Нормалізація, як і визнання, вважається зрадництвом

Газета «Ар-Рая»
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Нормалізація означає встановлення нормальних природних відносин між двома конфліктуючими сторонами, усунення боротьби і ворожнечі між ними.

Інакше кажучи, нормалізація — це взаємодопомога і дружба. Всевишній Аллах говорить:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ وَمَن يَتَوَلَّهُم مِّنكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

«О ті, які увірували! Не вважайте іудеїв і християн своїми помічниками і друзями, оскільки вони допомагають один одному. Якщо ж хтось із вас вважає їх своїми помічниками і друзями, то він сам є одним із них. Воістину, Аллах не веде прямим шляхом несправедливих людей» (5:51).

У коментарі до даному аяту Ібн Касір пише: «Всевишній Аллах заборонив віруючим брати у помічники і друзі іудеїв і християн , які є ворогами Ісламу і мусульман. Нехай погубить їх Аллах! Потім він повідомляє, що іудеї і християни допомагають один одному . На завершення Аллах погрожує тим мусульманам, які порушують цю заборону , сказавши: «Якщо ж хтось із вас вважає їх своїми помічниками і друзями, то він сам є одним із них. Воістину, Аллах не веде прямим шляхом несправедливих людей».

Взаємодопомога і дружба з сіоністським утворенням означає:

1 — Визнати на законодавчому рівні право сіоністського утворення на існування в землях Палестини; уступити йому усю чи більшу частину Палестини; відмовитись від територій, окупованих євреями у 1948 році, що дорівнює приблизно 80% від усієї палестинської землі; відмовитись від вимоги повернути хоча б п’ядь палестинської землі, оскільки обмін пройде по формулі «мир в обмін на мир», а не «земля в обмін на мир», хоча і обидва варіанти вважаються зрадництвом.

2 — Встановити постійний мир з єврейським утворенням , тобто припинити стан ворожнечі і виключили будь-які бойові дії.

3 — Припинити бойкот єврейського утворення і відкритись для нього, включаючи відкриття посольств і встановлення дипломатичних, культурних, економічних, комерційних, наукових, спортивних та інших відносин.

4 — Відкрити арабські ринки для товарів єврейського утворення і забезпечити для нього потік інвестицій.

5 — Надати єврейському утворенню можливість вільно використовувати повітряний простір і морські порти.

6 — Заборонити будь-якій людині, групі чи організації вести бойові дії проти єврейського утворення.

7 — Вести боротьбу з ідеологією джихаду в Уммі.

8 — Вступити з єврейським утворенням у стратегічний альянс і міжнародні блоки проти ісламських груп і згуртувань під приводом боротьби з «тероризмом».

Якщо бути більш точним , можна сказати, що визнання єврейського утворення — це підготовка , а нормалізація — результат. Але обидва варіанти представляють собою зрадництво і нехтування священною землею і правами мусульман, і ведуть вони до однієї і тієї ж мети.

Визнання єврейського утворення і нормалізація відносин з ним відрізняються від визнання і нормалізації відносин з будь-якою іншою державою, тому що єврейське утворення окупувало загальномусульманські святині і зачепило віру кожного ісламського народу. Палестина — це земля Ісри і Міраджа (нічної подорожі і піднесення Пророка Мухаммада ﷺ). Вона є священною землею і не схожа на інші. Вона належить усьому ісламському світу, і кожен мусульманин має право на неї. Святість Палестини не відрізняється від святості Мекки і Медини. Тому вона повинна знаходитись під захистом мусульман подібно іншим ісламським святиням.

З іншого боку, боротьба з окупантом , який захопив що-небудь, є постійним шаріатським обов’язком, поки він не поверне те, що йому не належить. Що ж говорити про той випадок, коли він окупував батьківщину мусульман?!

Аллах заборонив будь-яке зближення з тими, то окупував оселі, сказавши:

إِنَّمَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ قَاتَلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَأَخْرَجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ وَظَاهَرُوا عَلَى إِخْرَاجِكُمْ أَن تَوَلَّوْهُمْ وَمَن يَتَوَلَّهُمْ فَأُولَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ

«Аллах забороняє вам дружити тільки з тими, які бились з вами через релігію , виганяли вас із ваших осель і сприяли вашому вигнанню. А ті, які беруть їх собі в помічники і друзі, є беззаконниками» (60:9).

До того ж, окупанти — не звичайні люди, оскільки про них сказано в Корані:

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا

«Ти неодмінно знайдеш найлютішими ворогами тих, хто увірував, іудеїв і многобожників» (5:82).

Будь-яка дружба і взаємодопомога з ними явно суперечить аятам Корану. Зверніть увагу на те, що про них говорить Аллах:

أَمْ لَهُمْ نَصِيبٌ مِّنَ الْمُلْكِ فَإِذًا لَّا يُؤْتُونَ النَّاسَ نَقِيرًا

«Або ж вони володіють часткою влади? Будь це так, то вони не дали б людям навіть виїмки на фініковій кісточці» (4:53).

Усе це говорить про заборонність зближуватись з ними.

Отож, той, хто зближується з єврейським утворенням в наші дні, опиниться у явному збитку і позбавиться милості Аллаха. Прикладом тому служить те, що трапилось з Єгиптом і Йорданією після укладання перемир’я , а саме — погіршення економічного стану і відсталість в усіх галузях.

Визнання єврейського утворення — це основа і джерело лиха, і це визнання — підготовка до нормалізації. Немає різниці між Єгиптом, Йорданією і Палестинською адміністрацією і між Еміратами, Бахрейном і Туреччиною... Усі вони скоїли зраду.

 

Газета «Ар-Рая»
Ахмад аль-Хутвані
6 Сафара 1442 р.х.
23.09.2020 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая