Расизм та ісламофобія приховуються за феміністськими гаслами

Новини та коментарі
Друкарня

Новина: Авіакомпанія «Air France» заявила про те, що відступає від своєї колишньої позиції і дозволяє членам екіпажу жіночої статі французьких авіаліній відмовлятися від польотів в Тегеран після того, як їх попросили носити хіджаб після їх прибуття в Іран. Дане рішення викликало резонанс в інформаційному просторі. Громадськість засудила попередню позицію компанії, коли вона зобов'язала членів екіпажу дотримуватися внутрішнього закону Ірану (див. «BBC» за 05.04.2016).

Разом з цим, у Франції посилилася кампанія проти шаріатського вбрання мусульманки. Елізабет Бадінтер - професор філософії та одна з найвпливовіших представниць феміністського руху Західної Європи - приєдналася до списку громадських діячів, які закликають бойкотувати покази мод, які пропонують продукцію для мусульманських жінок. У своєму інтерв'ю французькій щоденній газеті «Le Monde» від 3 квітня 2016 року його заявила: «Останні десять років ознаменувалися сплеском числа дівчат, які носять хіджаб через ісламський тиск на них». Раніше зі скандальними заявами виступила французький міністр у справах сім'ї, дітей та захисту прав жінок Лоранс Росиньоль. Відповідаючи на питання про мусульманок, які хочуть носити хустку або хіджаб, вона заявила: «Зрозуміло, є жінки, які вибирають це ... У нас були і американські негри, які обирали рабство». Пізніше вона визнала, що використання слова «негр» було помилкою. Також міністр розкритикувала відомих світових виробників одягу, таких як «Dolce & Gabbana», за дотримання ісламської моди. І назвала безвідповідальною таку поведінку модних брендів з тієї причини, що це, на її думку, просуває ідею ув'язнення жіночого тіла.

Прем'єр-міністр Франції Мануель Вальс на офіційному рівні застеріг від домінування екстремістських ідей і салафітів над ісламською проповіддю у Франції. «На салафітів доводиться в даний час всього 1% від загального числа мусульман у Франції... І це активно діюча меншість перемагає в битві, яка ведеться в сфері ідеології та культури», - зазначив Вальс. «Існує культурна проблема в самому широкому сенсі - це наш відступ в боротьбі за республіку і світськість» (див. Газету «Le Figaro» за 04.04.2016). За словами Вальсу, хіджаб - це не просто атрибутика або стиль, це - «поневолення» жінок (див. «France 24» за 04.04.2016).

Коментар: Незважаючи на інформаційну істерію навколо одягу мусульманки і безглузду позицію Франції щодо хіджабу і нікаба, ми не знаходимо в заявах французьких політиків і інтелектуалів ідейної пропозиції, що заслуговує відповідної реакції. Навпаки, це - ні що інше, як продовження вкоріненої в них ненависницької расистської колоніальної спадщини. У своїх випадах їм нічого використовувати, крім мови зверхності і приниження (або презирства) інших. Їх мова не виходила за рамки «поневолення» і уявної емансипації. Вони повторюють висновки сходознавців, збудовані на особистих припущеннях і фантазіях. Вони використовують жінку як знаряддя, щоб зганьбити Іслам, опускаючись на найнижчий рівень. Вони не визнають нічого, крім рабства чорної людини по відношенню до білої людини, підпорядкованості людини людині і гуманного боку всіх релігій, у тому числі і Ісламу.

У французьких заявах і в риториці міністра у справах сім'ї (а також фіміністок Сходу та Заходу, які послідували за нею) можна помітити, що ненависть і презирство до жінок або так звана «жіноча мізоґінія» (женоненависництво) характерні не тільки для чоловіків. Як видно, і серед жінок є противники жінки, які позбавляють її прав, пригнічують і атакують її, щоб вона відреклася від власної думки. Феміністки стали виступати проти будь-якої жінки, яка розходиться з ними в думках. Вони стежать за нею, борються з нею і налаштовують (підбурюють) чоловіків і жінок проти неї, хоча ніколи у жінок не було єдиного фронту, швидше, були спільні інтереси. І найбільш парадоксальним є те, що міністр у справах сім'ї та дітей є ворогом їх самих же.

Поки Захід грає роль захисника «безпорадної мусульманської жінки, яку примушують покрити своє тіло» і заявляє, що хіджаб - це символ рабства і гніту над жінкою, на Заході з'являється нове покоління інтелектуальних француженок, які роблять свій вибір на користь дотримання ісламського законодавства. І замість виставлення напоказ своєї краси і розбещеності вони вважають за краще хіджаб, скромність і гідність. Дівчата в самому розквіті життя залишили моду і салони мод, але салони мод пішли за ними, щоб не втратити їх і отримати свій прибуток від них. Вони розробили і змоделювали для них зразки на смак мусульманок (іноді вони піддаються вимогам цього смаку, але часом намагаються підпорядкувати його собі). І раптом жалість до підневільної жінки переросла в побоювання за те, що мусульманська жінка почне вимагати свої права. Адже в очах західних сходознавців вона як і раніше «позбавлена прав і вибору». Занепокоєння за сільську жінку, яка живе далеко від цивілізації, переросло в страх перед визнаною жінкою, яка активно бере участь в житті суспільства. Мусульманка заявила про себе, але її голос наполягає на її вбранні. І це стало загрожувати крайній світськості і довело провал політики Саркозі щодо заборони носіння нікабу. Навпаки, ця заборона лише зміцнила стійкість мусульманок.

Французьке замішання перед шаріатським вбранням мусульманки доводить, що хіджаб - це не просто шматок матерії, а, скоріше, символ Ісламу, який ламає ідол світськості. І ці інформаційні нападки, подібно до попередніх, лише посилять наполегливість і відданість мусульманок до своєї ісламської ідентичності.

Насмішка міністра у справах сім'ї над шаріатським вбранням мусульманки, яка шляхом глибокого роздуму вирішила служити Єдиному і Всемогутньому Творцю, лише викрила той расизм, ненависть до Ісламу і його прихильників, які вона тримає в собі, а також її недалекоглядність. І це не зашкодить мусульманці, яка усвідомила, що у всесвіті є Творець - Законодавець, і віддала перевагу законодавству Господа свого. І шаріатське вбрання на ній - наче корона на її голові, коли вона смиренно ходить по землі. Хвала Аллаху за милість Ісламу. Нехай дарує Всевишній благо цій великій Ісламській Уммі!

سُبۡحَٰنَ رَبِّكَ رَبِّ ٱلۡعِزَّةِ عَمَّا يَصِفُونَ ١٨٠ وَسَلَٰمٌ عَلَى ٱلۡمُرۡسَلِينَ ١٨١ وَٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَٰلَمِينَ ١٨٢

«Твій Господь, Господь могутності, пречистий і далекий від того, що вони приписують Йому. Мир посланникам! Хвала Аллаху, Господу світів!» (37:180–182).

Спеціально для радіомовлення Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Худа Мухаммад (Умм Ях’я)
29 Джумада ас-сані 1437 рік
7 квітень 2016 рік

Головне меню