Політичне лідерство і його ключова роль в досягненні цілей Умми і успіху руху за змінення

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

بسم الله الرحمن الرحيم

Політичне лідерство є путівником Умми, направляє і наставляє її. Це лідерство вказує Уммі шлях, попереджає її про небезпеки і усуває перешкоди, щоб вона досягла своїх цілей. І як може бути інакше, адже це лідерство примушує Умму відчутно бачити шлях перед собою, по якому вона повинна рухатись, мати ясний проект для досягнення змінень, усвідомлювати свої інтереси і прагнути до їх реалізації. Це лідерство примушує пильно стежити за усіма, хто переслідує Умму і плете змови проти неї. Лідер прагне виявити змови до їх виникнення, викрити агентів і зруйнувати злі плани, виношувані проти Умми.

Той, хто бажає очолити політичне лідерство в Уммі, повинен мати ясне і всебічне бачення реальності Умми, усвідомлювати шлях змінень, який шукає Умма, а також володіти достатніми політичними знаннями, досвідом і хитрістю, піклуватись про Умму, дотримуватись повелінь Аллаха і володіти великим проектом Ісламу як образу життя в усіх його аспектах, прагнучи спроектувати його на Умму і допомогти їй втілити цей політичний проект у життя.

Політичне лідерство є нагальною потребою і необхідністю для будь-якої нації, без чого неможна обійтись у жодному разі, тому що у будь-якої нації, коли вона прагне до змінень, усі її рухи і організації схильні розчиненню в загальних, хаотичних настроях. Такою є природа цих рухів. У цю мить політичне лідерство, якщо воно не отримає верхи і не упорядкує усі ці рухи і організації, допустить,що, без сумніву, усі вони разом з нацією підуть до дну. Як сьогодні і обстоїть справа з Ісламською Уммою, де усілякий негідник наживається на ній!

Після скасування Халіфату народні маси вирушили і виступили проти колоніальних сил з революціями, принісшими мільйони шахідів, але незабаром, самі того не усвідомлюючи, вони опинились під владою колоніалізму і піддавались тиранії, знемагаючи від пригноблення на протязі десятиріч.

Якщо прогорнути сторінки історії народів, то ми виявимо ту ж ситуацію з більшістю революцій і рухів за змінення, які спалахнули у минулому. Але історія свідчить, що більшовицька революція змогла восторжествувати над правлінням руського царя на початку минулого сторіччя завдяки обранню для себе ідеологічним політичним лідером більшовицької партії на чолі з Леніним, яка за короткий строк створила наддержаву, що боролась за лідерство на світовій арені.

Те ж саме відноситься і до Французької революції, яка доклала багато зусиль, перш ніж прийняти ідеологічне політичне лідерство, яке привело її до побудови нинішньої моделі західних країн на основі капіталістичної ідеї, в якій роль політичного лідерства у справжній час грають політичні партії, і люди обирають їх на основі проектів і програм, які ці партії.

Що стосується Ісламської Умми, то її політичним лідером був Посланець Аллаха ﷺ, який очолив процес всебічних змінень і створив могутню Ісламську Державу, яка проіснувала більше 13 сторіч.
Після Пророка ﷺ політичне лідерство Умми представляли халіфи, які привели її до вершин, де Ісламська Держава на протязі сторіч головувала над усіма націями, застосовуючи Іслам як образ життя всередині країни і поширюючи Іслам за допомогою джихаду на увесь світ. Ця держава знищила титанів землі, були повержені дві великі імперії того часу — перси і римляни, — причому одночасно.

Ця справа не була лише успіхом благородної Ісламської Умми, такий же успіх отримували і попередні народи, керовані своїми пророками. Від Абу Хурайри передається, що Посланець Аллаха ﷺ сказав:

كَانَتْ بَنُو إِسْرَائِيلَ تَسُوسُهُمْ الْأَنْبِيَاءُ، كُلَّمَا هَلَكَ نَبِيٌّ خَلَفَهُ نَبِيٌّ، وَإِنَّهُ لَا نَبِيَّ بَعْدِي، وَسَيَكُونُ خُلَفَاءُ فَيَكْثُرُونَ قَالُوا: فَمَا تَأْمُرُنَا؟ قَالَ: فُوا بِبَيْعَةِ الْأَوَّلِ فَالْأَوَّلِ، أَعْطُوهُمْ حَقَّهُمْ فَإِنَّ اللَّهَ سَائِلُهُمْ عَمَّا اسْتَرْعَاهُمْ

«Синами Ізраїля управляли пророки. Якщо помирав один пророк, йому на зміну приходив інший. Після мене ж пророків не буде. У майбутньому з’являться халіфи, і їх буде багато». Його ﷺ спитали: «Що ж ти нам накажеш?», — на що він ﷺ відповів: «Дотримуйтесь присяги, даної першому і першому із них, і віддавайте їм їх права. Воістину, Аллах спитає про те, що Він дав їм під відповідальність» (Муслім).

Коли невірний Захід за допомогою своїх агентів із числа синів Умми почав роботу по віддаленню Ісламу від правління і віддаленню його від життя мусульман, політичними лідерами Умми стали вчені і шейхи, а несправедливі режими надали їм — муфтіям і вченим — певний статус і привілеї, усвідомлюючи той факт,що саме вони впливають на народ, використовуючи їх в своїй боротьбі проти щирих і благочестивих вчених і Ісламу у цілому.

Урядові вчені зіграли велику роль у приборканні народу, який перебуває під владою цих злочинних режимів на протязі багатьох десятиріч, і це було очевидно в Саудівській Аравії, Єгипті та інших мусульманських країнах.

Коли Умма побачила істинне обличчя продажних правителів, в нещодавньому минулому вона повставала проти них, і бунтівні маси змогли скинути низку цих злочинців-корупціонерів і підірвати правління деяких, але, незважаючи на величезні жертви, в Афганістані, Іраку, Ємені люди не змогли добитися бажаних змінень. Навпаки, результати в деяких країнах катастрофічні по усі міркам, і усе це пов’язано з однією причиною, яка полягає у тому, що Умма не обрала для себе свідомого і щирого політичного лідера, який привів би її до перемоги і досягненню бажаних змінень.

Коли спалахнула революція в Шамі, коли невіруючі країни відчули її небезпеку і небезпеку того, до чому вона призведе, вони кинулись проводити конференції і створювати лідерів, щоб звести революцію до нуля, перш ніж вона досягне своєї мети — ліквідації злочинного режиму.

Америка розподілила серед певних країн ролі у цій брудній справі, і кожен взяв на себе свою задачу, тому була сформована «Національна рада». Потім, після її поразки, вони приступили до формуванню «Національної коаліції» і ретельно підібрали її лідерів.

Потім американська розвідка та інші сформували штаб-квартири «МОС» (Militari Operation Cooperation) в Йорданії і «МОМ» (Müşterek Operasyon Merkezi) в Туреччині; ті повинні були контролювати надання допомоги і підтримки, мати можливість купувати дебіторську заборгованість, щоб у подальшому використовувати ці брудні і сумнівні фінанси в підтасовці голосів на виборах і керувати бойовими угрупуваннями.

Таким ось чином трапилось втручання держав-змовників в процеси революції, і вони сприяли підштовхуванню фракцій до призначенню влаштовуючих їх лідерів, вони зміцнювали з ними зв’язок, а так звані «легітимні» призначались для виправдання і приховування злочинів, скоюваних у відношенні Ісламської Умми.

Так розвідки інших країн через штаб-квартири «МОС» і «МОМ» стали політичним лідером фракцій, тому лідерів цих фракцій відправляли на конференції в Женеві, Відні, Астані, Ер-Ріяді і Каїрі. Фракції почали керувати революцією політично, тільки ось не з метою отримати перемогу, а навпаки — з метою покласти край революції і воскресити злочинний режим. Вони підписували злощасні і зрадницькі угоди, отримуючи за це брудні гроші. В результаті цього почались відступлення і протистояння всередині самих фракцій. Один регіон почав здаватись за іншим, поки райони повстанців не перетворились у вузьку область, заповнену таборами, утримуючими мільйони переміщених осіб, а людей обмежили у засобах до існуванню з метою підкорити їх собі. Усе це відбилось на революції та її прихильниках, після чого почалось відступлення і усе обернулось поразкою.

На додаток до усьому, були споруджені таємні в’язниці, куди саджали порушників і чесних революціонерів, серед яких почались замахи і вбивства.

Коли Умма усвідомила небезпечну роль фракційної системи, вона умила від неї руки і почала шукати щире, свідоме і розумне політичне керівництво, яке буде прокладати їй шлях до перемоги і висвітлювати його.

Хізб ут-Тахрір набув успіху у діяльності по набуттю політичного лідерства в Уммі у цілому, і в революціях «Арабської весни» — зокрема. Це проявилось в його постійному спостереженні і висвітленні революцій в Єгипті, Тунісі, Лівії, Ємені і Судані. Він був присутнім в них, стежив за ними і був ведучим, не брехав своїм прихильникам, попереджав Умму перед кожною небезпекою, показував Уммі способи усунення небезпеки і інструктував її, щоб знайти вихід із ситуації.

Що стосується революції в Шамі, то Хізб особливо стежив за нею крок за кроком. Він з самого початку попереджав про роль Ліги арабських держав і ролі країн Перської затоки. Застерігав від пастки «друзів» сирійського народу і про небезпечну роль турецького режиму. Застерігав від фінансової допомоги «союзників», попереджав про зв’язки з колонізаторськими країнами і про зустрічі з лідерами фракцій, а також застерігав від слідування і підкорення усім їм.

Хізб також представив три політичних документи в 2012, 2014 і 2021 роках, які служать дорожньою картою для досягнення цілей революції. У 2017 році він представив відкрите звернення на адресу усіх революційних, військових і народних рухів, розкриваючи небезпеку дій фракційної системи.

Хізб надав Уммі проект, заснований на її вірі, по створенню Ісламської держави за методом пророцтва і передав цей проект конституції в руки Умми.

Але реальність роз’єднаної Умми через дії злочинних режимів та їх інструментів, а також дій угрупувань і впливу тієї великої пропаганди, яку здійснюють невірні країни та їх агенти проти Хізб ут-Тахрір, завадило Уммі прийняти Хізб у якості політичного лідера для себе.

Умма повинна розставити усі точки над «i», щоб вибрати, хто буде представляти її чесно і вірно. Ця Умма — Умма добра, і тільки прибічники детального і кристально чистого політичного проекту Ісламу підходять у якості лідерів, які приведуть її до перемоги і досягненню її цілей, що полягають в утворенні праведного Халіфату за методом пророцтва, який поверне колишню славу, пошану і лідерство.

وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ ، بِنَصْرِ اللَّهِ يَنْصُرُ مَنْ يَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ

«У той день зрадіють віруючі допомозі Аллаха. Він допомагає, кому побажає. Він — Могутній, Милосердний» (30:4,5).

 

Газета «Ар-Рая»
Мухаммад аль-Хаврані
Член інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір в Сирії
24.11.2021

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая

Головне меню