Протести мусульман в Бангладеш проти несправедливості привели до відставки прем’єр-міністра Хасіни Вазед

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

Армія Бангладеш була вимушена об’явити про відставку Шейхи Хасіни після масштабних протестів, які охопили основні міста країни. В результаті зіткнень, викликаних жорстокими репресіями прибічників Хасіни, загинуло багато людей.

Проте, стикнувшись зі зростаючою хвилею протестів, Хасіна та її прибічники не змогли утримати владу, що вимусило армію об’явити про відставку диктатора і забезпечити її втечу до Індії. Щоб врятувати режим, зберегти контроль над армією і запобігти революції, глибинна держава поквапилась сформувати перехідний уряд. Це було зроблено також для того, щоб завадити будь-яким зовнішнім силам, особливо США, скористатись ситуацією, а також не допустити встановлення істинної системи, заснованої на Ісламі. В цій ситуації глибинною державою був висунутий кандидат Мухаммад Юнус, і ця пропозиція була запроваджена серед лідерів протестуючих, щоб вони самі, зі свого боку, почали вимагати призначення Юнуса головою уряду. Це повинно було виглядати як народна вимога з боку лідерів студентського руху, тим більше, що Юнус був відомий як борець з корупцією, лауреат Нобелевської премії світу і "захисник бідних ". Його економічні теорії, які він подає зі співчуттям до бідних, нагадують капіталістичний підхід, подібний підходу таких лідерів, як Махатхир Мохамад в Малайзії. Юнус зі свого боку поквапився прийняти пост голови перехідного уряду в Бангладеш.

Тиранша Хасіна виросла і виховувалась під опікою англійців та їх агентів в Індії. Вона родом із родини, яка служила інтересам, донька Муджибура Рахмана — агента Британії і лідера сепаратистів, який очолював рух за відокремлення Бангладеш від Пакистану в 1971 році за підтримкою Індії. Хасіна уперше прийшла до влади через вибори 1996 року, але втратила пост прем’єр-міністра в 2001 році, уступивши його своїй тодішній суперниці (раніше союзниці) Халеді Зія із Бенгальської націоналістичній партії. Потім вона повернулась до влади в 2009 році після виборів, за проведенням яких стежив її тимчасовий уряд, і залишалась при владі протягом п’яти строків поспіль, останній із яких почався після виборів 2024 року.

У народу Бангладеш була тисяча причин скинути Хасіну. Під час її правління процвітали різні форми корупції і лих. Хасіна правила залізною рукою, і, оскільки вона правила не по законам Аллаха, невірна система, яку вона запровадила, породила багато проблем і лих, таких як корупцію серед чиновників і повсюдне кумівство на користь членів своєї партії, які займались залякуванням населення, подібно шебіхі Башара Асада, яка устрашала людей в свій час. В період диктаторського правління Хасіни панували репресії, викрадення і вбивства усіх її опонентів. Яскравим прикладом цього є бійня, влаштована її силами безпеки 25 лютого 2009 року за участю індійських спецслужб. Під час її правління поширились випадки насильницьких зникнень і позасудових страт, здійснюваних силами безпеки Бангладеш. Її в’язниці почали нагадувати камери тортур ката Башара в Шамі. Бідність і безробіття також процвітали, незважаючи на багатство і природні ресурси країни. Окрім цього, Хасіна була вірною Заходу та Індії, дозволяючи їм безкінечно втручатись до внутрішніх справ країни. Останньою краплею, яка викликала протести, стало виділення 30% державних посад членам родин учасників війни за незалежність від Пакистану.

Ситуація з революцією в Бангладеш нагадує революції Арабської весни. Хоча це і благословенна революція з законними вимогами, проте у неї досі немає чітко визначеної цілі, а також неясний альтернативний шлях і проект змін. Їй не вистачає проекту, який вивів би країну із залежності від Заходу, сприяв би її відродженню і підніс би її до рівня провідних держав світу.

Незважаючи на наявність партії Хізб ут-Тахрір, яка пропонує альтернативний ідеологічний проект, здатний принести істинні зміни і відродження, які вдовольняють як мешканців землі, так і небес, Захід та його маріонетки в країні не дозволять їй очолити проект змін і безперешкодно представити свій проект різним прошаркам суспільства, включаючи вчених і людей, володіючих владою. Тому партії необхідно працювати над тим, щоб відняти владу у узурпаторів із глибинної держави, управляємої колоніальними невірними — Великобританією і США разом з Індією. Для тих, хто працює заради звеличення слова Аллаха із партії Хізб ут-Тахрір, разом з відданими справі жителями Бангладеш, включаючи вчених, активістів, студенів, політиків і журналістів, необхідно вимагати від володарів сили із армійських офіцерів надати підтримку Хізбу. Партія більш гідна управляти країною згідно з законами Аллаха, будучи політично усвідомленою, вона відсіче щупальця Заходу, який руйнує країну і народ і їх місцевих і регіональних агентів. Зміна тирана на економіста, навіть якщо він не корумпований, недостатня. Необхідно змінити систему в основі - конституцію, закони і політичне оточення, повністю залежну від іноземних агентів. Без такого радикального і всеохоплюючого перетворення тиранія вийде через двері, але увійде знов через вікно, як це трапилось в країнах Арабської весни!

І, нарешті, незважаючи на те, що агенти англійців — більшість політичної еліти і глибинної держави в країні — прагнуть зберегти залежність режиму від Британії, Америка не упустить можливості переманити лідерів режиму на свій бік. Проте вона, як і англійці, зацікавлена в тому, щоб режим залишався світським і залежним від західних сил, а не незалежним і керованим Ісламом. Це і є виклик, з яким стикаються віддані справі члени Хізб ут-Тахрір та інші. Ми гостро потребуємо допомоги Аллаха для партії, щоб вона змогла донести свій заклик і альтернативний ідеологічний проект до усіх людей в країні, особливо до революціонерів і тих, хто володіє владою і впливом, щоб вони надали підтримку партії. Останні події, як і майбутні дні, дають надію на краще, з дозволу Аллаха. Люди радіють падінню тирана, вони подолали страх і перебувають в положенні пошуку альтернативи. Молимо Аллаха, щоб Халіфат за методом пророцтва став тією альтернативою, яка принесе радість нашому народу в Бангладеш.

وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْراً

«Тому, хто уповає на Аллаха, досить Його. Аллах доводить до кінця Свою справу. Аллах встановив міру для кожної речі» (65:3).

 

Газета «Ар-Рая»
Білял Аль-Мухаджир
14.08.2024р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая