Статті

Кожна ідея, яка носить негіпотетичний характер, скерована на управління і встановлення порядку і системи. Найбільш вирішальним є питання проте, хто опиниться в центрі управління і встановлення порядку.

Після вивчення розумних аргументів тих, хто дозволяє відступлення від шаріатських рішень на шляху до змін, з’ясовується, що їх просвіта є неісламською, навіть якщо вони використовують деякі терміни, пов’язані з правилами усуля і Шаріатом.

Що стосується висловлювання про те, що науково-технічний прогрес, який існує на Заході, є плодом демократії, то це ствердження не має під собою підґрунтя. Винаходи, засновані на наукових експериментах, входять в число тих речей, якими Аллах наділив людський розум, і вони ніяк не пов’язані зі світоглядом.

Смішно і в той же час сумно, коли хтось, хто претендує на статус знаючого, говорить: «Іслам починається з демократії і закінчується диктатурою», підкріплюючи свої слова аятом:

وَٱلۡفَجۡرِ ١ وَلَيَالٍ عَشۡرٖ ٢ وَٱلشَّفۡعِ وَٱلۡوَتۡرِ ٣ وَٱلَّيۡلِ إِذَا يَسۡرِ ٤ هَلۡ فِي ذَٰلِكَ قَسَمٞ لِّذِي حِجۡرٍ

«Клянусь зорею! Клянусь десятьма ночами! Клянусь четом і нечетом! Клянусь ніччю, коли вона проходить! Невже цих клятв недосить для володаря розуму?» (89:1–5).

Коли невірний Захід зміг нав’язати мусульманам свій образ життя, вони почали жити у незавидних ідейних , соціальних, економічних і політичних умовах.

Рубрика «Халіфат в Туреччині з дня його скасування по сьогоднішній день». Частина II

Головне меню