Розглядаючи питання виконання наказів і відсторонення від заборон, неминуче стикаєшся з розглядом питання необхідності пізнання того, що є схвалюване і що є засуджуване.
Статті
Статті
Кожен мусульманин повинен (фард-айн) знати закони, пов’язані з його справами
Мукалляф (той, хто досяг зрілості по Ісламу), який перебуває у здоровому глузді, повинен знати із релігії те, що стосується його справ, оскільки Аллах наказав кожному мусульманину організовувати своє життя згідно Його наказам і заборонам.
Перевага одних фардів над іншими
З самого початку фарди-айн мають перевагу у Шаріаті над рештою усього іншого. Мусульманин, якщо є можливість, повинен виконувати усі фарди-айн та усі фарди-кіфая. Але якщо трапляється так, що неможливо виконати фард-айн і фард-кіфая одночасно, тоді перевага знаходиться на стороні фарду-айн.
Утвердження Ісламу неможливе без встановлення Ісламської Держави
Дивно, що деякі намагаються утвердити Іслам, не стараючись встановити Ісламську Державу.
До чого приведуть переговори в Джідді між урядом Хаді і Південною перехідною радою
Британія усвідомила, що Хаді потрапив в американський полон Саудівської Аравії, де королівство спричиняє на нього тиск для реалізації свого порядку денного під прикриттям відновлення легітимності його уряду.
Плодотворний заклик
Заклик — це місія пророків і праведників, а також вірних синів Ісламської Умми. Він не ведеться як попало, а вимагає зусиль, щоб бути продуктивним наближаючим до бажаної мети. Щоб ця діяльність була плодотворною, необхідно визначити мету заклику.
Сіоністське утворення є окупантом ісламської землі. Не дозволено визнавати його, налагоджувати з ним відносини чи укладати з ним угоди
Розмова про сіоністське утворення з точки зору Шаріату є розмовою про винятковий випадок у міжнародних відносинах. Це утворення своїть в одному ряду з іншими невірними колонізаторськими державами на кшталт Америки, Росії, Британії, Франції, Індії та інших як по факту ворожа держава, яка окупувала ісламську землю.
Поняття «ідеологічна принциповість» у індивідуума, групи і держави ч. 1
Ідеологічна принциповість у індивідуума