Мечеть аль-Акса і проект євреїзації. Що є ваджибом для мусульман?! 4 ч.

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

В попередній частині ми говорили про складний етап в історії Умми, тобто про етап вторгнення хрестоносців в мусульманські країни, зокрема — в Шам, і про захоплення благословенної мечеті аль-Акса.

Після окупації аль-Акси більше дев’яноста років в мечеті не лунав азан і не робились намази, а мусульмани решти регіонів світу не могли вирушити до Аль-Акси. Таким чином, хукм про відвідування мечеті аль-Акса не міг виконуватись дуже тривалий час. У цій частині ми обговоримо найбільш важливі уроки цього етапу в історії Умми у цілому, і в історії благословенної мечеті аль-Акса — зокрема. Адже історичні події служать великим уроком для майбутніх поколінь, особливо зараз, коли ми живемо на новому етапі окупації з боку нащадків тих, кого Аллах перетворив на мавп і свиней. Сьогоднішня окупація аль-Акси є продовженням тієї темної епохи часів навали хрестоносців.

Урок перший: домагання і підступність європейців у відношенні аль-Акси не припинялись на протязі усієї історії Умми, більше того, це продовжується і в наші дні. Так у часи Хрестових походів були організовані цілеспрямовані військові кампанії проти аль-Акси і її благословенної землі. На протязі двох сторіч відбулось дев’ять військових кампаній проти аль-Акси, і причина цього полягала в тому, що ця мечеть аль-Акса та її околиці є частиною акиди Умми.

Тому Хрестові походи були цілеспрямованим проявом злоби і агресії проти Ісламу, його обрядових місць і ритуалів. Адже коли хрестоносці окупували аль-Аксу, то заборонили проводити в мечеті намази, хоча до цього мусульмани нікому із християн не забороняли свої обряди в церквах. Причина цього полягала в тому, що мусульмани дотримувались договору, укладеного між Умаром ібн аль-Хаттабом і християнами аль-Кудса. У цьому є урок для Умми, що змови і підступи з боку християн у відношенні аль-Акси не припиняться, більше того, вони будуть здійснюватись через міжнародні організації і союзи, як і через так звані «мирні» угоди.

Урок другий: сум по аль-Аксі, вихований Посланцем ﷺ, служив спонукальним мотивом для завоювання Шаму в епоху праведних сподвижників. Любов до аль-Акси і обов’язок звільнити її витікають із акиди Умми, і це є мотивом і рушійною силою для єдності Умми і безперервної, невпинної діяльності по звільненню аль-Акси із лап невір’я. У минулому джихад не вщухав на протязі усього періоду окупації з боку хрестоносців, і тільки після вирішальної битви при Хаттіні в землях Палестини аль-Акса була звільнена! Сьогодні мотивом звільнення аль-Акси так само повинні служити акида і іман, а не національний, патріотичний або популістський мотиви ; адже усі вони з тріском провалились, так і не звільнивши аль-Аксу та її околиці. Тому аль-Аксу зможуть звільнити лише ті чоловіки, які уклали з Аллахом заповіт про щирість і правдивість, як це зробили Нур ад-Діна Зангі, Бейбарс I і Салах ад-Дін.

Урок третій: полягає в природі і особливостях Умми, а саме — в тому, що вона — благородна нація, вона подібна чудовому дереву, коріння якого міцне, а гілки сходять до небу. Воно плодоносить кожну мить з дозволу свого Господа:

أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ ‎٢٤ تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا ۗ وَيَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ‏

«Хіба ти не бачиш, як Аллах наводить притчі? Чудове слово подібне чудовому дереву, коріння якого міцні, а гілки сходять до небу. Воно плодоносить кожну мить з дозволу свого Господа. Аллах наводить притчі людям притчі, — можливо вони пом’януть назидання» (14;24,25).

Також вчені спричинили великий і позитивний вплив на повернення Умми як єдиного цілого в одній державі і від керівництвом одного чоловіка. Так початкове об’єднання, після розбрату і чвар, відбулось під час правління династії Зангідів. Благочестиві вчені невпинно вели діяльність в переконанні Умми та її лідерів, що святині, міста і люди повинні бути звільнені від хрестоносців. Посланець Аллаха ﷺ сказав:

وَإِنَّ الْعُلَمَاءَ وَرَثَةُ الْأَنْبِيَاءِ وَإِنَّ الْأَنْبِيَاءَ لَمْ يُوَرِّثُوا دِينَارًا وَلَا دِرْهَمًا وَإِنَّمَا وَرَّثُوا الْعِلْمَ فَمَنْ أَخَذَهُ أَخَذَ بِحَظٍّ وَافِرٍ

«Вчені — спадкоємці пророків, а пророки не залишають у спадок ані динарів, ані дирхмів. Вони залишають у спадок лише знання, тому той, хто набув його, набув великий прожиток» (Ібн Хіббан в своєму «Сахіх»). Великі лідери, такі як Нур ад-Діна Зангі і Салах ад-Дін, були близькі до подібних вчених на протязі усього періоду джихаду. Хоча в той час були і ті із правителів, хто проявив у справі звільнення аль-Акси недбалість. Таке положення речей у минулому є більше аніж наочним уроком для сучасних вчених. Особливо коли проти мечеті аль-Акса з боку мусульманських правителів робляться підступи і плетуться інтриги. Це урок для вчених, щоб вони знов об’єднали Умму у якості її першого кроку на шляху відновлення колишньої величі Умми і звільнення її святинь.

Урок четвертий: на протязі усієї історії Умми не було такого, щоб невірні дотримувались своїх зобов’язань, а Умма була б в безпеці від них. Більше того, про це нам повідомив Аллах:

لَا يَرْقُبُونَ فِي مُؤْمِنٍ إِلّاً وَلَا ذِمَّةً وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُعْتَدُونَ

«Вони не дотримуються по відношенню до віруючих ані родинних, ані договірних зобов’язань. Вони — злочинці!» (9:10).

Абу Мухаммад аль-Багаві в своєму у тафсірі писав: «Ворожнеча многобожників — це така ворожнеча, яка зачіпає кожного віруючого. Тобто, многобожники не дотримуються:

— завітів, що забороняють зрадництво;

— родства, що вимагає прихильності;

— обов’язків, що вимагають виконання».

Невірні порушували договори з Уммою на протязі усієї історії: хрестоносці в Едессі, Мааррет-ен-Нууман, аль-Кудсі; монголи в Бухарі і Самарканді. Сьогодні вони так само не дотримуються міжнародних договорів і обіцянок, даних мусульманам, особливо коли мова йде про нащадків тих, кого Аллах перетворив на мав і свиней. Це — урок для мусульман, яки показує їх незахищеність від підступів невірних у відношенні Ісламу, крові і честі мусульман. Мова Всемогутнього Аллаха правдивіше усіх міжнародних договорів і угод. Аллах вказує на необхідність використовувати військові дії і вести боротьбу за звільнення земель мусульман, які були окуповані. Аллах говорить:

فَإِمَّا تَثْقَفَنَّهُمْ فِي الْحَرْبِ فَشَرِّدْ بِهِم مَّنْ خَلْفَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ

«Якщо ти зустрінешся з ними в битві, то покарай їх суворо, щоб розсіяти тих, хто позаду них, — можливо, вони пом’януть назидання» (8:57).

Урок п’ятий: невірні вважають, що вони єдині, але серця їх роз’єднані, хоча вони і об’єднались в боротьбі проти Умми. Це положення було очевидно в християнах Східної і Західної церков. Так, вони виступили єдиним фронтом в боротьбі з Уммою, але ж до цього на протязі тривалого періоду вони вбивали один одного. В цьому також міститься урок для Умми, що іудеї і християни, незважаючи на їх запеклу ворожнечу між собою, у випадку боротьби з Ісламом виступають єдиним фронтом, а також що Америка і країни Європи, незважаючи на їх ворожнечу, так само виступають одним і єдиним фронтом в боротьбі з Уммою. Тому немає ніякої різниці між невірними, коли мова заходить про ненависть у відношенні Ісламу і мусульман і про боротьбу проти них.

Це найбільш яскраві уроки із період Хрестових походів проти Умми і благословенної мечеті аль-Акса. Істина полягає в тому, що домагання хрестоносців проти Ісламу і мечеті аль-Акса не закінчились, адже в наші дні із їх черева на світ з’явився новий хрестоносець : світовий сіонізм. В наступній частині ми поговоримо про відновлення хрестових кампаній у сучасну епоху під новими іменами і назвами під затишком злочинної міжнародної системи, які з’явилась після Другої світової війни.

В наступній частині, з дозволу Аллаха, ми поговоримо про західні і сіоністські змови проти Палестини під час британського мандату.

 

Газета «Ар-Рая»
Хамд Табіб
Єрусалим
2 Джумада ас-сані 1443 р.х.
05.01.2022 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая

Головне меню