О народ Шаму, неможливо виправити революцію, нехтуючи її принципами!

Газета «Ар-Рая»
Друкарня

Слово «революція» означає корінне перетворення:

— комплексу ідей,
— понять,
— устоїв,
— головуючих систем,
— а також викорінення існуючої реальності з її заміною на нову.

На протязі історії народи повставали з метою змінити свій згубний стан; для цього вони проводили чітку лінію, рухаючись по якій, вони досягали бажаного. Так, французька революція була направлена проти тиранії церкви та влади від імені релігії. Цю революцію не вдалось погасити і не вийшло з нею покінчити, доки вона не досягла намічених цілей.

У землях Шаму трапилась благословенна революція, направлена проти найжорсткішого режиму Асада, який знало людство. Цей режим був встановлений на розвалинах Ісламської держави, і цей режим є частиною системи невір’я у Шамі.

Ця революція утворилась з метою замінити систему, яка вкорінилась, на систему Ісламу. І немає нічого більш показового підтвердження нашим словам, аніж те, що революція вийшла із мечетей, а її гасла розкрили її ісламську направленість.

Революція Шаму прагне замінити невір’я на Іслам, як це було на протязі 13 сторіч. Проте вона побачила і змови, і різноманітні віражі, і тих, хто намагався знищити її. Хто чого бажав, той того і добивався. Так у чому ж причини того, що революція стала відступати та втрачати своє обличчя?

Причина цього полягає у тому, що з боку народу не були прийняті базові принципи революції, які служать відправним пунктом та світилом на цей шлях. Адже як революція може іти прямо, якщо відсутні принципи та план?

Проте також виникає низка питань:

— чи знає народ, що в усіх речах необхідно визначати базові принципи?
— чи знає народ, що кожен, хто робить ті або інші дії, повинен звіряти їх з принципами, інакше поразка неминуча?
— чи знають вони, що у житті мусульманина є ісламський світогляд, і чи знають вони те, що із нього витікають різні закони, які і є непохитною основою?
— чи знають вони, що для кожної революції необхідно визначитись з її принципами, інакше жертви будуть марними, а усе цінне та дороге буде втоптане у бруд?
— так у чому ж полягають принципи революції?

Перш ніж ми згадаємо про ці принципи, спочатку необхідно задатись питанням: що станеться, якщо не рахуватись з ними?

Коли ми залишаємо принципи революції у стороні, тоді наш ворог стає другом! Іншими словами, для ворога, який замахнувся на нашу честь, принижує нашу гідність, ми готуємо застілля, щоб зустріти його як бажаного гостя. Врешті решт ворог,якого ти ненавидів, про якого ти не бажав чути, раптом стає твоїм господином, хазяїном, близьким другом, партнером, а твоя донька може стати його дружиною.

Як ворог може стати тим, хто піклується про нас, хто хвилюється за нашу безпеку, хто буде покровителем наших дітей? Як учорашній ворог може сьогодні стати другом? Хіба правильно укладати перемир’я з режимом, який продовжує вбивати ваших братів, а ви навіть не поворухнете і пальцем, щоб допомогти їм? Як можна довіритись державам, які є частиною порочного ланцюгу, який ви хочете розірвати? Як можна говорити: «О Господь, чому ти не допомагаєш нам?», — і при цьому піднімати стяги невір’я замість стягу Посланця ﷺ і закликати встановити інші форми правління, аніж Іслам?

Хіба не Хізб ут-Тахрір з 2014р. веде діяльність по скиненню злочинного режиму з усіма його проявами, основами та постулатами, при цьому дотримуючись принципів революції ? На жаль, сьогодні люди визначили скинення режиму як мету, але не як принцип, тому ми бачимо, як з людьми режиму рахуються і що вони користуються повагою.

Найбільшим лихом є те, що люди втрачають свої мірила, критерії та починають брати участь у справах, які ведуть до омани та загибелі. Хіба сьогодні народ Шаму прийняв Хізб ут-Тахрір своїм політичним керівництвом, узяв у якості принципів скинення режиму та його основ, а також розрив усіх зв’язків з державами, які заявляють про свою дружбу і т.д., то хіба трапилось би з ним те, що трапилось?

Як вони можуть шукати допомоги у Аллаха, при цьому відмовляючись від проекту, яким Він задоволений ? Хіба Аллах надасть вам допомогу, коли:

— ми ослухаємось Його,
— приймаємо для себе у якості системи секуляризм,
— бажаємо встановити світську, демократичну державу,
— бажаємо втілити у життя західний проект?

Адже божественним проектом є проект держави Халіфат, правління у якому буде здійснюватись за методом пророцтва. Саме ця держава є обіцянкою Всевишнього Аллаха та благою звісткою Посланця ﷺ. Цей проект був виведений Хізб ут-Тахрір із Корану та Сунни!

Звертаючись до повстанців у самому Ідлібі та його околицях, ми хочемо сказати, що вам надана можливість стати тією силою, яка поховає режим, його приспішників та союзників, після чого у них не буде опори. Також ви прокладете шлях для усієї Умми у позбавленні від колонізатора на решті мусульманських земель. Так покваптесь прийняти принципи революції та зробіть їх основою своєї діяльності, де ви не були!

Що стосується самих принципів, то вони — наступні:

— скасування режиму з усіма його основами,
— відмова від співпраці з країнами невір’я та припинення їх впливу,
— встановлення держави Халіфат, правління у якому буде здійснюватись за методом пророцтва.

О народ Шаму!Використайте помилки інших та відчуйте решту надії, щоб дійти до рівноваги та до поверненню революції її блиску та сяйва, а також щоб здійснилась поставлена мета і щоб ми змогли набути успіху в обох світах.

إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَعِبۡرَةٗ لِّأُوْلِي ٱلۡأَبۡصَٰرِ

«Воістину, у цьому — назидання для тих, хто бачить» (24:44).


Газета «Ар-Рая»
Амір Салім — Абу Убайда
18 Зуль-хіджа 1439 р.х.
29.08.2018 р.

Останній номер газети Ар-Рая арабською
Інтерв'ю з Османом Баххаш про газету «Ар-Рая»
Газета Ар-Рая