Мусульмани повинні встановити халіфа на протязі трьох днів і двох ночей. Не дозволяється мусульманину проводити третю ніч, не давши байат. Що стосується визначення крайнього строку трьома ночами, то це тому, що призначення халіфа стає фардом з миті смерті чи відсторонення від влади попереднього халіфа.
Проте дозволяється затримка призначення з зайнятістю цим на протязі трьох днів і двох ночей. Якщо на протязі цього строку халіф не був призначений, то тут розглядається: якщо мусульмани зайняті призначенням халіфа,але через збіг незалежних від них обставин вони не встигли укластись у вказаний строк, то через те, що вони займались виконанням фарда, з них спадає гріх. Ібн Хіббан та Ібн Маджа передали,що Ібн Аббас (р.а.) чув, як Посланець Аллаха ﷺ сказав:
إِنَّ اللَّهَ وَضَعَ عَنْ أُمَّتِي الْخَطَأَ وَالنِّسْيَانَ وَمَا اسْتُكْرِهُوا عَلَيْهِ
«Аллах пробачив моїй Уммі помилки, забудькуватість і те, що вони зробили не по своїй волі».
Якщо ж вони взагалі не займались цією справою, то будуть грішниками до тих пір, поки не виберуть халіфа. Тільки вибравши халіфа, вони звільняться від цього фарда. Проте і у цьому випадку гріх за невиконання цієї справи залишиться на них, і вони будуть за це запитані Аллахом подібно тому, як буде запитаний мусульманин за будь-який гріх, зароблений невиконанням фарда.
Доказом обов’язковості (ваджиб) розпочати одразу ж призначення халіфа, як тільки звільнився його пост, є те, що сподвижники розпочали це під навісом Бану Саіда одразу після смерті Посланця Аллаха ﷺ, в той же день, до його поховання. У цей же день завершився заключний байат Абу Бакру, потім, наступного дня, вони зібрали людей в мечеті, і ті дали Абу Бакру байат на підкорення.
Доказом же того, що максимальний строк, відпущений мусульманам для призначення халіфа, складає три дні і дві ночі, є те, що Умар, відчувши наближення смерті від ран, доручив членам Ради (шури) провести вибори нового халіфа і призначив їм строк у три дні. Потім, якщо у цей строк халіф не буде вибраний, Умар заповідав вбити того, хто стане перешкодою на цьому шляху. Для виконання цього він призначив п’ятдесят мусульман. І це, незважаючи на те, що кандидатами на пост халіфа були видатні сподвижники і члени Ради Умми. Усе це відбувалось на очах у сподвижників, і жоден із них не висловив свій протест. Це є одностайністю сподвижників (іджмаус-сахаба) в тому, що мусульмани не повинні залишатись без халіфа довше трьох днів і двох ночей, а іджмаус-сахаба є таким же шаріатським доказом, як Коран і Сунна.
Вивів Бухарі від Місвара ібн Махрама, який сказав: «Прийшов до мене вночі Абдуррахман і стукав у двері, поки я не прокинувся. І сказав: «Бачу тебе сплячим. Клянусь Аллахом, не мав ти щастя ці три ночі багато сну». Після того, як люди зробили ранковий намаз, завершився байат Усману.
Тому, коли центр Халіфату залишається порожнім, мусульмани повинні зайнятись байатом іншому халіфу, і необхідно виконати це на протязі трьох днів. Ну а якщо вони не займуться байатом — або навіть допустять його знищення — і після не будуть вживати ніяких заходів, то вони є грішниками з тієї миті, як перестали здійснювати що-небудь або з миті його знищення. Подібно сьогоднішній реальності, з миті розпаду Халіфату 28 Раджаба 1342 року хіджри і до тих пір, поки він не буде побудований, мусульмани є грішниками через відсутність роботи для його побудови. І ніхто не буде позбавлений від гріху, за винятком тих, хто серйозно працює з щирою групою. Цим тільки можна врятуватись від гріху, від великого гріху, роз’ясненого хадісом Посланця Аллаха ﷺ:
وَمَنْ مَاتَ وَلَيْسَفِيعُنُقِهِ بَيْعَةٌ مَاتَ مِيتَةً جَاهِلِيَّةً
«...і той, хто помер, не маючи присяги, той помер смертю часів невігластва».
Із книги «Держапарати Халіфату»
До сторіччя з дня руйнування Халіфату
З нагоди спливання цілого сторіччя по хіджрі з миті руйнування держави Халіфат третій тиждень поспіль продовжується масова громадська активність, яку проводить Хізб ут-Тахрір за дорученням свого аміра, великого вченого Ати ібн Халіля Абу ар-Рашти. Кампанія під головним гаслом «У соту річницю руйнування Халіфату... встановіть його, о, мусульмани!» зачіпає усі країни, де Хізб ут-Тахрір веде свою діяльність.
Йорданський режим почав кампанію арештів членів Хізб ут-Тахрір
В останні дні служби безпеки йорданського режиму заарештували низку членів Хізб ут-Тахрір у містах Ірбід і Амман, а саме — професора Хамзу Мухаммада Маджалі Бані Іса, професора Ваіля Абдулькаріма Хафіза Кабіу, професора Мухаммада ан-Наді і двох його синів за участь в глобальній кампанії, запущеної Хізб ут-Тахрір і гаслом «У соту річницю руйнування Халіфату... о, мусульмани, встановіть його!».
Ми в Хізб ут-Тахрір упевнені у тому, що допомога Аллаха близька. Він неодмінно здійснить Свою обіцянку, надавши підтримку своїй релігії, державі Ісламу і тим, хто віддає усі сили на цьому шляху. І не нашкодить обіцянці Аллаха те, що замислює цей режим. Аллах говорить:
إِنَّ الَّذِينَ يُحَادُّونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ أُوْلَئِكَ فِي الأَذَلِّينَ * كَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا وَرُسُلِي إِنَّ اللَّهَ قَوِيٌّ عَزِيزٌ
«Ті, які ворогують з Аллахом і Його Посланцем, опиняться у числі найбільш принижених. Аллах предписав: «Перемогу неодмінно отримаємо Я і Мої посланці!». Воістину, Аллах — Всесильний, Могутній» (58:20,21).
Діяльність по встановленню Халіфату — це веління Аллаха і не вимагає дозволу зрадницьких режимів
Коментуючи заяву першого віце-президента Афганістану про те, що Хізб ут-Тахрір не зареєстрований у міністерстві юстиції, і, отож, не має права збиратись, інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Афганістані пише: «Діючі закони повні явних протиріч з положеннями Ісламу. В Афганістані є багато демократичних партій і світських закладів, які неодноразово порушували ці самі законодавчі умови і положення, але досі проти них не було зроблено жодної заяви».
Далі в заяві Хізб ут-Тахрір говориться: «Жодна дія Хізб ут-Тахрір не суперечить Ісламу. Рішення проблеми полягає у тому, щоб афганський уряд повністю перетворив свої демократичні закони в ісламські, а також поставив умову перед діяльністю партій, щоб вони були засновані на ісламських іджтіхадах».
В заяві було зазначено, що джихадистські партії не запрошували ліцензію на боротьбу з Радянським Союзом, тому що їх діяльність заснована на Ісламі і не вимагає ніякої реєстрації.
На завершення вказується: «Хізб ут-Тахрір черпає свою легітимність від Аллаха, тому що боротьба за відновлення ісламського образу життя шляхом встановлення Халіфату є обов’язком усіх мусульман. Тому боротьба і прагнення до великої ісламської цілі не вимагає дозволу республіканських урядів і світських законів».
Ердоган! Хіба заклики до створення Халіфату — це злочин, що заслуговує арешту?
Інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Туреччині зробив заяву: «У межах кампанії, запущеної Хізб ут-Тахрір під гаслом «У соту річницю руйнування Халіфату… встановіть його, о, мусульмани!», турецький офіс партії знімав відеоролики про Халіфат в історичних місцях Туреччини. В Афьонкарахісарі (Аморій) був знятий відеоролик, нагадуючий мусульманам про допомогу мусульманського халіфа аль-Мутасіма полоненим мусульманкам. І вже вранці 23 лютого Управління безпеки Анкари заарештувало п’ятьох сестер, звинувативши їх у зйомці даного відеоролика. При цьому допит тривав три дні, після чого усі затримані були звільнені умовно-достроково і зараз перебувають під судовим надзором. Окрім того, Управління безпеки Бурси заарештувало трьох братів за зйомку відеоролика перед гробницею Ертогрула у межах тієї самої кампанії. Також Управління безпеки Стамбула заарештувало п’ятьох братів за зйомку відеоролика в Ускюдарі».
В заяві пишеться: «Хізб ут-Тахрір здійснює свою діяльність в Туреччині з 1959 року, обмежуючись ідейними і політичними діями. Незважаючи на це, члени Хізба в Туреччині наражаються на постійні репресії дифамації останні шістдесят років. І в цьому немає різниці між періодом правління військової хунти світських кемалістів — агентів Британії —і періодом правління «Партії справедливості і розвитку». Але ця несправедливість ніяк не вплине на діяльність Хізб ут-Тахрір і не зменшить рішучість його членів».
На завершення було зазначено: «Вимога Халіфату — це не злочин, а шаріатський обов’язок і причина гордості. Усі ці арешти не увінчаються успіхом і не відхилять нас зі шляху заклику. Ми ніколи не відмовимось від своїх вимог і продовжимо захищати свої заклики».
Члени Хізб ут-Тахрір наближаються до Аллаху, прагнучи встановити Його закони, а «Хаят Тахрір аш-Шам» наближається до Заходу, арештовуючи їх
Професор Ахмад Абдульваххаб, голова інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір в Сирії заявив: «2 березня 2021 року сили безпеки «Хаят Тахрір аш-Шам» арештували трьох членів Хізб ут-Тахрір: Мухаммада Абу Язана із міста аль-Латамна — він був заарештований у місті Сармада,Раіда Дібо і Сулеймана Сулеймана із села Сахара — вони були заарештовані на контрольно-пропускному пункті Маарата. Усі були заарештовані у зв’язку з їх активністю в глобальної кампанії, запущеної Хізб ут-Тахрір під назвою «У соту річницю руйнування Халіфаті… встановіть його, о, мусульмани!».
Професор додав в своїй заяві: «Члени Хізб ут-Тахрір наближаються до Аллаху, закликаючи до виконання Його Закону шляхом створення Праведного Халіфату, а сили безпеки «Хаят Тахрір аш-Шам» наближаються до міжнародної спільноти, арештовуючи їх та будь-кого, хто суперечить міжнародній політиці. Так «ХТШ» бажає обілити свою репутацію в очах Заходу і довести свою вірність міжнародному закону. Вони забувають про той День, коли одні обличчя побіліють, а інші почорніють. У той День не допоможуть ані гроші, ані влада».
Зі свого боку, д-р Насір Шейх Абдульхай, член Центрального комітету по зв’язкам Хізб ут-Тахрір в Сирії, заявив: «Глобальна кампанія, почата Хізб ут-Тахрір з нагоди сторіччя руйнування Халіфату, дратує режими і уряди, які кинули виклик Аллаху і Його Посланцю ﷺ. Арешти послідовників Хізба в Росії, Середній Азії, Тунісі, а також в Туреччині і звільнених районах Сирії, контрольованих протурецькими силами, свідчать про просунення у справі встановлення влади Ісламу, а також про боягузтво, слабкість і банкрутство тих, хто об’явив війну Аллаху і Його Посланцю ﷺ, арештовуючи прибічників встановлення Халіфату і застосування Шаріату».
Доктор Насір додав: «Нехай тирани та їх прихвосні знають, що пригноблення і пригноблювачі будуть покриті ганьбою і що ці арешти тільки зміцнять нас і ніколи не утримають від того, заради чого ми поклялись жертвувати своїми душами. Умма неодмінно скине систему невір’я і несправедливості, а потім встановить владу Аллаха на землі.
وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ
«А ті, які вчиняють несправедливо, скоро дізнаються, куди вони повернуться» (26:227)».
У тому ж контексті жителі села ас-Сахара, провінція Алеппо, вийшли на мітинг під гаслом «Хаят Тахрір аш-Шам»! Чим вам заважають прибічники Халіфату?! Чому ви їх арештовуєте?!». Також учасники підписали спільну заяву з засудженням арештів, проведених силами «ХТШ».
Халіфат — корона усіх фардів і причина вашої величі
Так встановіть же його, о, мусульмани!
У межах глобальної кампанії, присвяченої руйнуванню Халіфату і заклику до його встановлення, Центральний інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір написав: «У сотої річниці відсутності Халіфату є дві темні сторони:темна і світла. Темна сторона — найбільш відчутна — це відсутність правління Ісламу, а також фізичні і моральні лиха Умми. Що стосується багатообіцяючої світлої сторони, то, незважаючи на силу і хитрість, якими озброївся Захід, щоб завадити поверненню Ісламу до життя, Аллах зганьбив його. Носії виявились більш рішучими, аніж вороги Ісламу, пригноблювачі і ті, чиї серця уражені недугою».
В заяві продовжується: «Сьогодні в Уммі блює ключем життя. Вона усвідомила свою істинну релігію і прощупує шлях до єдності. Вона вірить, що Аллах відновить її славу, і мусульмани знов будуть відкривати країни і розширювати ісламську цивілізацію. Що стосується колоніального Заходу, то період його занепаду почався. І ось ми бачимо, як Аллах наслав цей новий вірус, щоб остаточно поховати найбільш освячуваний стовп західної цивілізації — економіку».
Також в заяві зазначається: «Сота річниця скасування Халіф означає, що ми ціле сторіччя живемо без правління Ісламу. Ми боїмось опинитись у числі тих, хто засуджується в Корані за нездатність виступити проти нечестя на землі. за останні сто років Умма випробувала усі форми правління, від світської до напівісламської, за винятком чистого Ісламу, який був застосований нашим господином Мухаммадом ﷺ і продовжував застосовуватись благородними сподвижниками. Тому ми закликаємо Ісламську Умму — окремі групи, кола, рухи і володарів сили і впливу — до встановлення Другого Праведного Халіфату за методом пророцтва».