Статті

وَٱلۡفَجۡرِ ١ وَلَيَالٍ عَشۡرٖ ٢ وَٱلشَّفۡعِ وَٱلۡوَتۡرِ ٣ وَٱلَّيۡلِ إِذَا يَسۡرِ ٤ هَلۡ فِي ذَٰلِكَ قَسَمٞ لِّذِي حِجۡرٍ

«Клянусь зорею! Клянусь десятьма ночами! Клянусь четом і нечетом! Клянусь ніччю, коли вона проходить! Невже цих клятв недосить для володаря розуму?» (89:1–5).

Коли невірний Захід зміг нав’язати мусульманам свій образ життя, вони почали жити у незавидних ідейних , соціальних, економічних і політичних умовах.

Рубрика «Халіфат в Туреччині з дня його скасування по сьогоднішній день». Частина II

У відношенні пророка Юсуфа (а.с.) вони сказали, що суспільство, в якому він жив, було джахілійським, що там переважали язичницькі переконання.

Ідея, яку ми хочемо розглянути і пояснити її неправильність — це поступове виконання Ісламу, із чого витікає думка про дозволеність участі в нинішніх системах, а також про те, що демократія виходить із Ісламу, за допомогою чого нашу релігію хочуть зблизити з розумом, враховуючи тісний зв’язок цих думок з діяльністю деяких груп.

Деякі мусульмани пропонують ідею всебічної і збалансованої ісламської діяльності, а в противагу ставлять ідею неповної і нерівномірної діяльності.

У цій книзі ми спробували надати комплексне уявлення, яке може скласти програму для будь-якого руху, партії чи групи. Ми не вдавались в подробиці, а, швидше, надали основні положення, які необхідно взяти до уваги, деталі муджтахідам кожної групи.

Коли група, заснована на ідеологічній думці, виходить з цією думкою у суспільство, на неї тут же у спробі ґрунтовно викоренити цей рух обрушуються бурі.