Вісім небезпечних поглядів, які несе в собі Стамбульська конвенція 1 ч.

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

1) Гендер:

У 3 статті конвенції Ради Європи про запобігання боротьбі з насильством у відношенні жінок і домашнім насильством говориться:

«с) «гендерний» означає соціально-закріплені ролі, поведінка, діяльність і характеристики, які певне суспільство розглядає як такі, що відповідають жінкам і чоловікам;

d) «насильство у відношенні жінок по гендерній ознаці» означає насильство, яке скеровано на жінку, тому що вона є жінкою, або ж непропорційно зачіпає жінок».

Стамбульська конвенція скерована на боротьбу з так званим «гендерним насильством», на яке наражаються жінки. Теорія «гендера» не пов’язана з біологічною статтю, а пов’язана зі свободою вибору, без яких-небудь обмежень з боку тих чи інших норм.

Це нездорова теорія також вважає, що сексуальна індивідуальність не повинна визначатись народженням, оскільки людина хоча і народжується чоловіком чи жінкою, але відучувати себе чоловіком чи жінкою вона вимушена через тиск у суспільстві і головуючої культури. Тому Стамбульська конвенція надає людині можливість вибрати для себе стать.

Подібне зіпсоване мислення є природним продуктом тієї культури, яка ставить на перше місце матеріальну вигоду, яка відокремлює релігію від життя суспільства.

Що стосується Ісламу, то він є божественною культурою, яка черпає свої погляди із Корану, що розповідає про людську природу наступне:

يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوباً وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ

«О, люди! Воістину, Ми створили вас із чоловіка і жінки, і зробили вас народами і племенами,щоб ви узнавали один одного, і найбільш вшанований перед Аллахом серед вас — найбільш богобоязливий. Воістину, Аллах — Знаючий, Відаючий» (49:13).

2) Цілеспрямоване введення в оману щодо того, що між насильством у відношенні жінок і нерівністю між чоловіками і жінками є прямий зв’язок:

У преамбулі до конвенції говориться: «Усвідомлюючи структурний характер насильства у відношенні жінок як насильства по гендерній ознаці, а також те, що насильство у відношенні жінок є одним із тих головних соціальних механізмів, завдяки використанню яких жінку примушують зайняти підкорене положення порівняно з чоловіками».

Стамбульська конвенція вважає, що природна насильства, на яке наражається жінка з боку чоловіка, брата … або у публічному просторі є результатом аклії і нафсії чоловіків, у яких вони (аклія і нафсія)засновані на тому, що жінка розуміє тільки метод «батога».

Немає сумнівів у тому, що цей порочний погляд дуже небезпечний, оскільки він відкриває двері для конфліктів і боротьби між чоловіком і жінкою, будь то у родині чи громадському житті. Це, у свою чергу, несе розкол у суспільство і руйнує співпрацю між чоловіком і жінкою у громадському житті. Але ж Всевишній сказав:

وَمِنْ آيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْوَاجاً لِتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُمْ مَوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَاتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ

«Серед Його знамень — те, що Він створив із вас самих дружин для вас, щоб ви знаходили в них заспокоєння, і встановив між вами любов і милосердя. Воістину, у цьому — знамення для людей міркуючих» (30:21).

Головний принцип полягає у тому, що чоловік шукає спокій і любов у жінках, а жінка — у чоловіках. Отож, Стамбульська конвенція розпалює ненависть і принижує людину, ідучи врозріз з тим, що повідомив нам Аллах про людська фітру.

3) Звинувачення у злочині релігії і нападки на Іслам:

В преамбулі до конвенції говориться: «усвідомлюючи, що насильство у відношенні жінок є проявом історично нерівного співвідношення сил між жінками і чоловіками, яке призвело до домінування і дискримінації у відношенні жінок чоловіками, і яке стало перешкодою для здійснення повноправної рівноправності жінок».

Цей погляд обмежує відносини чоловіка і жінки межами боротьби між ними, тобто стверджується, що є історичне протистояння між статями за головування, де чоловік отримував перемогу.

Слово «історично» відноситься до усіх релігій, зокрема — до Ісламу. Наприклад, відносно мусульманського світу під словами «історично нерівного співвідношення сил між жінками і чоловіками» мається на увазі головування законів Ісламу.

Також у книзі Абдуль-Маджідааш-Шарафі «Іслам і сучасність» ми знайшли підтвердження нашим словам: «Поширені ідеї про статус жінки як неповноцінної у мусульманських суспільствах, зокрема — в арабських, пов’язано з вченнями і законами Ісламу, які анулювали внесок жінки у громадське життя, поставили її під владу чоловіка, будь-то батько чи чоловік, обмежили її домом, щоб використовувати її для насолоди, народження дітей і служіння».

Подібні слова — ніщо інше як відголоски висловлювань світських мислителів Заходу, які вважають, що відсутність балансу між чоловіком і жінкою в основному пов’язано з релігією, звичаями і нормами. Вони вважають, що саме релігія зробила жінку пригнобленою, безправною і рабинею.

Такою є порочна основа конвенції, яку прагнуть прийняти і втілити у життя політичні і академічні еліти Тунісу, що іще більше зміцнить світські погляди у суспільстві.

4) Контроль держави за переконаннями мусульман:

У 12 статті говориться: «1. Сторони вживають усіх необхідних заходів по запровадженню змінень у соціальних і культурних моделях поведінки жінок і чоловіків з метою викорінення забобон, звичаїв, традицій і будь-якої іншої практики, які засновані на ідеї неповноцінності жінок або стереотипних уявленнях про роль жінок і чоловіків …

5. Сторони забезпечують, щоб культура,звичаї, релігія і так звані «міркування честі» не розглядались у якості виправдання яких-небудь актів насильства, що підпадають під сферу дій даної Конвенції».

Із 12 статті стає зрозумілим, що Стамбульська конвенція долучає державу для запровадження світського проекту по секуляризації суспільства і поширенню у ньому різного роду аморальних поглядів, навіть якщо країна — мусульманська, як у випадку з Тунісом.

Дана конвенція перетворила державу на солдата, який бореться з законами Ісламу, оскільки демократія вимагає, щоб можновладці займали нейтральну позицію, що повинно дозволити зберегти права і свободи людей. Інакше кажучи, конвенція вимагає від держави бути ворожою до релігій, на чолі яких знаходиться Іслам.

За допомогою держави конвенція пригноблює усе людство і утискає вроджені його властивості, оскільки вона направляє людей у бік нового суспільства і системи, які аморальні по своїй суті.

 

Газета «Ар-Рая»
Ханан аль-Хамірі
Офіційний представник жіночого відділу інформаційного офісу ХТ у Тунісі
15 Джумада аль-уля 1442 р.х.
30.12.2020 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая