Відродись, о Шам, незважаючи на горе та пригноблення! Сходить сонце перемоги!

Статті
Друкарня

Сила, з якою спалахнула революція у Шамі і з якою вона тривала цілих шість років,що примусило Захід та увесь світ об’єднатись проти неї, — ця воістину величезна сила не зникла по сьогодні, і вона штовхає людей вигукувати «Аллаху Акбар», даючи тим самим зрозуміти режиму Асада, що скільки б не пало шахідів, капітуляції не буде!

 

З тієї миті, як спалахнула революція о п’ятниці 15.03.2011, і по сьогодні, світ не може зупинити її наступ проти невірного нусайритського режиму, що десятиріччями вбивав, видав у в’язниці, піддавав тортурам та затуляв роти мусульман. Революція Шаму з самого початку відрізнялась від решти усіх інших революцій, що відбулись в арабському світі. Аллах приписав їй трапитись, і приводом до неї став арешт 15 дітей та їх тортури лише за те, що вони написали на стінах слова, які стали у майбутньому гаслом революції: «Народ хоче скинення режиму!». Місцева подія переросла у глобальну, за якою тепер слідкує уся Ісламська Умма . І як же могло бути інакше, коли це питання стало доленосним питанням для усієї Умми, яка вимагає по усьому світу вигнання правителів-тиранів зі своїх земель? Тирани замучили Ісламську Умму після того, як Захід нав’язав їй їх владу одразу після руйнування Османського Халіфату у березні 1924 року. І якщо раніше був Халіфат, що правив по Шаріату та втілював Іслам, то з приходом тиранів почався занепад людства під гнітом західних, капіталістичних, колонізаторських, невірних режимів. Коли ж ці режими насадили своїх агентів на землях Ісламу, то це змінило увесь хід історії, відхиливши його з прямого шляху віри на кривий шлях невір’я.

Сьогодні усі погляди звернені на благословенну революцію Шаму. Умма бажає звільнення, бажає повернути собі велич та пошану . Умма бажає відкрити нову епоху своєї історії та стати на прямий шлях у другий раз, з волі Аллаха. Для цього повстанці та усі мусульмани повинні заново переглянути своє положення, повернутись до розгляду часів пророцтва, подивитись на те, яким чином встановив Шаріат Посланець Аллаха ﷺ. Тоді-то і стане ясним шлях встановлення Халіфату саме по методу пророцтва, і Умма скерується до перемоги, незважаючи на багато поранень.

Передає Імам Ахмад від Нуъмана ібн Башіра (р.а.), що Посланець Аллаха ﷺ сказав:

تَكُونُ النُّبُوَّةُ فِيكُمْ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ ، ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا ، ثُمَّ تَكُونُ خِلاَفَةٌ عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ ، فَتَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ ، ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا ، ثُمَّ تَكُونُ مُلْكًا عَاضًّا ، فَيَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ يَكُونَ، ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا ، ثُمَّ تَكُونُ مُلْكًا جَبْرِيَّةً ، فَتَكُونُ مَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ تَكُونَ ، ثُمَّ يَرْفَعُهَا إِذَا شَاءَ أَنْ يَرْفَعَهَا ،ثُمَّ تَكُونُ خِلاَفَةً عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةٍ. ثُمَّ سَكَتَ

«Пророцтво триватиме стільки, скільки побажає Аллах. Потім, коли побажає Аллах, воно зникне. Потім наступить період Халіфату , заснованого на методі пророцтва. Він також триватиме стільки, скільки побажає Аллах. Потім, коли побажає Аллах, він припиниться. Потім наступить період злої монархії, яка також триватиме стільки, скільки побажає Аллах. Потім, коли побажає Аллах, він припиниться. Потім наступить період деспотичного правління, який триватиме стільки, скільки побажає Аллах. Потім, коли побажає Аллах, він припиниться. Потім знов наступить період Халіфату, заснованого на методі пророцтва», — після чого він замовчав» (передають Ахмад, Табарані, Байхаки).

Необхідні зміни потребують ідейного усвідомлення, здатним давати належну оцінку будь-яким проблемам, що постають перед революцією та Уммою для того, щоб дати їм вірне рішення та знати, по яким причинам можна дійти до краху , а по яким — до успіху. Процес перетворення потребує сильної волі та політичного керівництва, щирого та свідомого, що несе чисті ісламські поняття , щоб революція могла зайняти великі позиції як у своїх промовах, так і у своїх справах. Ґрунтовною революцією може вважатись ідейна революція, яка змінює світські, капіталістичні поняття на ісламські, а критерії вчинків — з матеріальних на шаріатські, згідно яким людина та суспільство живуть у межах критеріїв халяль–харам. Саме поширенні неісламських понять в Уммі дало можливість злочинцям розкрадати та знищувати революцію Умми у Шамі, поширюючи смуту серед муджахідів, намагаючись схилити їх на бік беззаконників, приймати брудні політичні гроші, брати участь у переговорах та перемир’ях разом з режимом та його союзниками при повному сприянні цьому з боку агентів Заходу , який бажає відхилити мусульман з їх шляху і не дати їм встановити Ісламську Державу. У той же самий час ці злочинці стримують армії мусульман у казармах, як це відбувається з арміями Туреччини. Єгипту, Судану, Пакистану та інших держав, що сидять на місці нерухомо. На це ми говоримо лише одне: «Досить нам Аллаха, і Чудовий він як Покровитель»! Нам досить Аллаха проти того, хто зрадив кров шахідів та продав свою релігію агентурним проамериканським режимам, як, наприклад, турецький режим, що наніс революції Шаму серйозніші удари, які нагадують часи згинулого Мустафи Кемаля, який знищив Османський Халіфат при підтримці Британії!

Ця велика революція не здолає величезних перешкод, які стоять перед нею, доки повстанці т а інші мусульмани по усьому світу не почнуть працювати над виправленням Умми на основі Ісламу. Перемога не прийде до революції , доки мусульмани не почнуть прагнути до вдоволення Аллаха, Господа світів, доки мусульмани не почнуть працювати над піднесенням слова Аллаха та Його Посланця ﷺ з усією щирістю замість того, щоб чекати, доки невірний Захід та його ручні агентурні правителі винесуть політичні рішення для нашого поневолення , замість того, щоб чекати принизливі подачки, замість того, щоб чекати, доки вони укриють біженців при тому, що вони ж їх і вигнали із домів! Необхідно працювати над виконанням обов’язку, покладеного Аллахом на мусульман у тому, що вони повинні допомагати один одному, політично свідомих мусульман та закликати вчених та володарів сили до виконання ними їх шаріатських обов’язків . Пішов колонізатор, а Шам залишився. Так само тиран піде, а Шам залишиться , адже Шам — це центр землі Ісламу.

Нижче ми хочемо нагадати про непорушні стовпи правильності революції, про які з самого початку говорив Хізб ут-Тахрір у Сирії, що зіграв велику роль у направленні руху революції по правильному шляху і заслужено має право представляти жителів Шаму, має право бути обраним ними у якості політичного лідера, щирого та свідомого, тому що він несе проект розвитку Умми та працює над встановленням Праведного Халіфату за методом Посланця Аллаха ﷺ. Америка, Росія, Європа та євреї бояться Хізб ут-Тахрір, тому що він пробуджує усвідомленість у мусульман та несе їм чисті ісламські ідеї та поняття, повертає Умму до її витоків, тому що вони знають, що членів Хізба не залякати репресіями, заборонами та арештами з боку спецслужб, що працюють на запродажні режими.

Революція Шаму увійшла у свій сьомий рік, у той час як Умма живе без Халіфату вже дев’яносто шостий рік. Ми закликаємо синів Ісламської Умми, в загалом, і жителів Шаму — зокрема , прийняти для себе ці стовпи та заклик до встановлення Халіфату та працювати над скиненням режиму з усіма його основами та символіками, звільнитись від держав невір’я, покінчити з їх впливом та встановити державу Праведного Халіфату за методом пророцтва. Для цього і потрібно прийняти наступні стовпи (умови) революції:

  1. Припинити міжусобиці серед повстанських угрупувань, об’єднатися та не відволікатись на бої другорядного значення, які лише витрачають сили революції та уводять її від правильного напряму, яким є Дамаск.
  2. Відкинути проект світської демократичної держави, що відокремлює релігію від життя, тому що такий проект суперечить Шаріату Аллаха і не дає людству нічого, окрім болі та страждань.
  3. Вести незалежні військові та політичні дії. Це вимагає відмовитись від політичних грошей , які розділили муджахідів та притупили їх рішення, через що вони стали інструментами у руках своїх спонсорів, роблячи з ними те, що вони побажають.
  4. Відмовитись від зовнішнього втручання у будь-якому виді, будь воно політичним, військовим, на рівні служб безпеки і т.д.
  5. Перервати усі зв’язки з західними державами абсолютним чином на усіх рівнях.
  6. Повністю перервати усі зв’язки з регіональними режимами в ісламських землях на усіх рівнях.
  7. Будь-якого, хто має зв’язки з якою б то не було державою та координує свої дії з нею. Розцінювати як ворога революції та надій Умми, який працює над викривленням революції та її знищенням, що виступив проти пролитої крови шахідів, які билися для того, щоб слово Аллаха було вище понад усіх інших слів.
  8. Дотримуватись шляху Посланця Аллаха ﷺ у методі побудови Праведного Халіфату.
  9. Прийняти політичний, ясний, детальний проект, що виходить із Книги Аллаха та Сунни Його Посланця ﷺ, який стане базовою основою для нас у побудові держави Халіфат та зведенні його систем.

Ці умови є шаріатськими умовами, взятими із Благородного Корану та Сунни Посланця Аллаха ﷺ. Посланець Аллаха ﷺ та його сподвижники зустріли на своєму шляху найрізноманітніші види утискань, муки, тортури, блокаду, наклеп, вигнання та вбивства з боку невірних так само, як це відбувається зараз у Шамі. Вони проявляли терпіння у своєму руху, доки Аллах не надав їм допомогу у виді ансарів із Сонцесяйної Медини — столиці першої Ісламської Держави. Вони не повертали назад и не впадали у відчай до самої перемоги, тому що Аллах дає перемогу, і Він же посилає випробування на шляху до неї для того, щоб відокремити благе від поганого і щоб зірвались маски з лицемірів. Навіть якщо перші революції зазнали поразки, то ця благородна революція не паде. Ми просимо Аллаха Всевишнього надати допомогу цій релігії та її носіям , надати допомогу революції благословенного Шама та діяльності по встановленню Халіфату за методом пророцтва — держави істини, у якій утвердився Іслам та у якому буде вестись правління по Шаріату, ниспосланому Аллахом Всевишнім. Візьмемось же однієї рукою за руку революції, а другою — за руку Умми та вирушимо назустріч до перемоги , яка вже так близька! Сказав Аллах Всевишній:

وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا يَضُرُّكُمْ كَيْدُهُمْ شَيْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ مُحِيطٌ

«Але якщо ви будете терплячі та богобоязливі, то їх підступи не завдадуть вам ніякої шкоди . Воістину, Аллах охоплює усе, що вони коять» (3:120).

Спеціально для Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір
Гадату Мухаммад Хамді — Судан
18 Джумада ас-сані 1438 р.х.
17.03.2017 р.