Історія не знала більшої жорстокості, аніж жорстокість капіталістичної системи. Ця система атакувала людство, згубивши його та зробивши рабом своїх бажань та забаганок після того, як переконала його у необхідності шукати в усьому користь.
Вона упевнила людей приймати до уваги лише матеріальну цінність, тим самим зробивши із людини машину для вбивства та руйнування, звівши нанівець гуманні, духовні та моральні цінності. Частка цієї жорстокості перепала як на мусульман в загалом, так і на жителів Шаму — зокрема. Найжахливішим проявом жорсткості є картина бездиханних дітей, загиблих під уламками своїх зруйнованих домів, і дану картину у прямому ефірі спостерігають мільйони глядачів, але не пробуджує гуманних почуттів у міжнародної спільноти.
Народ Сирії зрозумів, що їх революція — сирота в усіх сенсах цього слова. Сирійська революція виявилась затиснутою у пащах лютих монстрів, які не знають пощади. Капітуляція перед хижими монстрами означає вірну смерть. Відсутність свідомого та щирого політичного керівництва зробило протистояння турбулентним рухом, що потребує правильного напрямку, особливо при наявності декількох сторін,увібраних у шати дружнього ставлення до народу Сирії, а всередині приховуючи ворожість по відношенню до нього.
У вирії цих подій Хізб ут-Тахрір сумлінно намагався скеровувати революцію у Шамі з самого її початку на правильний шлях, розсіюючи пітьму, у яку її хотів окутати безбожний Захід. Хізб звалив на себе задачу розплутати нитки міжнародних, регіональних та місцевих змов. Він став вірним та провідним радником, який не брехав своєму народу. Хізб вів діяльність вдень та вночі, прагнучи скерувати революцію у потрібному напрямку і намагаючись викрити усі інструменти та методи, що використовуються Заходом проти народу Шаму та його революції. Він застерігав від брудних поличних грошей, усіх форм та видів перемир’їв та переговорів, політичного рішення Америки, усіх міжнародних конференцій у Женеві, Астані, Ер-Ріяді, Відні та Сочі; а також попереджав про брудну роль турецького режиму в особі Ердогана.
Він закликав народ Сирії прийняти свідоме та щире політичне керівництво та роз’яснював йому, що перемога можлива лише при діяльності встановленням влади Аллаха на земле, визичивши йому принципи, засновані на доктрині Ісламу, по скиненню безбожного режиму з усіма його основами та символіками, звільненню від впливу міжнародної спільноти та встановленню держави Халіфат за методом пророцтва. Хізб постарався скерувати основні воєнізовані бригади у правильному напрямку проти голови режиму у Дамаску. Хізб ут-Тахрір застерігав лідерів бригад від міжусобних війн, роз’яснюючи їм, що це рівносильно самознищенню, і закликаючи їх міцно триматись верві Аллаха та об’єднатись навколо ясного та конкретного політичного проекту, який вдовольнить мешканців небес та землі.
Хізб ут-Тахрір вдався до усіх можливих та дозволених Шаріатом засобів. Він провів тисячі демонстрацій для спричинення впливу на громадську думку. Один із нещодавніх — це демонстрації у звільнених районах з метою підтримки Гути та тиску на лідерів бригад, щоб останні виступили в усіх фронтах заради звільнення наших братів та сестер у Східній Гуті. Випущені сотні прес-релізів та політичних листовок, що розкривають методи Заходу по ліквідації революції Шаму. Запускалось багато кампаній, у яких сотні хлопців Хізб ут-Тахрір виступали зі зверненнями у мечетях, закликаючи народ Сирії зламати бар’єр мовчання та застерігаючи їх від наслідків мовчанки, оскільки лихо стосується усіх і кожного, про що також говорилось у випускаємих плакатах. До усього іншого, мали місце безперервні зустрічі з громадянськими та військовими особами.
Хізб ут-Тахрір не перестає намагатись вивести цю революцію із положення, у якому вона опинилась через Захід, та терпляче чекати здійснення волі Аллаха, залишаючись дотримуватись істини та бути факелом, що вказує шлях Ісламській Уммі. Хізб буде продовжувати цю діяльність, доки не прийдуть обіцяні Аллахом влада, безпека та Другий Праведний Халіфат за методом пророцтва, про що також говориться у благій звістці Посланця ﷺ. І тоді будь-яка рука, простягнута до будь-якого мусульманина у будь-якому куточку землі, щоб образити його, отримає по заслугам. А образ життя отримає окрас Ісламу, як це велить Аллах. Мусульмани будуть насолоджуватись багатством своїх земель. А решта людства заживе щасливим та гідним життям, коли укриється у затишку правління.
Нарешті, після семи років вбивств, розрух та випробувань народ Шаму відчутно розрізняє ворога і друга. Ця революція виявила істинну сутність кожного, і тепер народ Шаму знає, що Хізб ут-Тахрір гідний вести Умму і ніколи не обманював і не обмане її. Прийшов жителям Шаму приєднатись до діяльності Хізба по встановленню Халіфату, оскільки у цьому полягає їх порятунок в обох світах. Уммі варто надати Хізбу політичне керівництво, оскільки його порадам можна довіряти і він пильний до злочинних схем Заходу та його приспішників. Халіфат, до якого прагне Хізб,є короною фардів, але не лише для Хізба, але й для усіх мусульман. І Ісламська держава — також не його власна, а належить усім мусульманам, оскільки Іслам не передбачає життя мусульман без цієї держави. Аллах сказав:
فَإِمَّا يَأۡتِيَنَّكُم مِّنِّي هُدٗى فَمَنِ ٱتَّبَعَ هُدَايَ فَلَا يَضِلُّ وَلَا يَشۡقَىٰ ١٢٣ وَمَنۡ أَعۡرَضَ عَن ذِكۡرِي فَإِنَّ لَهُۥ مَعِيشَةٗ ضَنكٗا وَنَحۡشُرُهُۥ يَوۡمَ ٱلۡقِيَٰمَةِ أَعۡمَىٰ ١٢٤ قَالَ رَبِّ لِمَ حَشَرۡتَنِيٓ أَعۡمَىٰ وَقَدۡ كُنتُ بَصِيرٗا ١٢٥ قَالَ كَذَٰلِكَ أَتَتۡكَ ءَايَٰتُنَا فَنَسِيتَهَاۖ وَكَذَٰلِكَ ٱلۡيَوۡمَ تُنسَىٰ
«Якщо ж до вас явиться від Мене вірне керівництво, то усілякий, хто послідує Моєму вірному керівництву, не виявиться заблудшим та нещасним. А хто відвернеться від Мого Нагадування, на того чекає тяжке життя, а у День воскресіння Ми воскресимо його сліпим. І скаже він: «Господи! Чому ти воскресив мене сліпим, якщо раніше я був зрячим?». Аллах скаже: «Ось так! Наші знамення явились до тебе, але ти забув їх. Так сам сьогодні ти сам будеш забутий»» (20:123–126).
Ахмад Абдульваххаб
Голова інформаційного офісу Хізб ут-Тахрір у Сирії