Азія

Хізб ут-Тахрір вілаят Пакистан видав Громадський погляд на політику стосовно того, щоб зробити охорону здоров’я правом, а не розкішшю для усіх громадян Халіфату, встановлення якого насувається, не залежно від їх релігії, мазхаба, статі та раси.

А. Преамбула: Демократія зробила якісну охорону здоров’я розкішшю.

Стан сфери охорони здоров’я жахаючий, де поширені хвороби, що загрожують життю, у той час як їх профілактика можлива. Також має місце невідповідне навчання пацієнтів турботі про своє здоров’я, слабкі неперевірені протоколи лікування, які не мають під собою медичного обґрунтування, відсутність цілісної системи охорони здоров’я з первинною, вторинною та третинною інфраструктурою, слабка вітчизняна клінічна підготовка, а також відсутність потужних унікальних досліджень, пов’язаних з місцевими хворобами та вимогами до здоров’я. На даний момент приватний сектор бере на себе приблизно 80% амбулаторних візитів пацієнтів. Домінування приватного сектора перетворило охорону здоров’я із послуги на бізнес, а турботу про здоров’я із права на розкіш. Збільшення рахунків за приватне медичне обслуговування та діагностику зробили лікування недоступним для більшості населення Пакистану.

Карзай, який очолює порочний та маріонетковий уряд Афганістану, втілював вигадані людиною закони над мусульманами Афганістану з самого початку заснування цього уряду, що безперечно іде всупереч до благородних цінностей Ісламу.

1 травня 2013р. Хізб ут-Тахрір вілаят Пакистану розпочав загальнонаціональну роздачу тексту звернення (переклад на мову урду) Аміра Хізб ут-Тахрір, видатного державного діяча, юриста, шейха Ата ібн Халіл абу Ар-Рашта, до чистого та благого народу Пакистану. Цього ж дня народ Пакистану наразився на масову інформаційну хвилю повідомлень про останні розпотякування ключового американського агента у Пакистані, генерала Каяні, на підтримку американського панування.

Питання розповсюдження корупції в афганських держустановах настільки усвідомлюється урядами Афганістану та західних колоніальних держав, що після польоту колишнього голови Центрального банку Афганістану до США, президент Хамід Карзай заявив:

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

Мусульмани наразилися на укуси сьогоднішньої системи у Пакистані не двічі, а велику кількість разів. Кожний раз за допомогою виборів або переворотів приходили нові обличчя, а народ проклинав політиків, які уходили. Однак всього через мить нові обличчя починали виглядати іще потворніше аніж старі, і презирство народу до них було більше ніж до попередніх. Сьогоднішня система не здатна піклуватися про справи людей і забезпечити їх правами, які гарантовані людству Аллахом ﷻ, поза залежністю від їх раси, мови, статі або релігії.

11 травня 2012р. головорізами режиму Каяні-Зардарі було викрадено Навіда Батта, офіційного представника Хізб ут-Тахрір у Пакистані. Напередодні річниці з дню цього мерзенного викрадення, Хізб ут-Тахрір/вілаят Пакистан проголошує тижневий марафон “Визвольте Навіда Батта”. З 11 по 17 травня 2013р. мусульмани стануть навідуватися до своїх рідних і знайомих, які працюють у спецслужбах Пакистану, зокрема у Військовій і Міжвідомчій розвідці (MI и ISI). Вони передадуть дане послання офіцерам і решті штату цих служб у письмовому чи усному вигляді.

 أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ بَدَّلُوا نِعْمَتَ اللَّهِ كُفْرًا وَأَحَلُّوا قَوْمَهُمْ دَارَ الْبَوَارِ
 «Хіба ти не бачив тих, які обміняли милість Аллаха на невір'я і увергнули свій народ в Обитель загибелі» (14:28).

Тлумачі Корану говорять, що цей аят стосується невігласних ватажків Курайша, які відкинули Посланця ﷺ і його Послання. Вчинивши таким чином, вони відмовилися від милості Аллаха ﷻ і це привело до того, що їх народ став жити у стані руїни. Саме такий стан справ ми спостерігаємо у наших землях.  Невігласні ватажки Awami і BNP відкинули правління Ісламом і перетворили Бангладеш у зруйновану країну. Насилля, хаос, страйки  державний терор що тривають, є ніщо інше як результати проваленої політики  Awami и BNP.

14 квітня 2013р. Рада безпеки Афганістану проголосила про те, що три тижні тому пакистанський уряд прийняв рішення відкрити прикордонні проходи між Пакистаном і Афганістаном вздовж лінії Дюрана.