بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
Мусульмани наразилися на укуси сьогоднішньої системи у Пакистані не двічі, а велику кількість разів. Кожний раз за допомогою виборів або переворотів приходили нові обличчя, а народ проклинав політиків, які уходили. Однак всього через мить нові обличчя починали виглядати іще потворніше аніж старі, і презирство народу до них було більше ніж до попередніх. Сьогоднішня система не здатна піклуватися про справи людей і забезпечити їх правами, які гарантовані людству Аллахом ﷻ, поза залежністю від їх раси, мови, статі або релігії.
وَمَا كَانَ لِمُؤْمِنٍ وَلَا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَمْرًا أَن يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ ۗ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا مُّبِينًا
«Для віруючого чоловіка і віруючої жінки немає вибору при прийнятті ними рішення, якщо Аллах і Його Посланець вже прийняли рішення. А хто ослухається Аллаха і Його Посланця, той впав в очевидну оману» (33:36).
Сьогоднішня світська конституція дала життя демократичній системі правління, яка встановлює законодавчі збори з числа чоловіків і жінок, які видають закони, підкоряючись своїм примхам і бажанням, не дивлячись на те, що Аллах ﷻ говорить:
وَأَنِ احْكُم بَيْنَهُم بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ وَاحْذَرْهُمْ أَن يَفْتِنُوكَ عَن بَعْضِ مَا أَنزَلَ اللَّهُ إِلَيْكَ
“Суди між ними згідно з тим, що ниспослав Аллах, не потурай їх бажанням і стережися їх, щоб вони не відвернули тебе від частини того, що ниспослав тобі Аллах” (5:49).
Саме демократія дає право будь-якому правителю, міністру або члену парламенту наказувати те, що заборонено Аллахом ﷻ або забороняти те, що Він ﷻ дозволив. Саме демократія встановлює над людством божеств окрім Аллаха ﷻ. Байхакій передає слова Адія ібн Хатіма: “Я прийшов до Посланця Аллаха ﷺ і у мене на шиї був золотий хрест. Він сказав: “О Адій, викинь від себе цей ідол”. І я чув його, як він, читаючи з сури “Каяття”: “Вони взяли своїх книжників і монахів за панів собі, окрім Аллаха”, я сказав: “Вони не поклонялися їм”. Сказав Посланець Аллаха: Невже вони вам не забороняли те, що дозволив Аллах і ви також це забороняли? Невже, чи не дозволяли вони вам те, що заборонив Аллах і ви це дозволяли?”. Він відповів: “Так”. Сказав Посланець Аллаха, мир йому і благословення Аллаха: “Це і є поклоніння їм”.
Резолюція про цілі від 1949р. встановлює заперечення світською демократією Аллаха ﷻ у якості єдиного та повноправного Законодавця над людством. Фактично не дивлячись на те, що резолюція починається словами “Верховна влада в усьому всесвіті належить лише Аллаху Всемогутньому”, вона одразу передає цю владу “Законодавчим зборам”, що складаються з чоловіків і жінок. І це не дивлячись на те, що Іслам встановлює верховну владу лише за Аллахом ﷻ. Що стосується ст.227 Конституції, яка встановлює, що усі закони повинні видаватися “згідно з вимогами Ісламу”, то вона усе ж залишає останнє рішення за парламентом. Отже саме світська демократія у Пакистані дозволила урядам, що заміняли один одного на протязі 6 десятиліть, перешкоджати повному виконанню Ісламу, а інколи і одного закону, не дивлячись на те, що Аллах ниспослав наступне:
أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ ۚ فَمَا جَزَاءُ مَن يَفْعَلُ ذَٰلِكَ مِنكُمْ إِلَّا خِزْيٌ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا
«Невже ви станете вірувати в одну частину Писання та заперечувати іншу частину? Воздаянням тому, хто коїть подібне, буде ганьба у мирському житті, а у День воскресіння вони будуть піддані іще більш жахливішим мукам» (2:85)
О, мусульмани Пакистану!
Саме демократія, яку вигадали та залишили у спадок кяфіри-колоніалісти, відокремлює Умму від Ісламу та його системи правління Халіфат, будь-то у Пакистані, Єгипті, Туреччині, Тунісі та Індонезії. Ствердження про те, що чергові вибори у межах цієї системи приведуть до її зміни є брехнею, яка ставить на меті порятувати цю систему від скасування. Будь-який, хто стає частиною демократичної системи, не може здійснити якихось змін, ким би він не був і як довго не перебував би при владі. Настав час для усіх нас відвернутися від цієї прогнилої системи та мобілізуватися для встановлення держави ісламський Халіфат.
Знайте, що лише Халіфат утвердить Верховну владу виключно за Аллахом ﷻ. Лише Халіфат є державою, чия конституція заснована на ниспосланих джерелах Корані та Сунні. Ані обраний халіф, ані жінки та чоловіки члени Маджліс уль-Умма не мають вибір у тому, звертатись чи ні до Ісламу, тому що вони повинні це робити завжди. Лише держава Халіфат встановлює кожну статтю своєї конституції на основі ісламських доказів. Тому лише Халіфат зможе утворити положення, коли освіта, зовнішня політика, економіка, судочинство, рада, звіт та усунення правителів будуть здійснювати згідно з Ісламом. Саме Халіфат буде піклуватись про наші справи, так як це наказано Ісламом. Посланець Аллаха ﷺ сказав:
«Сини Ізраїлю керувались пророками. Коли помирав один пророк, за ним приходив наступний. Після мене більше не буде пророків, але буде багато халіфів». Присутні спитали: «Що ти накажеш нам робити у цьому положенні?» На що Посланець (нехай благословить його Аллах та привітає) відповів: «Дотримуйтесь присяги того, кому вона була дана першому і потім знов першому, і віддавайте їм їх права. Воістину, Аллах спитає у них про те, чи виконували вони свої обов’язки перед вами» (Муслім).
Помилковим буде стверджувати, що у Пакистані є криза тих, хто може керувати країною. Це стає очевидним, якщо ви поглянете за межі цієї порочної системи і будете шукати істинних правителів не в оточенні тих, хто стоїть у черзі для входження до неї. Хізб ут-Тахрір знаходиться у вашому оточенні для того, щоб повести нас до встановлення Халіфату. Хізб ут-Тахрір підготував підкріплену доказами із Корану та Сунни всеохоплюючу конституцію із 191 статей. Він підготував цілу бібліотеку книг, у яких розкривається положення Ісламу, його метод і метод втілення. Також Хізб ут-Тахрір підготував армії здатних, рішучих та свідомих чоловіків та жінок для того, щоб радити та відзвітовувати правителів Халіфату за їх втілення Ісламу. Кожному із нас лише залишається задатися питанням: «Чим я можу допомогти Хізб ут-Тахрір в установленні Халіфату?» Відповіддю буде наступне:
Нашим першим обов’язком є разом з Хізб ут-Тахрір виразити протест проти системи невір’я: диктатури та демократії. Ми повинні приєднатися до кампанії Хізба, яка відбувається скрізь по усій країні, щоб відвернутися від цих двох вигаданих людиною систем. Ми повинні суворо відзвітовувати будь-якого політика або політичну партію, яка закликає до цих порочних систем та запропонувати їм установити зв’язок з Хізб ут-Тахрір для роботи на благо істинних змін – відновлення Халіфату.
Нашим другим обов’язком є разом з Хізб ут-Тахрір виразити підтримку нашої системи – Праведного Халіфату. Ми повинні приєднатися до Хізб ут-Тахрір зараз та підготувати себе до того, щоб бути здатними нести знання іншим. Так давайте зараз же виконаємо наш обов’язок встановлення Ісламу та приєднаємось до Хізб ут-Тахрір.
Нашим третім обов’язком є надання Нусрату для відновлення Халіфату.Ми повинні встановити контакти з нашими дядями, батьками, братами та синами в озброєних силах з тим, щоб вони надали Нусрат Хізб ут-Тахрір в установленні Халіфату. Вони повинні відкинути хибний заклик зрадника Каяні надати демократії черговий раунд підтримки. Спонукайте їх до того, щоб вони стулили міцно свої руки з Хізб ут-Тахрір зараз же, нагадавши їм їх братів по зброї, які випередили їх в установленні Ісламу у вигляді держави та правління у Медині, надавши фізичну підтримку (Нусрат) Посланцю Аллаха ﷺ, подібно Сааду (р.а.). Коли помер Саад (р.а.), його мати плакала, а Посланець Аллаха ﷺ сказав їй: «Твої сльози відступлять та сум зменшиться, коли ти дізнаєшься, що твій син став першим чоловіком, якому посміхнувся Аллах та Його Трон закачався». (ат-Табарані).
Хізб ут-Тахрір
вілаят Пакистан.
17 Джумада аль-Уля 1434 р.х.
29.03.2013