Наші правителі — чужорідні елементи в тілі Умми

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

بسم الله الرحمن الرحيم

В «Вікіпедії» говориться: «Чужорідне тіло — будь-який чужорідний предмет, який потрапив всередину організму». Знаючі люди і вчені стверджують про необхідність видалення чужорідних тіл із організму.

Коли пил чи уламок потрапляють в око, лікарі квапляться їх негайно видалити. Якщо дитина проковтнула монету або щось подібне, її негайно доставляють у лікарню, щоб видалити предмет і усунути наслідки цієї пригоди. Якщо булавка для хіджабу потрапить у горло жінки або куля потрапляє в людське тіло, спеціальні органи реагують на пригоду і стежать за ситуацією, поки чужорідне тіло не буде видалено і не будуть усунуті негативні наслідки цієї пригоди. Коли на зачинений захід являється сторонній чоловік без запрошення, на нього дивляться як на незваного гостя, і він, якщо так правильно буде сказати, є «чужорідним тілом». Не було такого, щоб чужорідне тіло, потрапляючи в організм здорового чи хворого чоловіка, приносило користь, за винятком тієї ситуації, коли мова йде про перевірений препарат чи схвалену після широких медичних обстежень вакцину.

Всевишній Аллах в благородному Корані говорить:

أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ تَوَلَّوْا قَوْماً غَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِم مَّا هُم مِّنكُمْ وَلَا مِنْهُمْ وَيَحْلِفُونَ عَلَى الْكَذِبِ وَهُمْ يَعْلَمُونَ

«Хіба ти не бачив тих, які дружать з людьми, на яких розгнівався Аллах? Вони не відносяться ані до вас, ані до них. Вони дають завідомо брехливі клятви» (58:14).

Катада сказав: «Вони — лицеміри, ті, хто послідували за євреями, вони не із вас і не із них», — і говорить: «Лицеміри не із числа євреїв і не із числа мусульман, вони коливаються між ними, вони передавали євреям новини мусульман».

Сказали Мукатіль і ас-Садій: «Цей аят ниспосланий у відношенні двох лицемірів — Абдуллаха ібн Убайя і Абдуллаха ібн Набталя; один із них сидів з Пророком ﷺ, а потім доносив усе євреям. Пророк ﷺ, перебуваючи в одній із своїх кімнат, сказав, що зараз увійде чоловік, серце якого — черстве, а погляд — як у шайтана, і увійшов Абдуллах ібн Набталь, він був темношкірим і низького зросту, з рідкою бородою. Пророк ﷺ спитав його: «За що ти і твої приспішники мене поносите?». Той поклявся Аллахом, що не робив цього. Тоді Пророк ﷺ сказав йому: «Ти робив це!». Абдуллах ібн Набталь пішов і повернувся зі своїми прибічниками, і вони поклялись Аллахом, що не поносили його, і тоді Аллах ниспослав цей аят».

Це вказує на те, що тіло Ісламської Умми — чисте і однорідне, і воно не приймає ніяких чужорідних елементів. І якщо трапляються непередбачені обставини, і яке-небудь чужорідне тіло проникне в її чистий і однорідний організм, Умма квапиться видалити це чужорідне тіло, витіснити його і знищити. Лицеміри — це чужорідне тіло в організмі Ісламської Умми, вони становлять велику небезпеку для неї, і саме тому Аллах попередив нас про їх небезпеку у багатьох місцях Священного Корану і оповістив про болісне покарання для лицемірів:

بَشِّرِ الْمُنَافِقِينَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَاباً أَلِيماً

«Обрадуй звісткою про болісне покарання» (4:138).

Аллах застеріг нас щодо дружби з ними:

لَوْ خَرَجُواْ فِيكُم مَّا زَادُوكُمْ إِلَّا خَبَالاً وَلَأَوْضَعُواْ خِلَالَكُمْ يَبْغُونَكُمُ الْفِتْنَةَ وَفِيكُمْ سَمَّاعُونَ لَهُمْ وَاللَّهُ عَلِيمٌ بِالظَّالِمِينَ

«Якщо б вони виступили в похід разом з вами, то не прибавили б вам нічого, окрім безладу, квапливо ходили б між вами і сіяли б між вами смуту. Серед вас знайдуться такі, які будуть прислухатись до них. Аллах знає беззаконників» (9:47).

В тіло Умми проникли чужорідні предмети — приховані вороги. Шаріат і беззаперечні докази показали, що найбільш небезпечні чужорідні предмети, які проникли в тіло Умми за останнє сторіччя — це злощасні правителі. Це трапилось після руйнування Османського Халіфату через підсилену політичну ситуацію в країні, економічні умови, що погіршувались, і напружену атмосферу всередині держави. Наслідками стали розкол мусульманських земель на національні і ущербні держави. Невірні колонізатори привели до влади в кожному шматочку ісламських земель, який відвалився, свого агента-правителя, якому ніхто із народу не давав клятви на вірність. До того ж, ці правителі не правлять тим, що ниспослав Аллах, тому вони та їх групи подібні чужорідним тілам в організмі Ісламської Умми, які турбують її, руйнуються і завдають болю.

Іслам приписав, щоб акида, закон, Умма і держава залишались чистими, без яких-небудь домішок, і зобов’язав нас стежити за відсутністю чинника лицемірства, щоб держава ґрунтувалась на Книзі Аллаха, Сунні, Іджмі (одностайна думка сподвижників) і Киясі (судження по аналогії) з шаріатським іллятом (мотив). Держава, в якій не буде нічого із капіталізму, соціалізму, патріотизму і націоналізму, а її конституція і закони будуть чисто ісламськими. Держава, яка не допустить іншого закону окрім ісламського, економіка якої буде заснована на шаріатських законах, де примноження багатства і його розподіл буде відбуватись без лихварства або яких-небудь інших неправомірних махінацій капіталістичної або будь-якої іншої системи економік. Держава, в якій соціальне життя буде чистим, незаплямованим змішуванням статей, розпустою, нерозважністю, де оберігаються честь і гідність, зберігається родовід, а про моральні злочини навіть не чути.

Такою же вона повинна бути в своїй політиці, турботі про людей, одязі, питві і в усіх сферах життя, а також в своїх цінностях, мечетях і святинях. Хочемо нагадати відносно мечетей цієї держави, що мечеть аль-Акса в Єрусалимі піддалась іудаїзації, тимчасовому і просторовому розділенню, як це було зроблено і з мечеттю Ібрагіма в Хевроні (аль-Халіль). В межах судового прецеденту, уперше після окупації благословенної мечеті аль-Акса, суд, пов’язаний з єврейським утворенням, виніс рішення, яке дозволяє євреям робити в ній безмовні молитви, що представляє собою акт волаючої агресії проти аль-Акси і явне проголошення війни, яка переростає із порожніх політичних суперечок і уявної турботливої опіки в агресію проти релігії і святинь. І це відкриває двері для «чужорідних тіл» із стада аборигенів і незваних гостей скоювати нові нападки і вторгнення, оскверняючи це чисте і святе місце.

О, армії мусульман! Крики про допомогу мечеті аль-Акса стають усе гучніше і гучніше, і якщо вони пронизали і ваш слух і спонукали вашу мужність, то покваптесь на допомогу аль-Аксі. Вирушайте за нею завойовниками і визволителями, і будьте як Умар, Мутасім і Салахуддін, які звільнили її від оков злочинців, і не зупиняйтесь на цьому!

На долю нашої Умми випало багато страждань, несправедливості, жорстокості і позбавлень. Її тіло поранено слідами чужорідних тіл, які спотворили її, роз’їли її кістки і стрясли її від голови до п’ят. Настав час визначити, хто свої, а хто чужі, хто хазяїн дома, а хто непрошений гість. І закупорити щілини, через які проникають чужорідні елементи в тіло Умми, роблячи його хворим і дряблим. Найнебезпечніші із цих чужорідних тіл — це злобні правителі, які зупинили ріст нашої Умми і зробили її відсталою. Вони відкрили двері чужинцям, які спотворили її до такої міри, що тепер ніхто не може її впізнати.

Так давайте поквапимось до серйозної діяльності,яка приведе до видаленню цих чужорідних елементів, щоб тіло Ісламської Умми одужало і повернулось до своєї попередньої епохи часів Першого Праведного Халіфату, який був утворений присягою на вірність і підкорення правлінню по Книзі Аллаха і Сунні Його Пророка ﷺ, і повернулось до епохи добра, джихаду, завоювань і підкорення Аллаху і Його Посланцю ﷺ, де правитель не є чужорідним тілом для Умми. І поквапимось зробити це з тими, хто сумлінно працює над встановленням Другого Праведного Халіфату мусульман за методом пророцтва, адже в ньому є велич як в цьому, так і в Наступному світі. Його появу обіцяв Всевишній Аллах і передвіщав Посланець Аллаха ﷺ.

 

Газета «Ар-Рая»
Шейх Ісам Аміра
Палестина
27.10.2021

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая