Всевишній Аллах говорить:
Статті
Статті
Діяльність аль-амру біль-мааруф ван-нахъю аніль-мункар в період відсутності Ісламської Держави
Ми говорили, що діяльність аль-амру біль-мааруф ван-нахъю аніль-мункар покладена на індивідів, груп і державу (володарів влади). Ми сказали, що держава виконує основну роль в усуненні засуджуваного.
Халіфат, який ми хочемо бачити, не є Халіфатом для однієї країни. Він є загальним головуванням над усіма мусульманами
На своїй першій прес-конференції в Кабулі рух «Талібан» об’явив загальну амністію. Також представник руху заявив: «Ми хочемо побудувати повноцінну афганську ісламську систему. Ми створимо служби працевлаштування і політичну систему нашої держави.
Межі діяльності аль-амру біль-мааруф ван-нахъю аніль-мункар
Повеління схвалюваного і утримання від забороненого (аль-амру біль-мааруфван-нахъю аніль-мункар) не обмежується деякою однією сферою Ісламу. Це положення охоплює усі сфери: акида, обряди поклоніння, політика, соціальна сфера, економіка і т.д.
Чому краще слідувати: конституції, заснованої на богобоязливості перед Аллахом, або закону, заснованому на людських забаганках?!
بسم الله الرحمن الرحيم
Наводиться в книзі «Система Ісламу» за авторством великого вченого шейха Такиюддіна Набхані (нехай змилується над ним Аллах), що слово «закон» — це іноземний термін, і його значення — постанова, яку видає правитель, в зобов’язуючій для населення формі.
Важливість діяльності веління схвалюваного і утримування від засуджуваного з метою збереження суспільства
Суспільство складається із людей, ідей, почуттів і систем. Якщо почуття і ідеї, які головують над образом життя людей, будуть ісламськими, і запроваджувана над людьми система буде ісламською, то суспільство буде ісламським.
Аят, який висвітлює шлях заклику: «Аллах владний вершити Свої справи, проте більшість людей не знає про це»
Якщо подорожній іде довгий час, його може охопити нудьга, але мета не дозволить йому опустити руки і допоможе перетерпіти труднощі і втому. Яка ж велика мета носія заклику!
Фальшиве свідоцтво, яке прикрашає потворність режиму!
Єгипетський суд викликав двох знаменитих саляфітських шейхів — Якуба і Хассана — по справі по так званому «ІДІЛ», що послужило показовим судом над ними та їх саляфітською ідеологією, над «Братами-мусульманами», та й над усіма ісламськими рухами у цілому.