Статті

У відношенні пророка Юсуфа (а.с.) вони сказали, що суспільство, в якому він жив, було джахілійським, що там переважали язичницькі переконання.

Ідея, яку ми хочемо розглянути і пояснити її неправильність — це поступове виконання Ісламу, із чого витікає думка про дозволеність участі в нинішніх системах, а також про те, що демократія виходить із Ісламу, за допомогою чого нашу релігію хочуть зблизити з розумом, враховуючи тісний зв’язок цих думок з діяльністю деяких груп.

Деякі мусульмани пропонують ідею всебічної і збалансованої ісламської діяльності, а в противагу ставлять ідею неповної і нерівномірної діяльності.

У цій книзі ми спробували надати комплексне уявлення, яке може скласти програму для будь-якого руху, партії чи групи. Ми не вдавались в подробиці, а, швидше, надали основні положення, які необхідно взяти до уваги, деталі муджтахідам кожної групи.

Коли група, заснована на ідеологічній думці, виходить з цією думкою у суспільство, на неї тут же у спробі ґрунтовно викоренити цей рух обрушуються бурі.

Захід прийняв за основу ідею відокремлення релігії від життя, за допомогою чого усунув усілякий вплив релігії на життя народу. В своїх уявленнях про життя він почав керуватися цією основою.

Вдавшись до ідеї відокремлення релігії від життя, Захід дав собі право видавати закони і порахував, що людина повинна жити так, як хоче сама, а не так, як хочуть від неї інші, згідно зі своїми забаганками, а не згідно бажанню інших.

Судові справи у відношенні и Хізб ут-Тахрір мають особливе значення, оскільки грають важливу роль деякого чинника, згідно якому можна зробити висновки про наявність чи відсутність правосуддя і закону в Туреччині, а також завдяки цим справам з’являються думки, що висуваються судовими органами.

Головне меню