Статті

Мета не виправдовує засоби

Деякі мусульмани захопились методом розумової аналогії (кияс аклій), не опираючись на вказівки Шаріату, які закликані брати участь в процесі шаріатської аналогії (кияс шарій).

Шаріат провів відмінність між часами, які, на думку мусульманина не мали б ніяких відмінностей і переваг. Наприклад, Ніч предопредеління має перевагу над іншими ночами. Також Шаріат провів відмінність між місцями в достоїнствах, як перевага Мекки над Мединою чи Медини над іншими містами.

Гуманізм, який є еквівалентом французького слова «humanisme», використовується як наукове філософське поняття в значеннях «людяність, гуманність, орієнтованість на людину, антропоцентризм».

Деякі речі Шаріат дозволив, а деякі заборонив. Людям не дозволяється змінювати, заміняти або спотворювати щось із цих законів. Аллах по Своїй мудрості дозволив порушувати ці закони в тих випадках, де побачив нужду людей.

Позитивізм, який походить від французького слова «positivisme», що означає «факт, визначений, доведений, позитивний», — це філософське вчення і напрямок в методології науки, який визначає єдиним джерелом істинного, дійсного знання тільки фізичні або матеріальні факти.

Якщо задати питання: «Яка найбільша і найфундаментальніша проблема, що стоїть перед людством в нинішню епоху?», — то однією із перших відповідей, яку дасть будь-яка людина зі здоровим глуздом і чистим нравом, ймовірно, буде: «Панування західної (європейської) думки».

Кожна ідея, яка носить негіпотетичний характер, скерована на управління і встановлення порядку і системи. Найбільш вирішальним є питання проте, хто опиниться в центрі управління і встановлення порядку.

Після вивчення розумних аргументів тих, хто дозволяє відступлення від шаріатських рішень на шляху до змін, з’ясовується, що їх просвіта є неісламською, навіть якщо вони використовують деякі терміни, пов’язані з правилами усуля і Шаріатом.