Халіфат — це ясний проект Хізб ут-Тахрір

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

Черговий,п’ятничний випуск (27.10.2017) еміратівської газети «Al Ittihad» був ознаменований нападками на Іслам та концепцію Халіфату.

Свою зарозумілість на сторінках цієї газет проявив Мухаммад ульд аль-Мона, зачіпаючи книгу доктора Фарука Хамада (релігійного радника у дивані Мухаммада ібн Зайда) під назвою: «Концепція ісламського Халіфату — суперечки навколо цієї моделі між минулим та сьогоденням».

Наприкінці своєї статті автор пише:

«Таким чином, Халіфат, у сенсі управління та способі його ведення, у сенсі держави, її структур та юрисдикції, а також її відносин з суспільством та індивідами — як і раніше лише позахмарна ідея сучасних ісламських політичних течій, оскільки у них немає чіткого проекту та зрілого дискурсу».

Можливо той, хто прочитав це, дійде висновку, що автор статті детально вивчив усі сучасні ісламські політичні течії і не знайшов того, що варто згадати, а потім написав цю статтю. Проте щирі читачі знають ту істину, про яку не знає ані автор статті, ані релігійний радник у дивані Мухаммада ібн Зайда, або знають, проте намагаються ввести людей в оману.

Чесний читач, який шукає правду, знає, що Хізб ут-Тахрір прийняв проект Халіфату більше шістдесяти років назад та детально описав його. Так явилась істина для кожного, хто усвідомлює. І усе це було підкріплено вагомими шаріатськими доказами. Щоб переконатись у правдивості цих слів, досить прочитати книги «Система правління в Ісламі», «Ісламська особистість», частина II, «Ісламська Держава», «Держапарати Халіфату у правлінні та адміністрації».

Хізб ут-Тахрір роз’яснив великий ісламський проект Халіфату у багатьох своїх працях та у сотнях, навіть тисячах публікацій, виданих у більше ніж сорока країнах світу. Інформаційні офіси партії та її офіційні представники заполонили горизонти так, що проект Хізба став проектом усієї Ісламської Уми. Саме це турбує правителів мусульманських країн, а також їх хазяїв на Заході. Тому вони спустили з ланцюга «вчених», журналістів та письменників для боротьби з цим проектом. Наші слова — це не фантастичні припущення. Можливо, автор статті та релігійний радник не чули про конференцію в Індонезії 21 липня 2009 року, у якій взяли участь більше семи тисяч мусульманських вчених із Індонезії, Єгипту, Сирії, Палестини, Лівану, Ємену, Пакистану, Індії, Бангладеш, Східного та Західного Туркестану, Туреччини, Алжиру. Судану, Британії та інших країн, як і біля десяти тисяч людей, які в один голос заявили, що проектом Умми є проект Хізба — Халіфат.

Хізб ут-Тахрір роз’яснив, що форма правління в Ісламі відрізняється від решти усіх форм, відомих у світі, будь то в основі, ідеях, концепціях, критеріях і законах, за допомогою яких вирішуються справи,або у конституції та положеннях, за допомогою яких вона втілюється, або у формі, у якій втілюється Ісламська Держава. Ісламська система не є монархічною і не визнає монархію. Вона не схожа на імперську систему, згідно якій центр імперії має перевагу над рештою усіх територій. Вона — не федеративна система, згідно якій федерації мають автономію, але у загальних положеннях керуються центром. Це — не республіканська президентська або парламентська система, як і не демократична, в якій законодавство належить народу і народ дозволяє та забороняє, визначає хороше або погане. Система Ісламу — це Халіфт, а його апарати відрізняються від апаратів усіх інших систем, навіть якщо вони і схожі у деяких аспектах.

Окрім цього, Хізб ут-Тахрір детально роз’яснив держапарати Халіфату. З ясним баченням та зрілим дискурсом. Хізб вивів із шаріатських доказів те, як встановлюється халіф, обов’язковість підкорення йому, а також визначив його повноваження. Усе, що пов’язано з халіфом, не залишилось без уваги, і Хізб роз’яснив кожну деталь, приводячи правильні шаріатській докази шляхом правильного іджтіхаду. Хізб не залишив осторонь навіть титули халіфа, якими він називається, і докази на них, роз’яснив його основні та переважні умови, як і описав процедуру встановлення халіфа і багато іншого.

Хізб ут-Тахрір детально дослідив та вивів із доказів держапарати Халіфату у правлінні та адміністрації, визначивши тринадцять апаратів: халіф, муавін ат-тафвід, муавін ат-танфіз, валій, амір джихаду (армія), внутрішня безпека, зовнішні відносини, промисловість, судочинство, адміністративний апарат (інтереси людей), Байт уль-Маль, ЗМІ, Маджліс уль-Умма (Шура та звіт). Хізб роз’яснив кожен апарат окремо, приводячи шаріатській докази та описавши процес їх виведення. Він роз’яснив їх визначення та повноваження так, що після вивчення його праць не залишається питань, сумнівів та звинувачень. Ми закликаємо кожного читача частіше звертатись до книг та публікацій Хізб ут-Тахрір, розташованим на різноманітних сайтах.

У роз’ясненні проекту Умми — Халіфату — Хізб досяг великих височин та максимального ступеню роз’яснюючи усе це у своїх книгах, публікаціях, конференціях, лекціях, газетах, радіоканалах, офіційних сайтах, інформаційних офісах та його відгалуженнях. Це і є безпрецедентна зрілість ідеї халіфату, що не потребує підтвердження для того, хто шукає істину, чиї очі не покриті пеленою, чиє серце не заклопотано цим життям та його насолодами. Через деякий час Умма побачить, як цей проект застосовується у реальному житті. Вже зовсім скоро Умма побачить допомогу від Аллаха через групу, яка стоїть на істині та закликає до неї і яка присвятила себе цій релігії.

Газета «Ар-Рая»
Халіфа Мухаммад, Йорданія
19 Сафара 1439р.х.
08.11.2017 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая