений з ними близько два місяці назад, після того, як ми подали офіційний запит від імені Хізбу, щоб орендувати зал. У даному запиті ми чітко визначили безпосередньо тему конференції та усю заплановану програму. Після того, як був відправлений запит до управління союзу, ми отримали офіційне схвалення і нами було сплачено необхідні для цього внески. Таким чином домовленість була остаточно укладена. Потім, декілька днів назад, ми були неприємно вражені новиною в газеті, тобто до проведення конференції за тиждень, після того, як запрошення було вже оприлюднене скрізь , що голова профспілки журналістів повідомляє про закриття конференції, про що особисто нас вони ні в якому вигляді не попередили. Уперше про цю звістку від союзу журналістів ми дізналися із об’яви, яка була вивішена на двері будівлі профспілки 04.07.2012 року, тобто за три дні до проведення конференції!
Після того, як спочатку адміністрація профспілки посилалася на вигадані причини неможливості проведення конференції, такі як пожежа, яка зайнялася на п’ятому поверсі, який пошкодив конструкцію будівлі, в кінці вони зізналися, що на них чинився тиск з боку деяких журналістських кіл, (які не бажали, щоб дана конференція відбулася), що і призвело до прийняття ними рішення про відмову у наданні приміщення.
У свою чергу, ми задаємося питанням: яким чином може прийматися подібне рішення організацією, яка привселюдно заявляє про відстоювання прав та свободу слова? Як виходить так, що саме ця структура виявляється першою, хто слідує стопами усунутого режиму, який забороняв інакодумство та висловлення думки, тим самим відрікаючись від своїх же принципів і того, у що самі вірили?! Чи такі плоди лібералізму та демократії, за яку так сильно вони ратували? Так, дійсно це так. Якщо ми подивимося на їх вчителів-ідеологів у Європі, на тих, на кого вони орієнтовані, то зрозуміємо, що перші попрямували за останніми, які, у свою чергу, заборонили проведення конференції на тему Халіфату в інших країнах. Такі конференції були заборонені у Бельгії, в Австрії та Німеччині . Вони скрізь утискають братів, які стоять за проведенням подібних заходів. Такого роду свобода дозволеною вважається для них, а для інших вона заборонена!
Ми не приховуємо, що такого сценарію ми очікували, і це іще один явний доказ ступеню суперечності прибічників цієї світської ліберальної ідеї самій собі, і що їх ідейна основа не є правильною та міцною, більше того, вона викривлена і схильна до різного роду потрясінь, якщо зіткнеться зі справжнім ідеологічним викликом.
У наших можливостях було, наполягаючи на своєму, провести конференцію у будівлі профспілки журналістів або перед нею, особливо відчуваючи за собою правоту, але ми вирішили, після розгляду суті питання та можливих наслідків, провести конференцію в іншому залі, знайшовши альтернативу та уникнувши зіткнень перед будівлею профспілки журналістів, куди можуть прибути ворожо налаштовані особи.
Ми у Хізб-ут-Тахрір є володарями думки та ідеології. Наше бажання виражене у тому, щоб викласти все, що у нас є, на стіл конструктивного діалогу. На доводи відповісти доводами, без зайвої демагогії та конфронтації.
Нас багаторазово запитували про причину проведення нами на тему Халіфату саме на даний момент. Відповідь на це питання складається із наступних пунктів:
Останнього часу стали часто говорити про шлях відродження у цій країні, тим більше це було гаслом теперішнього президента у його виборчій кампанії. Але шляхи пошуку причин цього відродження не були здійснені. Замість того, щоб шукати істинні причини відродження, ми почали звертати увагу на результати відродження. Тому Хізб для себе побачив обов’язковим, маючи силу ідеї, здатної привести до розвитку суспільство, прийнятої їм з позиції інтересів цієї Умми, пояснити та показати людям, що із себе являє справжнє відродження і у чому воно полягає? (Що це інтелектуальний розвиток у першу чергу, який виникає при наявності всеосяжної думки про Всесвіт, людину та життя у цілому, звідки виходить повноцінна система для життя, придатна для виконання у повному обсязі).
Також почастішали та посилилися дебати між політичними колами у цій країні, більше того, такого роду розмови охопили і широке коло громадськості, а саме який вигляд буде мати нова конституція, яка у найближчий час буде прийнята в Єгипті. І усі ці розмови звелися до того, що навіть, так звані ісламські сили заявили про те, що конституція повинна будуватися на принципах знаходження компромісів та узгоджень між усіма сторонами та різними прошарками суспільства.
Таким чином, Хізб знаходить для себе обов’язковим пояснити, що такого роду узгодження або знаходження сумісності означає, що кожна із сторін буде вносити такі пункти та норми до конституції, які будуть виходити із їх точки зору розуміння правильності та їх інтересів. Усе це закінчиться конституцією у вигляді суміші із різних суперечних положень, продиктованих різними точками зору, часто суперечними один одному.
Подібного роду конституція, а це спільна система управління, яка регулює справи людей, визначає форму держави та відношення громадян із владою, не у змозі привести до відродження, більше того, це неминуче приведе до хаосу, відсталості та подальшому занепаду.
Конституція повинна бути прийнятою із чистого та одного єдиного джерела – із акиди, тобто єдиної всеохоплюючої ідеї. Дана акида, із якої виходить конституція та система, повинна бути тією ж акидою, яку прийняв і поніс сам народ, щоб він мав можливість виховати свою державу та керівництво. Тоді держава разом із громадянами країни буде сильною, і просуватися шляхом прогресу та розквіту. Саме така реальність революцій, які мали успіх та народів, які підіймалися в усіх частинах Світу.
Ми ж мусульмани, у свою чергу не маємо рішення та вибору у прийнятті нами різного роду конституцій та законів, які повинні над нами виконуватися, що саме ми знаходимо слушним, а з чим ми не згодні згідно зі своїми примхами. Ми повинні взяти на себе зобов’язання і закони Шаріату, у тому вигляді, у якому вони були ниспослані, як про це повідомляє Всевишній Аллах:
وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلَا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْرًا أَن يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ
«Для віруючого чоловіка та віруючої жінки немає вибору при прийнятті ними рішення, якщо Аллах та Його Посланець вже прийняли рішення» (33:36).
Таким чином, користуючись приводом проведення цієї конференції, ми надаємо Уммі, зокрема в Єгипті, проект конституції держави Халіфат, який виведений і засновується на ісламській акиді, підготовленій до застосування. Хізб надає можливість дослідити його, щоб дослідивши, погодитися та прийняти ті положення, які у своїй основі не підлягають обговоренню, приймати їх чи ні. Лише за допомоги цієї чистої конституції, виведеної із єдиного джерела можливе досягнення розвитку.
На цій конференції ми бажаємо надати вам проект правильного розвитку, в основі якого закладені докладні шаріатські докази, що на жаль, було втрачено нами у зв’язку з впливом невірного Заходу на розуми мусульман.
Ми бажаємо привести живі приклади потенціалу цього проекту, які втілюються в особі Ісламської держави, у вирішенні нагальних проблем Єгипту і всього ісламського світу у двадцять першому сторіччі, більше того, цей проект здатен вирішити усі проблеми сучасного людства, яке, не встигнувши відійти від однієї кризи, одразу ж потрапляє до іншої, гіршої від попередньої.
Ми також бажаємо наприкінці конференції відкрити двері діалогу. Усі, хто знаходиться в аудиторії, повинні мати можливість прийняти участь у живій та плідній дискусії, щоб уточнити та прояснити речі, які залишились незрозумілими, а також кристалізувати ті думки, які потребують у розставленні крапок над І.
Наприкінці хотілося б привітати і гостей конференції не мусульман, щоб показати їм живі приклади того, як Халіфат зберігав їм права, стояв на сторожі захисту їх майна, дітей та оберігав їх життя. Як він у рівному степені ставився до них і до мусульман перед обличчям закону. Таким чином, вони вважалися повноцінними громадянами, не притисненими у будь яких правах.
Шановні гості, проект Халіфату – це великий проект, який гідний того, щоб з ним докладно ознайомились. Ми запрошуємо вас для цього. Давайте разом ознайомимось, дослідимо його та почнемо проводити дискусії з цього приводу. Ми просимо Всевишнього Аллаха, щоб Він даною конференцією заклав основу для початку розумового процесу, який охопив широкі кола суспільства в Єгипті, що врешті решт повинно привести до впевненості у правильності цього проекту серед різних прошарків суспільства та суспільного усвідомлення про правильність та необхідність цього проекту, який становить собою основу успіху.
Дякую за увагу.
Інформаційний офіс
Хізб-ут-Тахрір
Єгипет
№ 12/30
Субота, 17 Шаъбан 1433 р.х.
07/07/2012