Прес-релізи ЦІО

Хізб ут-Тахрір в гостях у шейха Хазім Абу Ісмаїл у мечеті Асад Ібн аль-Фарат з лекцією по ознайомленню з Хізб ут-Тахрір та його методом відновлення ісламського способу життя.

23 Джумада ас-Санія 1434 р.х. (03/05/2013р.) Аля-уд-Дін аз-Занаті, голова відділу по громадським зв’язкам Хізб ут-Тахрір у Єгипті, ознайомив прихожан мечеті Асад Ібн аль-Фарат з Хізб ут-Тахрір та його закликом. Разом з ним був професор Мухаммад Абдулькавій, представник засновників Хізб ут-Тахрір. Зустріч відбулася по запрошенню шейха Хазіма Абу Ісмаїла.

3 травня 2013 року Інформаційні агентства повідомили зі слів представника протестуючих у Самарра шейха Мухаммеда Таха аль-Хамдун, що координаційні комітети страйків на наступному тижні будуть розповсюджувати спеціальні анкети з 4-ма варіантами вибору у провінціях, де масово проходять протести. Нижче приводимо пояснення цих варіантів вибору:

 بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه ومن ولاه وبعد،
Хвала Аллаху, мир і благословення Аллаха Посланцю, його родині, його сподвижникам і тим, хто пішов за ним.
Народу Пакистану, народу чистої і благородної землі, яка була початково встановлена в ім'я Ісламу і мусульман...
Улемам, інтелігенції і політикам, до тих із їх числа, хто підтверджує свою щирість у своїй релігії і імані.

Правителям Пакистану, зокрема Зардарі, його банді і когорті, які оголили країну і її народ перед Америкою, її агентами і розвідкою...
Каяні і його когорті, як передали армію у слугування Америці в Афганістані і відвели війська від кордону з Індією, введучи їх у зону племен і Балуджистан...

New York Times в останньому номері за 29 квітня пише про те, що протягом більше 10 років купи американських доларів, запаковані у валізи, рюкзаки а іноді і в поліетиленові покупні пакети, передавались щомісячно адміністрації президенту Афганістану. Ці гроші використовувались для спричинення тиску на колишніх ватажків моджахедів та нинішніх демократів. Колишні та нинішні радники  афганського лідера говорять про мільйони доларів, які йшли від ЦРУ до адміністрації президента Хаміда Карзая. Халіл Роман, голова штабу Армії Афганістану у 2002-2005р.р. говорить: «Ми називали такі гроші «примарними»». Один із офіційних американських представників заявив: «США є головними прибічниками корупції в Афганістані». Численні звіти, що були оприлюднені в останні роки, кажуть про мільйони т.з. доларів, які називають «примарними грошима»», які були передані Іраном та іншими країнами, які зацікавлені у просуненні своїх інтересів, адміністрації президента Афганістану.   

Хізб ут-Тахрір вілаят Афганістану підкреслює, що ці «примарні гроші» стали найвищою ринковою ціною запроваджених тиранічних та маріонеткових лідерів Афганістану. Наявність подібних правителів має на меті захист інтересів їх американських хазяїв замість турботи про справи Умми. Коли вони не можуть забезпечити подібні інтереси, їх хазяї поривають з ними будь-які зв’язки та викидають  з ганьбою, подібно тому, що мало місце з Мушаррафом.

Газета Arman-i-Millie у номері за 29 квітня 2013р. оприлюднила доповідь про Хізб ут-Тахрір під заголовком «Терористи з числа молоді близькі до початку війни у Туркменістані та Узбекистані». У статті сказано: «Згідно з даними адміністрації, сотні молодих людей, а то й більше, з Туркменістану та Узбекистану, зібралися у таборі Хізб - аль-Іслямі у Північному Вазірістані, в очікуванні проходження спеціального диверсійного навчання і отримання навичок міської геріл'ї. Утримання цієї молоді здійснюється за рахунок узбекських відділень Хізб ут-Тахрір і Хізб аль-Іслямі. Стверджується, що вони вдадуться до військових дій за першої ж можливості”.

О середі 24.04.201, газети оприлюднили неочікувану новину, уряд «Братів мусульман» продовжили, ліцензували кабаре іще на три роки замість двох існуючих, для розвитку нічного туризму. Це після спроби Міністерства Туризму розвити нічний туризм на вулицях Каїру. Рішення було прийнято Міністерством Туризму після занепаду туризму у країні через ситуацію з безпекою на вулицях Каїру. Офіційна палата туристичних об’єктів при Міністерстві Туризму повідомила газеті «Сьомий день», що рішення міністерства про продовження ліцензії кабаре та алкогольних напоїв тільки для того, щоб ці місця продовжували працювати, і щоб підтримувати засоби до існування своїх працівників. Міністерство у справжній час полегшує володарям крамниць, приймаючи рішення на їх користь. Ці заклади були зачинені після революції у січні і досі, а правила передбачають анулювання ліцензії закладів , які не працюють протягом двох років поспіль, але міністерство у повній мірі оцінює положення, з якими стикаються володарі цих закладів! Особливо, на тлі зникнення туризму, побоюючись нестабільності.

Усуньте демократію, встановіть Халіфат
Чи є просування Каяні по службовій драбині черговим реваншем демократичної системи?

Для Хізб у-Тахрір не дивно те, що саме генерал Каяні, а не президент Зардарі зустрівся з президентом Афганістану Карзаєм під час Конференції НАТО у Брюсселі 24 квітня. Генерал Каяні є фактичним правителем Пакистану, що є “кращим реваншем” демократії, яка слугує для приховання того, що усі керма влади знаходяться саме у його руках. Окрім того, Каяні особисто зацікавлений у тому, щоб його американські хазяії змогли встановити постійну присутність у Афганістані, під прикриттям обмеженого або часткового виводу військ.  Тому він не міг довірити цю брудну роботу Зардарі.

Хізб ут-Тахрір є політичною партією, ідеологією якої є Іслам, і він частина всієї ісламської Умми. Його члени у Шамі — невід’ємна частина революції, і з нетерплячкою очікують керівництва Уммою і провалу ваших світських проектів, о професор Сара, а також встановлення держави Халіфат на землях Шаму!

У статті, оприлюдненій 04.21.2013 у лондонській газеті “Близький Схід” під заголовком “Чорні кішки у сирійській революції”, проф. Фаіз Сара пише: “...більш небезпечним у цій трансформації виявився зростаючий вплив політичних Ісламських груп, присутність яких була обмеженою або невидимою до революції, таких як...Хізб ут-Тахрір аль-Іслямі...і немає сумнівів, що застосування насилля загострилося поряд з ростом релігійного екстремізму і течій. Це ясно висловлює розумовий і політичний занепад на рівні суспільства з одного боку,і елітного рівню, а особливо політичної еліти”. Потім говорить: “Це збіглося з підйомом гасел релігійного характеру, і, як правило, це гасла груп, які не узгоджуються із загальним духом і революційними гаслами, і, можливо, найбільш відомі з цих гасел — гасло Ісламської держави і повернення Халіфату — обидва з яких не пов'язані з релігію сирійців, відомих своєю відкритістю і толерантністю у межах роботи над цілісністю держави. Ця справа не виходила на поверхню інтелектуального руху сирійського суспільства з моменту заснування сирійської держави у середині тридцятих років минулого сторіччя і в усі попередні етапи не переходила межі розмов з боку ісламістів...тахрірівців”.