Кампанія, присвячена поняттю «родина»: виклики і рішення Ісламу 2 ч.

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

Міжнародна кампанія, присвячена кризі родини, триває. Нагадаємо, що її організував жіночий відділ Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір.

Хвала Аллаху, ця кампанія з великою силою та імпульсом поширилась на різних континентах, і  ще не було подібного прецеденту. Кампанія проводиться на низці мов: арабській, англійській, турецькій, індонезійській, урду, німецькій. На цьому тижні була випущена величезна кількість статей, відео, відеозвернень, письмових повідомлень з усього світу: Близький Схід, Азія, Африка, Європа, Америка, Австралія і т.д. Ця кампанія присвячена родині, яка є життєвою артерією суспільства, основою його будови. Зокрема, кампанія зачепила проблему родини і надала їй рішення. Іншими словами, кампанія закликана діагностувати недуг і описати ефективні ліки, детально та глибоко розглянути сьогоднішню реальність навколо інституту родини і описати те, яким буде істинне положення речей у світлому майбутньому, якщо, звичайно, ми займемося зміненням невтішної реальності через повернення до Ісламу, його законам та законодавству.

Як ми вже говорили, кампанія буде складатись із трьох етапів.

Перший етап тривав вісім днів, на протязі яких було опубліковано багато статей наших сестер з усього світу. Ці статті стосувались основних чинників, що завдають шкоди інститути родини і гармонії родинного життя, у тому числі було згадано про роль ЗМІ та урядів у розпалені цієї кризи. Було:

— зачеплене положення мусульманської родини, а також небезпек, які впливають на її розпад, зокрема — розлучення. В останній час рівень розлучень з молодими дівчатами лише зростає, тому були зачеплені його причини і наслідки;

— розкрито те, як необхідно взаємодіяти з розлученням з точки зору Ісламу, а не з точки зору звичаїв та слів людей;

— роз’яснені причини небажання вступати у шлюб обох статей і те, як це відображається на індивідах та суспільствах, а також були озвучені рішення, які скасують ці причини.

У цій кампанії приділено велику увагу:

— капіталізму та його впливу на родинну кризу, будь то на Заході або у мусульманському світі;

— роли правлячих режимів у розбещенні інституту родини та його секуляризації;

— роз’ясненню ролі гнилого капіталізму у викривленні поняття «родина», у розбещенні родини, яке суперечить людському єству, загрожуючи її структурі і відведеній ролі.

Необхідно знати, що лібералізм (як одна із невід’ємних сторін капіталізму) став причиною малої кількості дітей у родині, більше того, призвів до культури, яка почала загрожувати повним зникненням інституту родини. Він завдав величезної шкоди родині у вигляді порушення родинних відносин. Наприклад, занепад родинних цінностей він організував через фемінізацію міграції та експлуатацію матерів, таким чином почавши грати пряму роль у сприянні по відмові від десятка мільйонів дітей та збільшенню розлучень. Він викликав зневагу до материнства, зменшивши важливість цієї ролі і звівши її до репродуктивності, нібито народження дітей — це рабство, через яке жінка вимушена бути матір’ю і запертою у чотирьох стінах домогосподаркою. Хоча бути хранителькою родинного вогнища — одна із головніших та важливіших задач жінки, після чого у неї немає необхідності у пошуках роботи, щоб прогодувати себе та своїх дітей, адже ця задача покладається на чоловіка.

Кампанія показала нам те, як секуляризм спаплюжив життя жінок, віддалив їх від початкової, природної ролі бути матір’ю. Як це спаплюжене розуміння призвело до того, що релігія відокремлена від життя, хоча це суперечить людському єству,особливо на тлі відсутності розуміння масштабів кризи, її причин та наслідків, а також розуміння правильної ролі чоловіків і жінок у родині. Кампанія відкинули причетність Ісламу і звинувачення на його адресу щодо проблеми з домашнім насильством у відношенні жінок і дітей, про що широко говорять у мусульманських країнах. Деякий час назад виникла думка, що причиною домашнього насильства став Іслам, проте було показано протилежне, що ця «чума» привнесена з Заходу.

Кампанія зачепила згубну роль ЗМІ. Адже сам вони поширюють цінності капіталізму, засновані на ліберальних свободах, де немає місця цінностям та моральності Ісламу. Це вони пропагують у різноманітних ток-шоу, передачах, кіноіндустрії (наприклад, Боллівуд) такого роду бруд з метою знищити мусульманську родину та суспільство. І немає різниці, будь то фільми єгипетські, сирійські, країн Перської затоки, турецькі, корейські, індійські і т.д., — в усіх присутня пропаганда гріха, згубні погляди і реклама згубного образу життя. Наприклад, в них широко пропагується змішування статей (іхтілят), зняття платка, безсоромність, п’янство, заборонені відносини, непослух батькам, егоїзм, занепад цінностей і т.д.

Також не варто забувати про роль електронних засобів зв’язку, як вони руйнівно впливають на родину, тому що їх використовують неправильно, через них відбувається прикрашання забороненого та гріховних відносин, ігноруючи наступне: «Що заборонено дивитись — заборонено і обговорювати».

Кампанія зачепила також одну із важливих причин руйнування та кризи родини: жіночі рухи, які поширюють деструктивні ідеї, такі як гендер, рівність статей, свободи. Ці ідеї атакують:

— соціальні закони Ісламу: опіку з боку чоловіка, багатоженство, ранній шлюб, змішування статей (іхтілят);

— шаріатській одяг жінок, відносячи його до особистих свобод, які, у свою чергу, не можуть виступати у якості критерію для моральності та релігії.

Ці ідеї супроводжувались місцевими та міжнародними конференціями, а насправді вони є змовою з метою зруйнувати родинні відносини у мусульманській родині.

Завдяки Аллаху та Його сприянню відбулось бездоганне просунення кампанії і на інших мовах, на сторінках «Facebook», у вигляді публікацій, повідомлень, відеозвернень, питань, коментарів, на сторінках «Twitter», особливо Twitter-шторм, який відбувся 06.10.2018, на офіційному сайті Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір.

Ми просимо Аллаха обдарувати нагородою тих хто взяв участь та сприяв у цій благословенній кампанії. З дозволу Аллаха, наступного разу ми зустрінемось з вами на другому етапі кампанії.

 

Газета «Ар-Рая»
Мусліма аш-Шамі (Умму Сухайб)
8 Сафара 1440 р.х.
17.10.2018 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая

Головне меню