Адресовано Баширу аль-Хіляфату-ль-Кадіма
Питання:
Ассаляму алейкум ва рахматуллахі ва баракатуху.
Наш любий Шейх, нехай Аллах допоможе тобі у твоїй справі і направить на шлях, яким Він вдоволений.
У книзі “Ісламська особистість” 3-й том я прочитав тему аналогії (кияс), мою увагу привернуло те, що хізб доводить, що кияс є шаріатським доказом, використовуючи категоричні (катій) та інші, не категоричні гадані (зонній) докази. Однак коли він відповідає тим, хто вважає одностайну думку праведних сподвижників та інші одностайні думки доказом, то говорить, що їх докази гадані (зонній) і непридатні бути доказом. Можуть викликати докази, як кажуть, спираючись на обвинувальному висновку. Може бути, хізб просто говорить і ознайомлює із зонній доказами, тоді чому б не вказати на це, тим паче, що книгу було перевидано декілька разів?