Огляд новин газети «Ар-Рая» 24.06.2020

Огляд новин «Ар-Рая»
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Тільки Аллах володіє правом законодавства:

إِنِ الْحُكْمُ إِلَّا لِلَّهِ أَمَرَ أَلَّا تَعْبُدُوا إِلَّا إِيَّاهُ

«Рішення приймає тільки Аллах. Він велів, щоб ви не поклонялись нікому, окрім Нього» (12:40).

Ніхто, окрім Аллаха, не має права дозволяти і забороняти . надання права законодавства людині розцінюється в Ісламі великим злочином. Повідомляється, що Аді ібн Хатім розповідав:

أَتَيْتُ النَّبِيَّ ﷺ وَفِي عُنُقِي صَلِيبٌ مِنْ ذَهَبٍ، فَقَالَ: يَا عَدِيُّ اطْرَحْ عَنْكَ هَذَا الْوَثَنَ، وَسَمِعْتُهُ يَقْرَأُ فِي سُورَةِ بَرَاءَةٌ ﴿اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَاباً مِنْ دُونِ اللَّهِ﴾. قَالَ: أَمَا إِنَّهُمْ لَمْ يَكُونُوا يَعْبُدُونَهُمْ وَلَكِنَّهُمْ كَانُوا إِذَا أَحَلُّوا لَهُمْ شَيْئاً اسْتَحَلُّوهُ وَإِذَا حَرَّمُوا عَلَيْهِمْ شَيْئاً حَرَّمُوه

«Одного разу я прийшов до Пророка ﷺ, і на моїй шиї висів хрест. Він сказав мені: «О,Аді, скинь з себе цього ідола!». І я чув, як він прочитав аяти із сури «Бараат»: «Вони (люди Писання) визнали господами окрім Аллаха своїх первосвящеників і монахів» (9:31). Потім він сказав: «Так, вони не поклонялись їм. Але, коли монахи дозволяли щось, вони приймали це за дозволене, а коли забороняли — приймали за заборонене» (Тірмізі).

Народ благословенної землі відкидає Закон про захист родини

Представники кланів Кудса і передмість зустрілись у п’ятницю на консультативному зібранні в офісі сімейства Гайс, відкинувши Закон про захист родини, який влада хоче прийняти.

Зібрання почалось з читання Корану, і першим слово взяв шейх Іссам Аміра, вказавши на небезпеку цього закону для родини і суспільства.

Потім слово перейшло до приймаючої сторони — сімейству Гайс. Абу аль-Абд Гайс, у свою чергу, привітав присутніх і підкреслив, що офіс Аль Гайса залишиться відкритим для істини і слова істини і залишиться стійким оплотом наказу схвалюваного і заборони засуджуваного , коли б це не відбувалось, і не буде закритий для тих, хто шукає правду і покращення.

Потім секретар племен Палестини г-н Абдуллах Алькам розповів про Закон про захист родини і проблемах, які можуть виникнути внаслідок його застосування . Він застеріг Палестинську адміністрацію від прийняття цього закону і закликав людей не допустити цього, зазначивши, що палестинське суспільство не може винести більшого тягаря, аніж є на дану мить, і виразив повне неприйняття закону.

У свою чергу, адвокат Суфьян Басса розповів про нелегітимність даного закону і про те, що у суді вже збуджена справа щодо цього, а також підкреслив, що будь-який закон, який порушує Ісламський Шаріат, відхиляється. І по цьому питанню неприйнятні ніякі поговори.

Потім виступив представник руху «ФАТХ» у таборі Шуафат, виразив своє повне неприйнятті цього закону.

Після нього виступив старійшина Абу Санад аль-Джабарі,зазначивши, що цей закон позбавить людей влади у власних домах так, що навіть батько не зможе виховувати своїх дітей. Він додав: «Якщо це трапиться, і ми встанемо перед лицем цього закону, то у нас не залишилось ані цінності, ані мужності».

Наступним слово взяв реформатор г-н Мухаммад Айід,заявивши про своє неприйняття закону і вказавши, що він призведе до розпаду родини — останньої фортеці палестинського народу, яка потрапила у поле зору невірних.

Представник сімейства аль-Башіті почав вимагати, щоб після зібрання були вжиті кроки проти Закону про захист родини і щоб голос зібрання, який відкидає закон,дійшов до самих високих місць.

Після консультації було прийнято рішення направити делегацію від імені учасників зібрання до губернатору Рамаллаха та аль-Біри, щоб донести до неї підсумки засідання і відмови від закону. Один екземпляр листа, що містить підсумки засідання, був підготовлений для подальшої передачі прем’єр-міністру ПА Мухаммаду Штайе.

Потім учасники зібрання підписали заяву, яка буде відправлена губернатору і прем’єр-міністру.

Поруч з цими делегація знатних осіб, провідних діячів, вчених і шейхів мухафази Калькілія у четвер ввечері, 18.06.2020, доставила губернатору лист, адресованого прем’єр-міністру ПА, виразивши абсолютне неприйняття Закону про захист родини від насильства, а також вимагаючи утриматись від цього і заявивши про свою прихильність істинній ісламській релігії , її положенням і законам.

Окрім того, під заголовком «Проект закону про захист родини зустрів сильну опозицію і протистояння» агентство «QudsNewsNetwork» опублікувало доповідь, у якій говорилось про сильну опозицію до закону у палестинських колах після його схвалення у першому читанні. Агентство розповіло про приєднання до опозиції сотень юристів . які підписали петицію до президенту ПА Махмуду Аббасу і прем’єр-міністру, відкинувши міжнародні угоди , які нав’язують західну модель палестинській родині, а також приклали до своєї петиції правові дослідження, які показують ризики прийняття і видання Закону про захист родини. Юристи назвали цей закон «палестинською версією угоди CEDAW» і побачили у ньому атаку на ідейне і релігійне надбання народу.

Американське політичне рішення означає кінець революції Шаму і відновлення влади режиму

Посольство США у Дамаску заявило на офіційній сторінці у «Twitter», що єдиною стратегією виходу, доступною сирійському режиму, є резолюція 2254 Ради Безпеки ООН.В заяві зазначається, що режим повинен вжити незворотні кроки для реалізації політичного рішення , яке поважає права і волю сирійського народу, чи він наразиться на подальші санкції та ізоляції. Посольство додало: «Як неодноразово говорив посол Джеффрі, БашарАсад і його режим несуть пряму відповідальність за економічний колапс у Сирії».

«Ар-Рая»: це ясно свідчить про невпинне прагнення Америки захистити режим тирана Асада, надати йому можливість продовження життя, врятувати його від труднощів і забезпечити роботу його інститутів безпеки і озброєних сил після того, як вони вбили більше двох мільйонів людей. Таким чином, резолюція 2254, як і усе політичне рішення, є лише початком стабілізації опор злочинного режиму, незалежно від того, чи залишиться голова режиму при владі чи ні, і початком ефективного повернення повсталих людей Шаму у лоно тирана. Тому треба наполягати на продовженні революції , щоб скинути режим з усіма його стовпами і символікою, а потім позбавити людей від зла, тому що половинчаста революція смертельно небезпечна.

Революція Умми у Шамі: учора і сьогодні

Коли спалахнула благословенна революція Шаму, почавши шукати шляхи скинення режиму і встановлення Ісламу, вона спробувала випробувати усі методи. Революція звернулась до міжнародної спільноти , яка стала свідком вбивства людей «забороненою» на міжнародному рівні зброєю, включаючи хімічну. Потім жителі Шаму виявили брехню міжнародної спільноти і об’явили, що «міжнародна спільнота є партнером у вбивстві людей».

Потім вони закликали інші держави втрутитись, накласти заборону на польоти, надати муджахідам зенітні установки і створити безпечну зону. Але усе це не було почуто.

Люди Шаму зрозуміли, що вони одні проти усього світу, і підняли «Немає у нас нікого, окрім Тебе, о Аллах!». Взявши себе у руки, вони почали виготовляти зброю і звільняти регіони так, що режим опинився на грані падіння, через що вороги і «друзі» були вимушені втрутитись. Одна частина почала підтримувати режим Асада у військовому і фінансовому відношенні. Друга частина заявила , що є «другом» сирійського народу. І ця частина більш небезпечна, оскільки через деякий час, завдяки своїй «підтримці», вона змогла взяти під контроль рішення революціонерів , почала відкривати і закривати фронти, а також примушувати угрупування укладати перемир’я і брати участь у конференціях. Усе це призвело до втрати більшої частини звільнених районів. Тепер революційні угрупування повністю залежні від цих «друзів»,які не жаліли зусиль, щоб повернути народ у лоно режиму, використовуючи усі методи від залякування і приваблення до погроз.

Сьогодні, коли люди Шаму усвідомили, що усі ці методи не приведуть революцію і народ до цілі — скиненню режиму і встановленню Ісламу, і коли усвідомили роль країн, які претендували на «дружбу», хоча треба було одразу обірвати зв’язок з такими «друзями»,ухопитись за верв Аллаха і повернути революцію на колишній шлях , прохаючи допомоги і перемоги у Аллаха, усе іще є ті, хто намагається повернути революцію на інші рейки — до міжнародної спільноти.

Дорогі брати! Не дозволяйте вкрасти вашу революцію і відстрочити її перемогу. Прагніть до благодаті від Аллаха. Просіть допомоги у Нього. Шукайте Його вдоволення. Ухопіться за Його вервь і не бійтесь докорів на цьому шляху. У такому випадку ви станете тими, кому Аллах обіцяв допомогу і перемогу в обох світах.

إِنَّا لَنَنصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ يَقُومُ الأَشْهَادُ

«Воістину, Ми надамо допомогу Нашим посланцям і віруючим у мирському житті і у той день, коли предстануть свідки» (40:51),

وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

«Перемога приходить тільки від Могутнього і Мудрого Аллаха» (3:126).

Іслам єдиний і неділимий, і його положення не застосовуються у відриві

Ісламська економічна і фінансова модель є ключем до виходу із кризи. Про це заявив президент Туреччини Реджеп Тайіп Ердоган на 12-й Міжнародній ісламській конференції по економіці і фінансам у Стамбулі, як пише портал «TR.Agency» від 14.06.2020.

Ердоган зазначив: «Ми прагнемо зробити наш Стамбул, який знаходиться на перетині континентів і культур, центром ісламських фінансів та економіки».

Він підкреслив, що Туреччина на протязі багатьох років закликає до перебудови глобальної системи на основі справедливості і співчуття, додавши, що нинішня глобальна економічна структура, побудована на темпах, пануванні , інтересах і відсотках, не може захистити людину і природу.

Президент Туреччини підкреслив, що ісламські фінансові інститути, які працюють по принципу партнерства у відношенні прибутків і збитків, вдовольняють важливу потребу сотень мільйонів людей, які не хочуть мати справу з відсотками, і приваблюють увагу широких мас.

«Ар-Рая»: Ердоган закликає до застосування ісламської економіки у межах світської капіталістичної системи. По-перше, заклик — це одне, а реалізація — друге. Ердоган тільки закликає, але не змінює жодного положення ісламської економічної системи. По-друге, як можна реалізувати ісламську економіку , якщо не буде запроваджена уся ісламська система?! По-третє, як світські держави можуть прийняти і застосувати систему, яка суперечить їх світогляду?! Ісламська ідеологія кожною своєю системою, а не тільки економічною, вирішує усі проблеми, з якими стикнулось чи може стикнутись людство. Тому ми говоримо усім, хто хоче позбутися від економічних, політичних і соціальних криз,що рішення знаходиться тільки в Ісламі.

Хусіти уникають застосування законів Аллаха

Після того, як політичне бюро хусітів внесло поправки до порядку застосування закону про закят №2 від 1999 року, інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Ємені заявив: «Хусіти не заклопотані виконанням положень і ідей Ісламу по цим питанням. Вони зосередились тільки на тому, як зібрати більше грошей,будь то дозволеним чи забороненим шляхом. Жадібність до грошей примушує їх вивертатись і обманювати».

У своїй заяві Хізб спростовує деякі важливі пункти закону, питаючи: «Чому хусіти уникають застосування законів Аллаха, чи Іслам для них — це просто збирання грошей?!».

Далі зазначається: «Виявилось, що хусіти приховували на протязі останніх п’яти років , відмовляючись зайнятись збиранням п’ятої частини (хумс). Сьогодні вони повні рішучості збирати хумс як попало, що відображає їх опортунізм , жадібність і любов до грошей. Здається, вони не вилучили уроку із історії попередніх народів. Всевишній Аллах говорить:

أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ

«Невже ви будете вірувати в одну частину Писання і відкидати іншу частину?» (2:85)».

На завершення зазначається: «Всеохоплююче застосування Ісламу в усіх життєвих справах відбудеться лише у Другому Праведному Халіфаті, який Хізб ут-Тахрір прагне встановити і закликає до цього єменський народ. Посланець Аллаха ﷺ сказав:

ثُمَّ تَكُونُ خِلَافَةٌ عَلَى مِنْهَاجِ النُّبُوَّةِ

«Потім буде Халіфат за методом пророцтва» (Ахмад)».

Дії короля Йорданії показують, що Палестина нічого не значить для нього

Король Йорданії у телефонній розмові з наслідним принцом Абу-Дабі підкреслив «необхідність покласти край палестинському конфлікту з єврейським утворенням на основі рішення «дві держави» , яке гарантує створення незалежної , суверенної і життєздатної палестинської держави у кордонах 4 червня 1967 року зі столицею у Східному Кудсі».

Коментуючи це, інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір у Палестині пише: «Дії і заяви короля і посадових осіб Йорданії показують, що Палестина нічого не значить для них, а мотивуються вони тільки страхом за свої престоли. Король знає, що його подальше існування залежить від того, наскільки він здатен захищати і зберігати інтереси колонізатора, і що його падіння залежить від рішення колонізатора. Цей режим дихає зрадництвом. І якщо б не його зусилля і зусилля його колег у мусульманських країнах по захисту євреїв, то єврейське утворення не проіснувало б на землях Палестини і одного дня».

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая