Ідея про рівність між жінкою і чоловіком є збоченою ідеєю, яка не здатна вирішити навіть одну проблему жінки

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

Сьогодні в усіх частинах світу жінки знемагають від багатьох проблем через те, що вони — жінки, а також через те, що вони живуть під гнітом західної культури.

Сьогодні Захід здійснює спроби по скасуванню решти законів Ісламу, що залишились в житті мусульман, пов’язаних з жінкою, щоб на їх місце прийшли світські закони. Коли жінка намагається забезпечити собі гідне життя, вона наражається на ображання і приниження, в тому числі — і з боку влади. Жінки стикаються з проблемою здоров’я матері і дитини, вбивствами і зґвалтуваннями, а також відсутністю належної турботи. Це — лише частина проблем, з якими стикається жінка. Так який вихід і рішення пропонує західна культура?

Рішення, які були прийняті ООН, були розроблені для різноманітних цілей, але ніяк не для рішення проблем жінки. Так у 2020 році Продовольча і сільськогосподарська організація ООН (ФАО), Міжнародний фонд сільськогосподарського розвитку (МФСР) і Всесвітня продовольча програма відсвяткували 8 Березня. Під час святкування 6-й президент МФСР Гілберт Хунгбо заявив: «Кожен рік Міжнародний жіночий день є одночасно річницею і закликом до дії. Діючи спільно, ми можемо разом працювати над досягненням гендерної рівності в усьому світі. Не тільки тому, що це правильно, але і тому, що це має сенс. Більша гендерна рівність є ключовим чинником сталого економічного росту. Це призведе до різкому скороченню крайнього зубожіння і зменшенню хронічного голоду і,врешті решт, до міцному миру. Окрім того, це принесе користь цілим родинам і розширить можливості усіх тих, хто піддається дискримінації».

Західна культура взяла ідею про рівність чоловіків і жінок у якості засобу для рішення проблем жінок. Причиною, яка підштовхнула Захід на це, стала цінність, яку визнає Захід: матеріальна цінність. Адже капіталісти намагаються вилучити вигоду із усього, саме тому вони виманили жінок із своїх очагів під приводом рівності. Так вони хотіли збільшити кількість робочої сили і зробити жінку товаром, щоб примножити свій прибуток. Як виразився Гілберт Хунгбо: «Більша гендерна рівність є ключовим чинником сталого економічного росту». Інакше кажучи, від просунення ідеї рівності залежить розвиток економіки. Виникають питання: чи є ідея рівності рішенням проблем жінок? Чи дійсно ця ідея вирішить питання бідності, проблему їжі, одягу, житла, охорони здоров’я, освіти і безпеки? Невже ідея рівності покладе край жорстоким війнам?

Ідея рівності — це один із поглядів західної культури, коріння якої глибоко уходять в історію. Дана ідея стала породженням несправедливості Заходу у відношенні жінок, відсутністю у них прав в освіті, економіці і політиці. Що стосується мусульман, то дана ідея суперечить їх релігії і її принципам.

Рівність у правах і зобов’язаннях — це руйнівна ідея для суспільства, яка звалює на тендітні плечі жінок зобов’язання, які Іслам поклав на її родичів-чоловіків, а у випадку відсутності таких чи нездатності виконання своїх зобов’язань чоловічою стороною дані зобов’язання лягають на плечі Ісламської Держави. Інакше кажучи, рівність — це позбавлення тих прав, які Іслам надав жінкам. Іслам зобов’язав чоловіків утримувати жінок. Проте жінка може витрачати свої засоби туди, куди захоче, але у межах Шаріату. Що стосується частки у спадщині, то інколи частка жінки може перевищувати частку чоловіка. Із тридцяти можливих ситуацій під час успадкування тільки в чотирьох жінка отримує половину чоловічої частки, в решті випадків вона отримує або таку ж частку, як у чоловіка, або більше. Тим не менш, проплачені феміністські організації намагаються звинуватити закони Шаріату у дискримінації жінок. Наскільки ж був правий поет, коли сказав:

قَد تُنْكِرُ الْعَيْنُ ضَوْءَ الشَّمْسِ مِنْ رَمَدٍ *** وَيُنْكِرُ الْفَمُ طَعْمَ الْمَاءِ مِنْ سَقَمِ

«Око може не бачити сонячне світло через пил, який у нього потрапив, а рот — смак приємної води через хворобу».

Одна із активісток за права жінок заявила: «Незважаючи на свободу і демократію, в якій ми живемо, жінка як і раніше у суспільстві вважається рабинею. Тому жінка як і раніше продовжує опиратись на свого батька, брата чи чоловіка». Інша активістка сказала: «Шлюб з неповнолітніми і жіноче обрізання є найсерйознішими проблемами, від яких знемагають жінки». Подібними заявами вони намагаються ввести жінок в оману і вимагати від держави прийняти закон про рівність статей. В результаті перехідний уряд Судану відповів на їх заклик.

Щоб зробити брешь у фортеці Ісламу, яка захищає жінку, з Заходу щедро потекли гроші і були створені феміністські організації. Метою даних організацій було прагнення позбавити жінок шаріатських прав і змінити і ісламські погляди, для чого вони проводили різноманітні семінари і лекції. Сьогодні західні країни спричиняють тиск на слабкий перехідний уряд Судану, щоб він приймав рішення, які відповідають колоніальним інтересам.

Що стосується питання того, в чому полягає зв’язок між рівністю статей і стражданнями жінок внаслідок руйнівних війн, відсутності необхідних товарів і гідного життя, то треба розуміти, що політичні, економічні і соціальні проблеми, від яких страждають жінки, проявились не через відсутність гендерної рівності, а через капіталізм, який перетворив життя жінок і чоловіків на суцільне пекло.

Згідно Ісламу, жінка грає велику роль в житті суспільства, оскільки сприяє збереженню інституту родини і береже свою цноту. Вона виховує героїв і гідне покоління. Саме тому Захід обрав у якості своєї мішені мусульманську жінку, щоб утвердити серед мусульман модель західної жінки.

Ті, хто закликає до відстоюванню прав жінки в Судані та інших мусульманських країнах, або не знають про статус жінки в Ісламі, або цілеспрямовано і свідомо служать інтересам західних хазяїв. Іслам підняв статус жінки на відміну від інших культур, він вшанував її, коли інші принизили, він дав їй повноцінні права, у той час як інші змішали її з брудом, перетворили на товар і об’єкт насолоди.

Що стосується майбутньої Ісламської Держави, то під її правлінням жінка буде займати високе положення у суспільстві, яке вона займала на протязі усієї історії Ісламу, адже у той час заради її захисту мобілізувались цілі армії.

Сьогодні ми бачимо величезне провалля між положенням жінки в Ісламі і положенням жінки в капіталізмі. Живучи під гнітом капіталізму, жінка знемагає від різного роду страждань і принижень. Тому немає місця для порівняння законів Всевишнього з законами людей, які принижують жінку. Той, хто бажає взяти на себе турботу про жінку,повинен старанно вести діяльність по відновленню ісламського образу життя під затишком законів Аллаха.

أَلَا يَعْلَمُ مَنْ خَلَقَ وَهُوَ اللَّطِيفُ الْخَبِيرُ

«Невже цього не буде знати Той, Хто створив, якщо Він — Проникливий, Відаючий?» (67:14).

 

Газета «Ар-Рая»
Гадат Абдуль-Джаббар (Умму Аваб) — Судан
25 Шабана 1442 р.х.
07.04.2021 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая

Головне меню