«Ніс воду верблюд на горбу, а помирав від безводдя» (уривок із арабського вірша).
Те, про що розповідається у цьому уривку із вірша, ми спостерігали у Умми на протязі довгих років. І за увесь цей час мусульманам довелось принести багато жертв:
وَمَا نَقَمُواْ مِنۡهُمۡ إِلَّآ أَن يُؤۡمِنُواْ بِٱللَّهِ ٱلۡعَزِيزِ ٱلۡحَمِيدِ
«Вони мститися їм лише за те, що ті увірували в Аллаха Могутнього, Достохвального» (85:8).
Ці жертви приносились заради звільнення від гніту злочинних правителів, які прислужують капіталістичним та будь-яким відмінним від Ісламу принципам, що охопили світ своїм мороком.
Умма знайшла віддушину у благословенних землях Шаму, про які Посланець Аллаха ﷺ сказав:
أَلَا إِنَّ عُقْرَ دَارِ الْمُؤْمِنِينَ الشَّامُ
«Центр землі віруючих — Шам».
Саме тут спалахнула революція проти зарозумілого режиму, що коїв беззаконня на протязі довгих десятиріч руками служб безпеки і за допомогою військових. Революція виникла шляхом виходу мусульман із мечетей зі скандування гасел про швидке падіння режиму та встановленні правління Ісламу.
Оскільки сирійський режим є черговим оплотом Безбожного Заходу та Америки у мусульманському світі, то його задачею стало покінчити з цією революцією відповідно з відведеною йому роллю. Було утворено світське політичне керівництво з наявністю озброєних сил, які вимусили сісти за стіл переговорів зі злочинцями під наглядом інших злочинців, а кат виступив гарантом. З цієї причини революція була послаблена, понісши деякі втрати, почались падіння після злетів та поразки після перемог. Перемоги почали досягатись одним із двох способів: перший — у виді дару від Аллаха, незважаючи на наші гріхи, щоб ми усе ж таки замислились про послух Творцю; і другий — з подачі Америки!
Нібито паразити в організмі поширились брудні політичні гроші, зіткнення бригад між собою, «перемир’я», переговори, здача територій, населення та техніки і багато іншого. Усього цього можна було б уникнути, будь у революції непохитні стовпи, константи, яких дотримувались би на чолі свідомого політичного керівництва.
Дотримання цих стовпів є необхідністю, продиктовано Шаріатом. Революція вийшла проти сирійського режиму, щоб вирвати його з корінням (тобто з його інститутами, військовою системою службами безпеки) та привести замість цього іншу систему.
Таким чином, першим стовпом є скинення режиму з усіма його інститутами та службами; другим — позбавлення від впливу невірних держав та звільнення від підкорення цим державам та лояльним ним режимам. Ці режими не дозволять пасти асадівському режиму, який складає одну із їх ланок, оскільки тоді рухнуть усі підступи «батога» (сирійський режим, Росія, Іран зі своєю партією у Шамі та найманці) та «пряника» (Америка, Туреччина, Катар, Саудівська Аравія та інші, які брехливо заявили про свою дружбу).
Третім стовпом є встановлення Праведного Халіфату за методом пророцтва. Тому що революція виникла для скинення режиму, і вона врешті решт повинна надати альтернативу цьому режиму, який будується на секуляризмі. Адже інакше як можна сподіватись на допомогу Аллаха, не підкоряючись Йому:
إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ
«О ті, які увірували! Якщо ви допоможете Аллаху, то і Він допоможе вам і зміцнить ваші стопи» (47:7)?!
Ці три стовпи — їх повинна дотримуватись революція, не відступаючи від них ані на йоту. При усьому цьому повинно бути щире та свідоме політичне керівництво, щоб протистояти невіри та їх пособникам. У цього керівництва повинен бути проект, що витікає із Корану та Сунни.
Хізб ут-Тахрір — це путівник, який не обманює свій народ і висуває себе у якості свідомого керівництва, що викриває підступи та злі плани Заходу, володіючи при цьому детальним проектом, який вдовольнить Господа людства.
О жителі Шаму! Не уподібнюйтесь тому верблюду і знайте, що рішення — прямо перед вами. Ступайте до благодаті Аллаха і пам’ятайте, що Аллах:
وَٱللَّهُ غَالِبٌ عَلَىٰٓ أَمۡرِهِ
«Аллах владний вершити Свої справи» (12:21),
سَيَجۡعَلُ ٱللَّهُ بَعۡدَ عُسۡرٖ يُسۡرٗا
«Після тяготи Аллах створює полегшення» (65:7).
Амір Салім Абу Убайда
25.04.2018