بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
Боротьба між добром і злом, істиною і брехнею, вірою і невір’ям буде до Судного Дня, змінюються лише способи і засоби.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
Боротьба між добром і злом, істиною і брехнею, вірою і невір’ям буде до Судного Дня, змінюються лише способи і засоби.
3 березня марта1924 року, у 10:10 ранку.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
كُنتُمۡ خَيۡرَ أُمَّةٍ أُخۡرِجَتۡ لِلنَّاسِ تَأۡمُرُونَ بِٱلۡمَعۡرُوفِ وَتَنۡهَوۡنَ عَنِ ٱلۡمُنكَرِ وَتُؤۡمِنُونَ بِٱللَّهِۗ
«Ви є кращою із общин,яка з’явилась на благо людства, наказуючи робити схвалюване, утримуючи від засуджуваного і віруючи в Аллаха»(3:110).
Про державний устрій, який заснував Пророк ﷺ на основі Божественного одкровення після 13 років ідейної і політичної боротьби у Медині, нинішнє покоління мусульман знає тільки із книг по історії і життєпису.
Давайте розбиратись, як стати достатнім і ефективним у заклику.
З миті розпаду держави Халіфат 3 березня 1924 г. (Раджаб1342 р.х.) минуло 97 років по григоріанському календарю і рівно 100 років (Раджаб1442 р.х.) по хіджрі.
• Умма потребує змін. Тому діяльність по зміненню повинна бути політичною, і її повинно вести політичне згуртування, засноване на ідеології Ісламу.
Розумі шукає шляхи порівняння у виборі між однаковими або схожими положеннями, тому він проводить аналогію (кияс) між кожними двома питаннями, які мають схожості. У той же час він проводить відмінність між двома різними положеннями, тобто дає різні рішення по різним питанням.