Тепер перейдемо до другому питанню: чи правильно говорити, що метод, який визначається як набір шаріатських законів, а не способів, піддається експериментам, і якщо він дасть плоди через деякий час, то чи можна заявляти про його придатність, а якщо не дасть — тоді про непридатність?
Статті
Статті
Переселення в Медину
Переселення (Хіджра) в Медину представляло собою зрушення у заклику від етапу слів і терпіння до етапу реалізації Ісламу в Ісламській Державі.
Деякі мусульмани почали плутати спосіб з методом
Сумніви, які виникають серед деяких мусульман, обумовлені тим фактом, що нинішнє положення відрізняється від часів Посланця ﷺ. У часи Посланця Аллаха ﷺ розділення суспільств (племен і кланів) було примітивним.
Метод і спосіб
Виникає питання: чи вважається одкровенням від Аллаха усе, що робив і говорив Посланець Аллаха ﷺ у Мецці, і отож, чи обов’язково дотримуватись саме цього? Або ж є слова і дії, які не були одкровенням і яким необов’язково слідувати? Ці питання пов’язані з темою «Метод, спосіб і засіб».
Сила мусульман і слабкість Заходу
Кожного разу, коли ми закликаємо до встановлення Халіфату і запровадження законів Шаріату, з’являються із числа мусульман ті, хто починає говорити про силу Заходу. Також вони говорять: «Як тільки ви встановите Халіфат, країни усього світу накинуться на вас, і ви нічого не зможете зробити!».
Макрон, мусульмани готові до твоєї культурної війни проти Ісламу!
Макрон! Ти говориш, що хочеш вести ідеологічну війну проти Ісламу зі своїми світськими цінностями і ліберальним образом життя. Що ж, ми, мусульмани, більше аніж готові до битви ідей!
Друга присяга у Акаби
Мусаб повернувся у Мекку. Деякі ансари-мусульмани виступили в сезон паломництва разом з рештою паломників-многобожників, щоб зустрітись з Посланцем Аллаха ﷺ біля пагорбу Акаба в дні ташріка (святкові дні у арабів).
Громадська свідомість і її вплив на процес правильних змінень
Однозначно, змінення суспільства — непростий процес. Для цього вимагаються тяжка праця і величезні зусилля. Це подібно тяжкій роботі каменяра, який висікає із породи камінь, але кірка віруючого сильна і загострена.