Огляд новин газети «Ар-Рая» 17.02.2021

Огляд новин «Ар-Рая»
Інструменти
Друкарня
  • Маленький Менше Середній Більше Великий
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Встановіть його, о, мусульмани!

Халіф — це той, хто управляє мусульманами після Посланця Аллаха (с.а.с.). Він отримує звання халіфа (намісника), оскільки заміщає Посланця (с.а.с.) в управлінні Уммою і турботі про справи мусульман. Усе це роз’яснено у Сунні і застосовано халіфами. Повідомляється, що Посланець Аллаха (с.а.с.) сказав:

إِنَّمَا الْإِمَامُ جُنَّةٌ يُقَاتَلُ مِنْ وَرَائِهِ وَيُتَّقَى بِهِ فَإِنْ أَمَرَ بِتَقْوَى اللَّهِ وَعَدَلَ فَإِنَّ لَهُ بِذَلِكَ أَجْراً وَإِنْ أَتَى بِغَيْرِهِ فَعَلَيْهِ إِثْمُهُ

«Правитель є щитом, адже за ним можна битися і користуватись ним для захисту. Якщо він велить боятись Аллаха і дотримуватись справедливості, за це йому дістанеться нагорода, якщо ж він велить дещо інше, то за це він понесе тягар гріха» (Бухарі, Муслім).

Халіфат — це доленосне питання для Умми. Якщо він є, мусульмани повинні берегти його, а якщо його немає, мусульмани повинні докладати усіх зусиль, щоб повернути його, оскільки це єдиний шлях, вказаний Аллахом для застосуванням Ісламу серед мусульман і для поширення Ісламу серед інших народів.

Халіфат — це не просто фард, за залишення якого лягає гріх, а за виконання — нагорода. Як ми сказали, це єдиний шлях застосування законів Ісламу. І хто не застосовує ці закони, той поповнює ряди невірних. Ми говоримо, що Халіфат — це верхівка усіх фардів, оскільки Іслам можна застосувати тільки в ньому. І з цієї причини він називається короною усіх фардів. Насправді Халіфат несе в собі зміст отримання можливості застосовувати Іслам і утвердження його влади на землі шляхом застосування шаріатських законів над мусульманами і поширення релігії серед усього людства через дават і джихад.

Кращий, найкоротший і найефективніший спосіб закликати до Ісламу — це застосовувати його цілком і в деталях, як велів Аллах, у затишку держави і влади.

Після того, як халіф Мурад II відкрив місто Салоніки у 1431 році, отримав перемогу над венеціанцями, хаджиб (висока чиновницька посада у часи Османів) доповів, що прибула делегація із міста Яніна по важливій справі.

Саме місто Яніна знаходилось під правлінням знатної італійської родини Токко. Коли у 1430 році помер Карло I Токко, на його місце прийшов його племінник Карло II Токко. Проте позашлюбні сини Карло I підняли повстання і почали вимагати передати владу у їх руки. Так почалась епоха безладів, анархії, вбивств, від яких постраждав простий народ. Коли позашлюбні сини Карло I почули про те, що халіф Мурад II знаходиться поруч у місті Салоніки, то вони вирішили послати до нього делегацію.

Султан Мурад велів своєму хаджибу дозволити делегації увійти, і далі султан через перекладача звернувся до голови делегації: «Ласкаво просимо! Що привело вас сюди? Чого ви бажаєте?», — на що голова делегації відповів: «О, великий султан, ми прийшли просити Вас про допомогу, так не зруйнуйте нашу надію!».Султан спитав: «Як я можу вам допомогти?». Голова делегації відповів: «О,наш господин, наші правителі утискають нас, використовують нас як рабів, відбирають наше майно, а потім відправляють нас на війну».

Султан спитав: «Що я можу зробити для вас? Адже це проблема між вами і вашими правителями», — на що голова делегації сказав: «О, султан, ми хоч і є християнами, проте дуже багато чули про справедливість мусульман, що вони не утискають своїх громадян, не примушують до прийняття своєї релігії, і кожному дають те, що йому належить … Ми чули це від мандрівників і торговців, які відвідували Ваші володіння. Тому ми сподіваємось, що Ви візьмете нас під свою опіку, проявіть до нас доброту і будете правити нашими містами, щоб позбавити нас від правителів-тиранів».

Потім делегація піднесла султану Мураду золоті ключі від міста Яніна… Султан відповів на прохання жителів Яніни і відправив одного із своїх полководців на чолі війська для взяття під контроль міста. Так відбулось відкриття міста Яніна, яке завершилось у 1431 році.

Так було і так буде, з волі Аллаха, у часи Другого Праведного Халіфату за методом пророцтва. Аллах говорить:

إِذَا جَاء نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ * وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجاً * فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّاباً

«Коли прийде допомога Аллаха і прийде перемога, коли ти побачиш, як люди натовпами входять в релігію Аллаха,віддай хвалу Господу своєму і попроси у Нього прощення. Воістину, Він — Приймаючий покаяння» (110:1–3).

 Глобальні заходи Хізб ут-Тахрір у соту річницю руйнування Халіфату

У місяць Раджаб поточного року (1442 р.х. — 2021 р.) з нагоди сотої річниці руйнування держави Ісламу (28 Раджаба 1342 р.х. — 03.03.1924 р.), встановленого господином усіх посланців Мухаммадом (с.а.с.), і з нагоди сотої річниці скасування ісламської системи правління, яка висвітлювала усі куточки світу на протязі тринадцяти сторіч, по дорученню аміра Хізб ут-Тахрір, великого вченого Ати ібн Халіля Абу ар-Рашти,партія організує масштабні громадські заходи в усіх країнах, в яких веде свою діяльність, під гаслом «У соту річницю руйнування Халіфату... встановіть його, о, мусульмани!».

 Сто років пітьми для мусульманської жінки при відсутності Халіфату

У межах глобальної кампанії «У соту річницю руйнування Халіфату…о,мусульмани, встановіть його!», запущеної Хізб ут-Тахрір по дорученню вченого Ати ібн Халіля Абу ар-Рашти, жіночий відділ Центрального інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір так само буде висвітлювати болісні, руйнівні наслідки втрати Халіфату для життя мусульманських жінок в усьому світі. Жіночий відділ представить бачення тих прав, ролей і статусу, які отримає жінка під затишком ісламського правління, і нагадає про крайню необхідність швидко і невідкладно встановити Другий Праведний Халіфат. Дана кампанія дозволить зруйнувати брехливі ствердження відносно пригноблення жінок у часи Халіфату.

Поки уряд Судану формується за принципами капіталізму, положення народу буде змінюватись тільки у гірший бік

Коментуючи об’явлення прем’єр-міністром Судан імен міністрів в новому кабінеті за принципом партійних і регіональних квот, інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Судані пише: «Ця зміна міністрів була не першою і не є останньою. Насправді, це лише заміна одних облич іншими у межах тієї ж системи, яка управляла країною з тієї миті, коли Англія вивела із Судану свої колоніальні армії, але зберегла там свої системи, конституцію і закони».

В заяві зазначається: «Це формування кабінету міністрів не змінить ситуацію в Судані, тому що проблема полягає у зміненні структури системи законодавчо і політично, а не в заміні одних облич іншими. Поки уряд Судану формується по принципам капіталізму, положення народу буде змінюватись тільки у гірший бік».

На завершення заяви інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Судані підкреслює: «Немає виходу із кризи, яка склалась у Судані, окрім як через встановлення системи на основі політичної ідеї, що виходить із акиди суданського народу, який вірить в Аллаха як Господа і в Мухаммада (с.а.с.) як Пророка і Посланця, і через створення Ісламської держави, а також побудову життя на основі Ісламу. Хізб ут-Тахрір володіє повним баченням відновлення ісламського образу життя з конституцією, взятої із Книги Аллаха і Сунни Його Пророка (с.а.с.), не тільки для народу Судана, але для Ісламської Умми і людства у цілому».

Достиглі плоди збиваються камінням

В суданські газеті «Akhbarel-Yom», випуск 11.02.2021, була опублікована стаття професора-журналіста Мухаммада Мабрука Ахмада під заголовком «Достиглі плоди збиваються камінням». В ній автор пише: «Спроби спотворити образ Хізб ут-Тахрір/Судан і його діяльності в Гедарефі обернулись позитивними и результатами в інтересах самої партії, яка закликає до того, важливість чого ніхто не може заперечувати».

«В останній час Хізб ут-Тахрір/Судан помітно веде активну діяльність, ставши єдиною політичною партією, яка взаємодіє з масами через різноманітні платформи і форуми» — продовжує професор.

Він зазначає, що Хізб ут-Тахрір/Судан більше не є окремою групою, а швидше, об’єднує людей з різними політичними і розумовими орієнтаціями і різного віку.

Автор вказав: «Спроби деяких спотворити образ Хізба були цілком очікувані. Конференція лідерів і старійшин Східного Судану у місті Гедареф, організована Хізбом, стала тією самою стрілою, яка уразила місцеві сили. Саме тому їх жалюгідні спроби відповісти на конференцію принижують їх самих і піднімають статус Хізб ут-Тахрір».

На завершення статті він підкреслив: «Я звертаюсь до членів Хізб ут-Тахрір в Судані…Вітаю вас! Ви заслуговуєте на гідне положення, тому що ви примножили стиглі плоди, а усілякі нападки на вас збивають з дерева ці плоди, які дістануться вам».

Форум «Братська терплячість» в Судані — це плід зрадницької нормалізації з сіоністським утворенням

В Хартуме пройшов релігійний форум «Братська терплячість», в якому взяли участь суданські євреї, рабін із окупованого аль-Кудса,посол Норвегії, що виступив на форумі, посол Йорданії,група бізнесменів, в тому числі — представники індійської общини, що проживає у низці суданських міст, а також члени уряду Судану. З промовою на форумі виступила член Перехідної суверенної ради християнка-копт Раджа Ніколас Абдель-Масіх. Також виступили рабін Давід Розоніз «Ізраїлю», священик Інгбор Мейдтум із Норвегії, колишній голова Академії ісламського фікху Абдуррахман Хасан Хамід і священик Фло Саус Фарадж.

Коментуючи ці події, інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Палестині пише: «Це форум став плодом нормалізації відносин між суданським режимом і єврейським утворенням, навіть якщо він огорнутий вводячими в оману заголовками і гаслами. Суданський режим зі своїм урядом і військовою радою здійснює кроки з метою нав’язати народу Судана цю нормалізацію як здійснений факт.

Проведення такого форуму у присутності послів із декількох країн, включаючи Йорданію, яка однією із перших вступила в нормалізацію, і членів Перехідної ради, а також виступ рабіна із єврейського утворення, — усе це показує ступінь гармонії і узгодженості між правлячими режимами в мусульманських країнах, які хочуть, щоб нормалізація відносин з єврейським утворенням відображалась у політиці і заходах на місцях за допомогою співпраці різноманітними засобами і способами. Суданський народ повинен протистояти цим зрадництвам, почавши процес скинення правлячого режиму, який вступив в нормалізацію з сіоністами і встановивши державу Халіфат, який відправить армії для звільнення Палестини».

Хто вимолює рішення проблем мусульман у міжнародної спільноти — або обдурений, або агент

Голова інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір у Сирії д-р Ахмад Абдульваххаб написав: «Правителі мусульман є агентами Заходу і його міжнародної спільноти. Захід посадив їх нам на шию після того, як зруйнував Халіфат, і довірив їм задачу запобігти поверненню Ісламу на арену життя. І вони виконують це доручення, застосовуючи системи невір’я під приводом демократії, зберігаючи мусульманські країни розділеними і оберігаючи існування єврейського утворення».

Д-р Абдульваххаб додав: «Коли ми усвідомимо усе це, ми точно зрозуміємо, наскільки наївні ті, хто біжить до міжнародної спільноти і благає її змінити реальність мусульман».

Квартет по близькосхідному врегулюванню — заклятий ворог Ісламу і мусульман

Прем’єр-міністр Палестинської автономії Мухаммад Штайе заявив, що палестинська сторона відкрита для серйозного політичного процесу, який буде проходити під егідою Квартету по близькосхідному врегулюванню та інших сторін. Про це повідомляється на сайті «AgencyQudsNetnews»08.02.2021.

«Ар-Рая»: Квартет по близькосхідному врегулюванню, в якому прем’єр-міністр ПА Мухаммад Штайе хоче знайти притулок, представляє собою зібрання Сполучених Штатів, Росії, Європейського Союзу і Організацію Об’єднаних Націй — усі вони є заклятими ворогами Ісламської Умми. Справжні цілі, в яких вони одностайні, полягають в тому, щоб зміцнити єврейське утворення, гарантувати його безпеку,перетворити його у передову базу у війні проти Ісламської Умми і зробити раковою пухлиною, що заважає єдності мусульман.

Цей злочинний квартет не принесе користі в палестинському питанні. І кожен, хто чіпляється за нього, вважається наївним дурнем або агентом-зрадником. Наполягати на тому, щоб він грав певну роль у вирішенні палестинського питання, означає упертість у відмові від благословенних земель. Єдина сила, до якої варто звертатись у вирішенні палестинської проблеми — це Ісламська Умма, яка може звільнити благословенні землі, як вона вже звільняла їх раніше.

Після руйнування Халіфату знесення мечетей стало трагедією усіх мусульман

Влада Кенії знесла мечеть в районі Кібусу, провінція Кісуму, разом з домами, в яких жили десятки родин, з метою відновлення залізничної лінії Найробі–Кісуму. Ця мечеть є однією із найбільших і найстарших культових споруд в Кісуму.

Зі свого боку, інформаційний офіс Хізб ут-Тахрір в Кенії виступив з заявою для преси, в якій рішучим чином засудив цей аморальний акт.

В прес-релізі зазначається, що уряд Кенії не зміг налагодити хороші відносини з людьми, особливо з мусульманами, і не зміг забезпечити безпеку власності і міст здійснення релігійних нужд.

Далі підкреслюється: «Знесення мечетей стало трагедією для усіх мусульман у цілому, а не тільки для африканських народів. І цей ганебний акт, що демонструє ворожість до мусульман, є результатом міжнародної ворожнечі. Такі випадки поширені в Китаї, де антиісламська влада зруйнувала тисячі мечетей. І ми не забуваємо, що мечеть аль-Акса усе іще окупована євреями, які вдень і вночі думають над тим, як осквернити її і риють тунелі під нею».
Також вказується: «Це антиісламський акт скерований проти мусульман і призводить до гніву Аллаха, Який сказав:

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن مَّنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ أَن يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ وَسَعَى فِي خَرَابِهَا

«Хто може бути більш несправедливим за того, хто забороняє в мечетях Аллаха поминати ім’я Його і прагне зруйнувати їх?» (2:114)».

На завершення прес-релізу пишеться: «Сто років назад, коли був зруйнований Халіфат, мусульмани втратили справжнього захисника своїх святинь, в тому числі мечетей. Вже сто років мусульмани постійно наражаються на атаки агресії. Такі сумні події повинні спонукати мусульман докласти іще більше зусиль до створення Праведного Халіфату, який забезпечить безпеку власності, життя і місць здійснення культу як мусульман,так і немусульман в усьому світі».