Статті

Поширення нечестя на землі (фасад, іфсад) — це порушення Шаріату Аллаха і того, що приніс Пророк ﷺ. Саме це повторюють проповідники з мінбарів в кожні проповіді. Але чи повинні ми знати щось іще по цьому питанню?

Законодавець встановив для мусульман закон про аль-амру біль-мааруф ван-нахъю аніль-мункар, а також визначив його розуміння, умови (про це роз’яснення буде нижче) і усе те, що необхідно для правильного виконання даного закону.

Ми говорили, що діяльність аль-амру біль-мааруф ван-нахъю аніль-мункар покладена на індивідів, груп і державу (володарів влади). Ми сказали, що держава виконує основну роль в усуненні засуджуваного.

На своїй першій прес-конференції в Кабулі рух «Талібан» об’явив загальну амністію. Також представник руху заявив: «Ми хочемо побудувати повноцінну афганську ісламську систему. Ми створимо служби працевлаштування і політичну систему нашої держави.

Повеління схвалюваного і утримання від забороненого (аль-амру біль-мааруфван-нахъю аніль-мункар) не обмежується деякою однією сферою Ісламу. Це положення охоплює усі сфери: акида, обряди поклоніння, політика, соціальна сфера, економіка і т.д.

بسم الله الرحمن الرحيم

Наводиться в книзі «Система Ісламу» за авторством великого вченого шейха Такиюддіна Набхані (нехай змилується над ним Аллах), що слово «закон» — це іноземний термін, і його значення — постанова, яку видає правитель, в зобов’язуючій для населення формі.