У політичний центр входять ті, хто стежить за новинами, діями і подіями, щоб надати відносно них свої погляди і проявляти турботу про справи людей згідно цим поглядам. Іншими словами,це оточення політиків , чи є вони правителями чи ні, оскільки вони живуть цим оточенням і безпосередньо зайняті політичними справами.
[…]
Ми маємо на увазі політичний центр, в який можна увійти , живучи серед тих, хто зайнятий політичними справами. І тут мова не йде лише про коло правителів. Іншими словами, політичний центр, який ми маємо на увазі, відкритий перед кожною людиною, і він не схожий на той політичний центр, який зачинений для людей.
Сьогодні ісламський політичний центр відсутній у силу відсутності країн, що управляються ісламськими ідеями. Але лише поглянувши на історію Ісламу, особливо у період першого сторіччя, можна помітити, що ісламський політичний центр існував, оскільки управління над мусульманами здійснювалось згідно ісламським поглядам. Особливо це помітно у ті роки, коли ісламська система правління запроваджувалась згідно розумінню намісників Пророка ﷺ, які успадкували справжній Халіфат і були справжніми халіфами, а не просто правителями.
Ісламська Держава знов буде встановлена, і це лише питання часу. Тому ті, хто працює над встановленням ісламського правління, спочатку повинні зрозуміти, яким повинен бути політичний центр, а потім працювати над його створенням, щоб у майбутньому не втратити його, як до того мусульмани втратили ісламську систему правління.
[…]
Перший крок на шляху створення ісламського політичного центру — це поява тих, хто стежить за політичними новинами, діями чи подіями в усьому світі, намагаючись усвідомити їх, а потім проявляти турботу про справи людей, виходячи із токи зору Ісламу. Коли з’являться люди з такими якостями , це буде означати , що зроблений перший крок у створенні ісламського політичного центру, будь то при наявності Ісламської Держави чи у його відсутності. Насправді, питання не пов’язано з наявністю чи відсутністю держави , а пов’язане лише зі створенням політичного центру , навіть якщо наявність такого центру допоможе у створенні держави. Проте наявність держави вимагає наявності також і політичного центру, тому що необхідно стежити за політичними новинами , щоб використовувати ці знання у турботі про справи людей згідно з ісламськими ідеями.
Безумовно, мета простежування і аналізу новин полягає у тому, щоб передати свою думку людям. Тому той, хто не стежить за новинами , не може бути політиком і, отож. не може працювати над створенням політичного центру.
[…]
Щоб стати політиком і працювати над створенням політичного центру чи вести діяльність у цьому центрі, необхідні чотири умови:
1) простежувати політичні новини;
2) аналізувати ці новини;
3) надавати людям свою думку відносно новин;
4) ця думка повинна витікати із певного світогляду.
До тих пір, поки не будуть виконані усі чотири умови, ісламський політичний центр не буде існувати , як і не буде можливим працювати у цьому центрі. Якщо простеження політичних новин — це початок першого кроку, тоді політична свідомість, або, інакше кажучи, надання своєї думки, яка витікає із певного світогляду, — це завершення першого кроку.
[…]
Із книги «Політичні погляди Хізб ут-Тахрір»
Огляд новин «Ар-Рая»
12.02.2020