Статті

Повеління схвалюваного і утримання від забороненого (аль-амру біль-мааруфван-нахъю аніль-мункар) не обмежується деякою однією сферою Ісламу. Це положення охоплює усі сфери: акида, обряди поклоніння, політика, соціальна сфера, економіка і т.д.

بسم الله الرحمن الرحيم

Наводиться в книзі «Система Ісламу» за авторством великого вченого шейха Такиюддіна Набхані (нехай змилується над ним Аллах), що слово «закон» — це іноземний термін, і його значення — постанова, яку видає правитель, в зобов’язуючій для населення формі.

Суспільство складається із людей, ідей, почуттів і систем. Якщо почуття і ідеї, які головують над образом життя людей, будуть ісламськими, і запроваджувана над людьми система буде ісламською, то суспільство буде ісламським.

Якщо подорожній іде довгий час, його може охопити нудьга, але мета не дозволить йому опустити руки і допоможе перетерпіти труднощі і втому. Яка ж велика мета носія заклику!

Єгипетський суд викликав двох знаменитих саляфітських шейхів — Якуба і Хассана — по справі по так званому «ІДІЛ», що послужило показовим судом над ними та їх саляфітською ідеологією, над «Братами-мусульманами», та й над усіма ісламськими рухами у цілому.

Віра в існування Аллаха не так стара, як історія людства, а навпаки, це дійсність, яка почалась з самої першої людини на Землі. Адже перша людина, Адам (а.с.), є першим із пророків.

Той, хто щиро несе Іслам і працює над тим, щоб повернути його до державному устрою і в життя суспільства, будь то окрема особа чи група, не може брати участь в правлінні куфру, при цьому стверджуючи, що він працює над його руйнуванням, тому що, беручи участь в правлінні, яке застосовує неісламські системи і закони, він лише зміцнює їх, а не руйнує.

У цю болючу для мусульман епоху ісламські рухи працюють над зміненням реальності і пошуком кращої альтернативи, якою для багатьох виступає, звичайно ж, Ісламська держава.