Занепадницька політика освіти, яка сталася з причини міжнародного конфлікту за Ємен, опустила освіту на самісіньке дно

Газета «Ар-Рая»
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

За останні три роки рівень освіти впав настілки низько, з таким неможливим та жахаючим темпом, що досяг самісінького дна. Можливість для студентів отримати хорошу освіту різко знизилась.

Шахрайство досягло безпрецедентних розмахів, як і збільшилась кількість молодих людей, які кидають навчання заради допомоги своїм родинам у пошуках шматка хліба.

Сторони конфлікту вербують молодь у великій кількості і відправляють її на фронти битв. У викладачів практично немає засобів до існування, положення їх плачевне і огидне. Причина, по якій система освіти досягла настільки низького рівня, полягає у підсиленні військового конфлікту між прибічниками Америки та Британії в Ємені заради гегемонії їх хазяїв з Заходу. З цієї причини Ємен розколовся на дві частини, на два режими. Обидві сторони надрукували багато грошей, причому двох різних видів, нічим їх особливо не підкріплюючи, що врешті решт призвело до падіння курсу реалу до рівня 600 реалів за 1 долар. Те ж саме трапилось і у системі освіти: обидві сторони конфлікту ввели свої системи, однаково занепадницькі, безвідповідальні і повністю руйнуючі освіту жахливими темпами.

Найяскравішими проявами занепадництва їх політики освіти, виключної по своїй дикості, є наступні:

1. Була прийнята програма навчання, запропонована ЮНІСЕФ, істинна мета якої — імітувати бурхливу діяльність, у результаті не створюючи, а руйнуючи, вбиваючи, а не оживляючи. Така програма освіти геть відучує нести деяке послання до інших народів та общин. Ці навчальні програми не базуються на акиді Ісламської Умми і не виховують у молоді ісламські особистості, які б стали нести Іслам як послання на протязі усього свого життя. Навпаки, ці програми зосереджені на вихованні у дусі патріотизму, згідно методології невірних колонізаторів, яку вони запровадили на наших землях після знищення єдиної Ісламської Держави та її розділення на багато дрібних країн у межах угоди Сайкс–Піко.

Існуючі учбові плани національного характеру були розроблені колонізаторами для того, щоб обірвати зв’язок Умми з Ісламом і зробити землю під нашими ногами джерелом наших законів замість Корану та Сунни. Також і зв’язок між людьми на основі акиди був замінений на національно-патріотичний. Таким чином, батьківщина стала нібито Хубаль, Лат та Узза, яким поклоняються замість Аллаха, заради яких проливають кров, бажаючи наблизитись якомога більше до можновладців та їх хазяїв — невірних колонізаторів із Америки та Британії. Потім на патріотичних гаслах люди розділились навіть всередині однієї країни: перша частина заявляє, що хоче звільнити країну від другої, а друга — що захищає її від першої. Патріотизм перетворився у смертельну зброю у руках обох сторін, і на хвилі цього почуття тисячі студентів кидають навчання і ідуть на фронти битв, повертаючись у трунах.

2. Кожна сторона прагне до реформ освітніх програм, якщо це відповідає їх інтересам, як, наприклад, сіяти сектантську ненависть серед молоді, щоб нею поповнювати лави своїх солдатів.

3. Кожна сторона закриває очі на істинне рішення проблеми, що досягла непомірних масштабів, вбила освіту і поширила таке невігластво, що зростаюче покоління закінчує середню школу на хабарах, тому що не володіє елементарними знаннями в області читання і письма.

4. Навчання методом заучування, а не методом ідейного міркування, яке насправді вважається єдиним вірним, але застосовується лише при розповсюдженні патріотичних або сектантських ідей у школах та просвітницьких колах поза шкіл. Таким шляхом вони готують із студентів торпеду, яку у потрібну мить запускають куди треба.

5. Відмінності у строках здачі іспитів та проголошення результатів.

6. Нехтування викладацьким складом та перекладання на нього тягар усієї тієї катастрофічної ситуації, яка спіткала освітню сферу через політичний конфлікт. Положення викладачів стало гірше нікуди, а їх психічний стан — на грані.

Правильною політикою освіти вважається та, яка базується на ісламській акиді і не виходить за її межі. Таку політику здатна виконувати лише сильна держава, яка приймає самостійні рішення, здатна згуртувати мусульман під одним прапором «Немає божества, окрім Аллаха, Мухаммад — Посланець Аллаха». Цією державою є Праведний Халіфат за методом пророцтва,який буде правити по Ісламу і вирішить усі проблеми та конфлікти, що спіткали мусульман та увесь світ, тому що ця держава буде правити згідно системі, даної самим Творцем людства, Який лише Один знає, що іде на користь людям, де і коли б це не було. З встановленням такої держави почнеться практичний, масштабний розвиток Ісламської Умми, грандіозний промисловий стрибок та безпрецедентний прогрес, як і будуть повернуті людям їх втрачені права...

О жителі Ємену! Врятуйте освіту у країні, доки вона остаточно не рухнула через безумство тих, хто вбиває один одного! Схопіть їх за руки, доки вони нас усіх не втопили! Не сприяйте занепаду!

Почніть співпрацювати з Хізб ут-Тахрір у справі встановлення Другого Праведного Халіфату за методом пророцтва, яка буде правити Шаріату Аллаха, виконуючи його на практиці, у т.ч. встановить здорові освітні програми, повернувши науці її благородний статус, поверне усім їх права, а студентам дасть їх справжню зброю, якою є наука, зробивши полями їх суперництва школи та ВНЗ, а не бойові фронти.

 

Газета «Ар-Рая»
Шайф Шараді — Ємен
6 Рабиі уль-авваль 1440 р.х.
14.11.2018 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая