У 99-ю річницю падіння Халіфату Хізб ут-Тахрір продовжує закликати мусульман зайняти по відношенню до правителів мусульманських країн, які скасували вершину Ісламу — джихад, — тверду позицію, якою буде задоволений Аллах і Його Посланець ﷺ.
Умма чекає миті, коли такий лідер, як Салахуддін, об’явить всезагальну мобілізацію для звільнення окупованої Палестини і аль-Акси. Всемогутній Аллах говорить:
وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ
«Аллах неодмінно допомагає тому, хто допомагає Йому. Воістину, Аллах — Всесильний, Могутній» (22:40).
Створення політичних партій — обов’язок мусульман
Вимога звіту з правителів, як це велено Всевишнім Аллахом, здійснюється як окремими особистостями, так і згуртуваннями і партіями.
Як Всевишній Аллах наказує мусульманам закликати до добру, наказувати схвалюване, забороняти засуджуване і вимагати звіт з правителів, так само Він наказує створювати у своєму оточенні політичні згуртування, які закликали б до добру, тобто до Ісламу, наказували схвалюване, забороняли засуджуване і вимагали звіту з правителів. Всевишній Аллах сказав:
وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
«Нехай серед вас буде група людей, які будуть закликати до добру, наказувати схвалюване і забороняти засуджуване. Сам вони виявляться тими, хто набув успіху» (3:104).
Тобто Аллах говорить: «О, мусульмани! Створіть у своєму оточенні групу (джамаат), яка буде займатись двома справами: закликати до Ісламу, а також наказувати схвалюване і забороняти засуджуване».
Вимога Аллаха про створення групи є категоричною (джазім), тому що справа, яка покладається на групу, є обов’язком (фард) для мусульман, як про це говориться у багатьох аятах і хадісах. Це і є причиною (каріна) того, що створення групи ми називаємо категоричною вимогою Аллаха.
[…]
Для того, щоб група насправді була групою і могла розпочати виконання задач, вона повинна відповідати певним умовам, що дозволить їй зберігати свій статус, продовжуючи вести діяльність.
У першу чергу умовою групи є зв’язок (рабіта) між її членами, що зробило б їх єдиним організмом, тобто згуртуванням. Якщо такий зв’язок відсутній, то вона не може називатись групою. Щоб вона залишалась групою, у неї також повинен бути керівник (амір), якому в обов’язковому порядку будуть підкорятись усі члени. Шаріат приписує будь-якій групі із трьох чи більше людей вибрати аміра. Пророк ﷺ сказав:
لَا يَحَلُّ لِثَلَاثَةٍ بِفَلَاةٍ مِنَ الأَرْضِ إِلَّاأَمَّرُوا أَحَدَهُمْ
«Не дозволено трьом знаходитись у якому-небудь пустельному місці, не обравши одного із них аміром» (Ахмад).
Дві умови, тобто зв’язок між членами групи і амір, якому необхідно підкорятись, вказують на те, що слова Всевишнього Аллаха «нехай серед вас буде група» означають: нехай серед вас буде група, в якій встановлений зв’язок між членами і у якій є амір.
[…]
Наявний в аяті наказ про створення групи означає наказ про створення політичних партій. Це виходить із того, що даний аят пояснив діяльність цієї групи, включивши в неї заклик до Ісламу, а також наказ схвалюваного і заборону засуджуваного. Необхідність наказувати схвалюване і забороняти засуджуване повідомлена у загальній формі (амм), і ці дії повинні бути скеровані до усіх, включаючи правителів, що говорить про обов’язковість вимоги з них звіту. Вимога звіту з правителів є політичною діяльністю, яку проводять політичні партії, і це навіть входить у число найважливіших сфер діяльності політичних партій.
[…]
Наш аят вказує і на те, що ці партії повинні бути ісламськими, заснованими на ісламській акиді і приймаючими (табанні) лише шаріатські положення. Вони не повинні бути соціалістичними, комуністичними, капіталістичними, націоналістичними чи патріотичними, не повинні закликати до демократії, секуляризму чи масонству, вони не повинні брати в основу нічого, окрім ісламської акиди, і не повинні приймати (табанні) нічого, окрім ісламських законів.
[…]
Щоб досягти поставної мети, ці партії повинні бути відкритими, а не таємними, оскільки заклик до добру, наказ схвалюваного, заборона засуджуваного, вимога звіту з правителів і досягнення влади через Умму — усе це відбувається відкрито, а не потайки.
Дії цих партій не повинні бути фізичними. Їх робота полягає у словах. Вони словом закликають до Ісламу, словом наказують схвалюване і словом забороняють засуджуване. Тому їх засоби повинні бути мирними. Вони не повинні використовувати зброю і фізичну силу як засіб досягнення своєї цілі.
[…]
Із книги «Політичні погляди Хізб ут-Тахрір»
Всесвітня кампанія з нагоди 99-ї річниці руйнування Халіфату
У річницю руйнування держави Ісламу і скасування ісламської системи правління Халіфату 28 Раджаба 1342 року хіджри, що відповідає 3 березня 1924 року, за дорученням аміра Хізб ут-Тахрір Ати ібн Халіля Абу ар-Рашти партія запустила у п’ятницю 11 Раджаба 1441 р. х. (06.03.2020) всесвітню кампанію. Центральний інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір буде стежити за кампанією і висвітлювати усі заходи, які будуть проводитись у межах заходу. Просимо Аллаха надати допомогу мусульманам у встановленні Другого Праведного Халіфату за методом пророцтва.
Ви можете стежити за кампанією за наступним посиланням:
www.hizb-ut-tahrir.info/ar/index.php/hizb-campaigns/66214.html
Хізб ут-Тахрір/Судан
Конференція «Потім буде Халіфат за методом пророцтва»
У суботу 5 Раджаба 1441 року хіджри, що відповідає 29 лютого 2020 року, Хізб ут-Тахрір/Судан у 99-ю річницю руйнування Халіфату провів у столиці штату Північний Кордофан, місті Ель-Обейд, конференцію під назвою «Потім буде Халіфат за методом пророцтва».
На конференції були присутніми багато провідних діячів, керівники міста Ель-Обейд, відомі вчені, старійшини, політики і професора, а також представники ЗМІ і журналісти. Більша частина заходів, проведених у межах конференції, була висвітлена державним телебаченням штату Північний Кордофан. Радіо Північного Кордофану з вівторка віщало із міста Ель-Обейд новини про конференцію, завдяки чому багато людей дізнались про неї. Представник Суданського інформаційного агентства «СУНА» також був присутнім на конференції, а по завершенню провів зустрічі і діалоги з доповідачами.
Гості конференції виражали підтримку і згоду з доповідачами, скандуючи у перервах між виступами такбіри, тахлілі і гасла, у тому числі: «Усі країни зазнали поразки, а Халіфат — це рішення», «Немає божества окрім Аллаха, Халіфат — обіцянка Аллаха», «Не громадянський, не військовий, а лише Ісламський Халіфат», «Немає рішення окрім Халіфату».
ЗМІ повідомляли про конференцію у наступному форматі:
• Газета «Ахбар аль-Йеум» у номері від 1 березня 2020року в економічній колонці опублікувала статтю про конференцію під заголовком «Хізб ут-Тахрір: міністр фінансів слідував тому ж методу порятунку».
• Газета «Аль-Міджхар ас-Сіясі» опублікувала у виданні під номером 2746 новину, озаглавлену «Хізб ут-Тахрір закликає до створення держави Халіфат у Судані».
• Під таким же заголовком були опубліковані новини про конференцію на наступних сайтах: «Куш Ньюс» 3 березня 2020 року, «Судафакс» 1 березня 2020 року, «Судан Ахбар» 1 березня 2020 року.
• Агентство «Аль-Ахрам аль-Йеум» у середу 4 березня 2020 року опублікувало детальний звіт про конференцію, озаглавлений «У 99-у річницю падіння Халіфату Хізб ут-Тахрір діагностує реальність і пропонує рішення».
Варто відзначити, що конференція Халіфату в Ель-Обейді стала перспективною точкою на шляху до встановлення Другого Праведного Халіфату у Судані. Конференція видалила із сердець багатьох людей відчай і розчарування, які з’явились після кампанії, розгорнутої деякими ставлениками колонізатора всередині країни проти Ісламу і Шаріату. Конференція навіть стала сильним посланням, яке примусило замовчати тих, хто заявив про смерть Умми Ісламу, і розбило оману про поразку Ісламського політичного проекту по створенню держави, яка застосувала б Іслам і Шаріат. Багато людей впевнились у тому, що повернення Ісламу — це лише справа часу.
Хізб ут-Тахрір/Нідерланди
Симпозіум «Кліматична проблема: рішення з точки зору Іслам»
Негативні кліматичні змінення і серйозна шкода оточуючому середовищу в усьому світі привели до закликів у різних куточках землі прийняти рішення, яке гарантує усунення згубних наслідків, а також розробити ініціативу по превентивним заходам для запобігання більш серйозної шкоди. На тлі цих подій у неділю 1 березня 2020 року Хізб ут-Тахрір/Нідерланди провів в Амстердамі симпозіум під назвою «Кліматична проблема: рішення з точки зору Ісламу».
Симпозіум був відкритий читанням Священного Корану, а потім з першою доповіддю виступив д-р Абдульмалік, розповівши про кліматичні зміни і про те, що ця проблема з’явилась поруч з промисловою революцією в Європі. Доктор зазначив, що головною причиною проблеми стало прагнення до надлишкового виробництва, яке приводить до збільшення споживання, і навпаки. За його словами, подібна практика привела до неухильного збільшення впливу на клімат і оточуюче середовище, включаючи збільшення викидів шкідливих газів і велику кількість промислових і споживацьких відходів. У доповіді підкреслювалось, що проблема насправді полягає у західному образі мислення і його поглядах на життя, які зосереджують увагу людини на досягненні найбільшої матеріальної вигоди незалежно від того, до чого це приводить або чим супроводжується.
З другою доповіддю виступив професор Окай Пала, інформаційний представник Хізб ут-Тахрір у Нідерландах. Він почав з того, що пролив світло на основну причину завдання шкоди оточуючому середовищу, зазначивши, що вона полягає у капіталістичній ідеології, заснованої на інтересі і максимальному отриманні матеріальної вигоди, роблячи людину байдужою до усього іншого, навіть якщо це призведе до загибелі усього людства, не говорячи вже про шкоду оточуючому середовищу. Потім професор перейшов до роз’яснення ісламського погляду, заснованого на турботі про людей і захисті оточуючого середовища, у якому вони живуть. Він підкреслив, що Іслам не ґрунтується на інтересі і матеріальній вигоді, а, швидше, досягнення вдоволення Аллаха є вищою метою кожного мусульманина. Як зазначалось у доповіді, ісламська ідеологія здатна врятувати людство від нинішнього стану і занепаду мислення, а також піклуватись про досягнення усіх цінностей, оскільки це є пріоритетом у вирішенні людських проблем. І тому, підкреслив Окай Пала, в Ісламі люди будуть автоматично проявляти турботу про місце свого життя і оточуюче середовище.
Палестинська адміністрація продовжує заарештовувати і утримувати членів Хізб ут-Тахрір у небезпечних для здоров’я умовах
Палестинська адміністрація, вважаючи, що зможе примусити замовчати голос правди, продовжуює люту кампанію, арештовуючи членів Хізб ут-Тахрір, які викривають участь уряду у змові проти Палестини та її народу, а також участь в угоді Трампа та інших принизливих проектах.
У середу ввечері 4 березня сили безпеки заарештували проповідника, відомого своїми сміливими і відкритими позиціями, шейха Юсуфа Мухарізу Абу Хаммама із міста аз-Захірія, одразу ж після повернення із умри. У той же день суд Бейт-Ляхма на 15 днів продовжив строк утримання під вартою двох шкільних вчителів: Мухаммада ан-Наджара із Баттіра і Аніса Хамамри із Хусана. Також суд міста аль-Халіль продовжив строк утримання під вартою професора Ваіля Тумайза на 5 днів і Салаха Салімія на 4 дні, обидва вони із Ідни. Окрім того, суд міста Дура продовжив строк утримання під вартою шейха Юнуса Рабба із міста аз-Захірія на 6 днів. Нагадаємо, шейх був викрадений після молитви у п’ятницю 28 лютого 2020 року. Влада також заарештувала чотирьох прибічників Хізб ут-Тахрір: двох із Тулькарма, одного із Сальфіта і одного із Азуна, Калькілія.
Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір у Палестині рішуче засудив арешт членів партії і почав вимагати їх негайного звільнення. Він поклав на Палестинську адміністрацію і служби безпеки повну відповідальність за здоров’я заарештованих у зв’язку з поганими санітарними умовами у місцях утримання, де немає навіть мінімальних стандартів медицини, особливо на тлі поширення нового коронавірусу у центрах утримання ув’язнених і камерах, що створює сприятливе середовище для епідемії. В офісі партії підкреслили, що зусилля ПА, скеровані на те, щоб примусити замовчати голос правди і голос незгодних з політикою влади, не будуть успішними, Хізб ут-Тахрір разом з народом Палестини продовжить викривати змови влади і колонізатора проти священних земель. Також було зазначено, що, незважаючи на арешти і погрози, члени партії продовжать відкрито говорити правду і звертатись до Умми, вказуючи шлях рішення палестинської проблеми і повного звільнення від окупанта.
«Буря рішучості» близька до завершення своєї місії
Ахмад Убайд ібн Дагар, радник президента Ємену Абд Раббо Мансура Хаді, заявив у п’ятницю 6 березня 2020 року, що захват хоусітами провінції аль-Джауф на півночі країни «може раз і назавжди змінити баланс військових сил». Ібн Дагар написав на своїй сторінці у «Фейсбук», що контроль хоусітів над провінцією, яка прилягає до кордонів Саудівської Аравії, обумовлений тим, що «наша легітимність і союз стали причиною того, що ми розділені і ворожі один до одного, і ми самі даруємо перемогу хоусітам та Ірану».
З свого боку, інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Ємені у прес-релізі під заголовком «Буря рішучості» близька до завершення своєї місії» зазначив, що «в інтересах Америки встановити владу хоусітів у цих провінціях, а також у її інтересах покінчити з партією «Аль-Іслах», примусивши її прийняти хоусітів і позбавивши військової сили. Також у заяві підкреслюється, що Саудівська Аравія працює у тому ж самому напрямі, послаблюючи вплив англійців і слугуючи свої госпожі — Америці.
Далі вказується, що англо-американський конфлікт в Ємені триває, але британські агенти опинились в оточенні суперників: з одного боку — проамериканська Саудівська Аравія, а з другого — проамериканські хоусіти. Згідно заяви, це означає успіх Саудівської Аравії в Ємені по домовленості з хоусітами, як того хотіла Америка, якій Британія насмілилась протистояти лише через своїх агентів, використовуючи політичну хитрість.
На завершення партія «Хізб ут-Тахрір» пише: «Недивно, що хоусіти взяли під контроль ці фронти і провінції, особливо враховуючи, що Саудівська Аравія почала операцію «Буря рішучості», щоб врятувати їх, надати їм статус пригноблених і втягти у правління Ємену, як того хоче Америка. І це відбувається після політичної поразки хоусітів, тому що президент Хаді втік, а вони захопили обширні території країни без народної підтримки».
Росія — ворог Ісламу і мусульман
Хвалить її лише недалекоглядний політик і байдужий до палестинської проблеми
Міністр закордонних справ Росії Сергій Лавров прийняв у Москві лідера руху «ХАМАС» Ісмаіла Ханію.
«У ході зустрічі були предметно обговорені шляхи відновлення палестинської національної єдності на політичній платформі «Організації звільнення Палестини». Розглянуті також аспекти ситуації, яка складається навколо сектора Газа, у тому числі у контексті зусиль по досягненню міцного і комплексного близькосхідного врегулювання на міжнародно визнаній правовій базі», — говориться у заяві МЗС Росії.
Ханія сказав агентству «Супутник», що Росія зіграла важливу роль у мирному процесі.
Зі свого боку, в інформаційному офісі Хізб ут-Тахрір у Палестині заявили, що Росія — це ворог Ісламу і мусульман, і досі вона продовжує чинити масові вбивства в Ідлібі, а ця зустріч означає, що палестинський рух покладається на тиранів.
У коментарі вказується, що хвалити Росію і просити її втрутитись згідно з міжнародним визнанням і проектом «Дві держави» — це політична недалекоглядність і нехтування палестинською проблемою, а хто робить це, наступає на ті ж граблі, що й «Організація звільнення Палестини».
У заяві партії підкреслюється: «Кров мусульман — одна, і вони єдині проти ворогів. Росія ж хоче зруйнувати цю концепцію. «ХАМАС» і «Ісламський джихад Палестини» повинні зрозуміти. Умма повинна здійснити кроки, щоб скинути правителів-зрадників і створити Ісламський Халіфат, який звільнить Палестину і покарає Росію. Що стосується ісламських рухів і угрупувань, то вони повинні внести свою лепту у цю благу справу, а не кидатись у ноги ворогам, благаючи по допомогу і покладаючи на них рішення своїх проблем».
Ненависть до мусульман стала відмітною рисою індуїстських терористів
Коментуючи масові погроми і вбивства, влаштовані індусами проти мусульман у столиці Індії Делі при повному потуранні з боку сил безпеки і поліції, Центральний інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір заявив, що ненависть до мусульман стала відмітною рисою індуїстських терористів, які публікували зняті відео про свої злочини, не боячись відповідальності.
У заяві вказувалось, що масові вбивства співпали з візитом президента США Трампа в Індію і його заявою про намір продовжувати війну проти «ісламського екстремізму» у партнерстві з Індією. Позиція Трампа відповідає американському проекту, по якому Індія повинна стати впливовою державою регіону, щоб приборкати Китай і перешкодити створенню Халіфату.
Звертаючись до мусульман Індії, Центральний інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір пише: «Знайте, що строк вашого життя визначений Аллахом так само, як і засоби до існування, і у важкі часи ви повинні об’єднатись проти невірних і многобожників». Далі говориться: «Відповідальність за підтримання вашої безпеки лежить на уряді, але коли уряд не виконує свій обов’язок і сам бере участь у вбивствах і погромах, тоді ви повинні захищати себе, свою честь і майно».
Заява завершилась зверненням до армій Пакистану, Бангладеш та інших мусульманських країн: «Хіба не закипає кров у ваших жилах при виді того, що роблять з мусульманами раби корів і каміння?! Як ви можете сидіти у своїх казармах на кордоні з Індією і нічого не здійснювати?! Хіба ви не чули слова Аллаха:
وَإِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ
«Якщо вони попросять вас по допомогу у справах релігії, то ви повинні їм допомогти» (8:72)?!
Халіфат, який з’явиться у найближчий час, притягне Америку та Індію до відповідальності, а також кожного, хто коїв злочин проти Ісламу і мусульман, проте покарання майбутнього життя страшніше, якщо б вони тільки знали!».
Прем’єр-міністр Пакистану Імран Хан є посередником у зміцненні американського колоніалізму у регіоні
Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір у Пакистані засудив прем’єр-міністра Імрана Хана, назвавши його посередником у зміцненні американського колоніалізму у регіоні, що виражалось у мирній угоді між США і талібами, підписаної у Досі.
У заяві для преси Хізб ут-Тахрір зазначив, що Дохинські угоди загрожують безпеці мусульман Центральної і Південно-Східної Азії, оскільки забезпечують довгострокову військову присутність США у регіоні під прикриттям «антитерористичних сил» на додаток до легітимації проамериканського уряду Афганістану шляхом втягування руху «Талібан» у заплутаний і обумовлений процес з метою розділення влади.
У заяві вказувалось, що угода була укладена у ту мить, коли стала очевидною поразка американських війська від афганських муджахідів.
Заява завершилась зверненням до мусульман Пакистану: «Режим Баджви–Імрана вирвав перемогу для свого господина Трампа у найскладнішій ситуації, і ми усі повинні притягти до відповідальності правителів Пакистану за їх роль посередника у зміцненні колоніалізму».
Хізб ут-Тахрір закликав пакистанські озброєні сили підтримати талібів у джихаді за звільнення і вигнати американських солдатів із регіону. Він також закликав їх надати допомогу Хізб ут-Тахрір у створенні Халіфату, щоб зробити Афганістан цвинтарем для окупантів і об’єднати сили мусульман Афганістану і Пакистану у благо Ісламської Умми так, що почнеться нова епоха ісламського відродження, до якого давно прагне ісламський світ.
Порятунок мусульман — у проекті Халіфату
Нагадуючи, що головною метою сирійської революції є скинення режиму і встановлення панування Ісламу, група жителів табору Атма вийшли на демонстрацію, піднявши плакати, на одному із яких було написано: «Революція Шаму спалахнула з метою скинути режим і встановити правління Ісламу. На чиїй стороні турецький режим?». Застерігаючи від ролі турецького режиму у вбивстві революції, на іншому плакаті було: «Хто шукає величі у кого-небудь, окрім Аллаха, буде принижений. Хто шукає допомоги у кого-небудь, окрім Аллаха, буде повержений». Третій плакат містив наступне послання: «Ми не відчуємо безпеку, поки не буде скинутий режим». Іще на одному було написано: «Порятунок мусульман — у проекті Халіфату». Головною вимогою демонстрантів було відновлення на шляху революції і повернення волі народу.